Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro sestru
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 15.3.2003 (15:04:42)

 
Akvarel, A4. Báseň (pokud je to báseň) pan Po Ťü-i, okolo roku 803.


Poznámky k tomuto příspěvku
Tanein (Občasný) - 15.3.2003 > Dýchne z toho orientální atmosféra.
Body: 3
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 15.3.2003 > ty kytky vypadaji dost odflaknute... sice je to od tebe neco noveho, ale nelibi se mi to. pismo je udelane hezky, takze tak napul
Body: 1
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 15.3.2003 > Ta trojka od marjanky je kruta a zbytecna. Jestlize je to Tvoje prace, tak si nic jineho nez nejlepsi hodnoceni nezaslouzis.
Jestli jsme se o sebe otreli u Troplise nebo ne, to s tim nema co delat.
Je to dokonale.
Body: 5
<reagovat 
 čtenář Minerva - 15.3.2003 > Filip Sklenar> Že se to Marjánce nelíbí nelíbí je naprosto v pořádku a nijak mě to nedeprimuje. Nebylo by dobře, kdyby se to líbilo všem a hlavně - úplně mi stačí, když se to líbí mně.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 16.3.2003 > Marjanka, hodnotim co chci, koho chci, nakolik Totem umoznuje. Za predchozi hodnoceni ti udeluji za pet.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 15.3.2003 > Delalas to ty?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 15.3.2003 > Filip Sklenar> Vždyť to píšu. Obrázek (akvarel) je můj, báseň pana Po Ťü-i
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.3.2003 > Minerva> Jak to, že je obrázek tvůj? Snad sestřin, ne? Na první verzi je to pěkné, ale chce to pilovat. Květy jsou moc pěkné, zelené stonky už jsou na tom hůř, ta spodní větev je pěkná, ale co ten flek vpravo dole? A ještě barvy - trochu  jedovaté (alespoň na mém monitoru), i když fialová je zase barva duchovní   . Možná by to spravilo tmavší pozadí?
<reagovat 
 čtenář Minerva - 15.3.2003 > Janahe> A co ten sytejší okraj v pravém dolním rohu? Neměl by být maličko tenší? A snad mírně do modra? A není příliš plastický? Nebo že by tam nebyl vůbec? Ne ne, to se musí zkusit, udělat všechny varianty a zevrubně posoudit.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.3.2003 > čtenář> Jakej okraj? Já žádnej nevidím.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 16.3.2003 > sklar: udel mi treba osmdesat sedm, kdyz ti to totem umozni. osobne si ale myslim, ze to bys mel delat spis pod mymi prispevky a ne pod obrazky minervy. timto tady koncim a neminim se s tebou na tomto miste dale bavit.
<reagovat 
 promethea (Občasný) - 16.3.2003 > marjanka> souhlasim s hodnocnim marjanky, ztvarneni kvetu by celkem uslo, bohuzel stonky se mi zdaji naprosto odflaknute. A navic, nechci tedy rypat, ale presto se zeptam: To kaligraficke pismo je do obrazku dosazene az v pocitaci z nejakeho druheho obrazku?
Body: 1
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 16.3.2003 > sklar: nejsi tady od toho, abys hodnotil moje hodnoceni, tak si laskave odpust nejake bozi soudy.
minerva: dik. je fajn, ze jsi s tim spokojena, ale jsem presvedcena, ze to slo udelat mnohem lip. a nejen to - myslim si, ze bys to dokazala udelat lip i primo ty.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 16.3.2003 > marjanka> Podívej, máš naprostou pravdu, je to odfláknuté, ale to mělo být odfláknuté. Mohlo by to být lepší, ale já nechci aby to bylo lepší, ve smyslu detailněji propracované, realističtější. Mně osobně nijak nevadí, že se ti to nelíbí, tak to má být, někomu se líbí a někomu ne, když se ti to nelíbí, tak to řekni. To je správné. A když je to správné, tak správné bude i to, co teď napíšu: SKLENÁŘI, TY SE MI HODNĚ NELÍBÍŠ, TY PITOMČE.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 17.3.2003 > Jsem pro, Minervo, trosku jsem v Bavorsku ztloustl, ale nijak tragicky...
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 16.3.2003 > Minervo, jsi proste sladka...
Mam rad drze holcicky.., ktere navic umi pekne malovat... Znamena to, ze maji cit v dlanich.

<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 16.3.2003 > Filip Sklenar> Grrrrrr
Pevně doufám, že ten cit v dlaních jednou poznáš
<reagovat 
 čtenář burmajones - 17.3.2003 > Filip Sklenar> viděl jsem foto minervy a je to fakt sladká holčička :-)
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.3.2003 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Tan (Občasný) - 1.7.2004 > :) obzvlas rozpiti dole je hezke
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 20.10.2004 > beze slov
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 9.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.6.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter