Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Povídka v povídce
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 9.6.2015 (10:08:55)
Nějakou dobu se mu líbila prodavačka s růžovými brýlemi, kolikrát na ni hleděl s touhou a zalíbením, všichni to věděli, ona také, on tento fakt držel jako tajemství, pohledy se stávaly kradmými, starý klobouk, který odnepaměti nosil, létal do čela a nazpátek, jednou, když si prodavačka zapomněla brýle, byl z nastalé situace tak zmatený, že mu klobouk spadl do talíře s chlebíčky. Ochotná prodavačka jej vzadu vyčistila a s úsměvem vrátila.
Z ostatních zaměstnankyň jej zaujala ta, které kamarádi přezdívali Klenutá. S úžasem sledovali, jak nohy zůstávají v přípravné místnosti, zatímco ruce již kladly dobroty do chladicího boxu, mistrně je rozmisťují do řad, vzdušným pohybem vytvořila na stísněných plochách nekonečné pláně krás, chutí,..., někdy se jí tajně posmívali, mrkali na sebe, jen on nikdy, s úžasem sledoval prsty, dodával si odvahy, zrak zabloudil k jejím vnadám, někdy cítil, že jí to vadí, někdy až frivolně naznašila, jen se podívej, aby vzápětí zmizela někam dozadu.
Největšího respektu u ostatních se těšila Vysoká. Jednou se trochu více rozpovídali, zabrousili na různá lechtivá témata, ona k nim přišla, rázným způsobem ukončila debatu, ale bylo na ní vidět, že by pokračovala dále, někde jinde a jinak...
Vedoucí, která vždy vycenila přísnou tvář, se objevovala zřídka.


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 10.6.2015 > tuším další část ... :-) (nějaký slušný chlapíci! Klenutá, Vysoká ...)
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 11.6.2015 > Ahoj anae, asi taková klasika, občas jsou básníci/a já tak trochu s nimi/
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 17.6.2015 >
Doporučil 
<reagovat 
Marten (Občasný) - 28.6.2015 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter