Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Něco si přej
Autor: Ovečka (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 27.8.2015 > nevíš co deláš
<reagovat 
 Čtenář - 27.8.2015 > čtenář> ty taky ne
<reagovat 
Čtenář - 28.8.2015 > A opať strará pesnička. Vyhlasený kritik neznesie konkurenciu.
Povedz si svoj názor , ktorý je určite genialny a jedinečný nestaraj sa o to, čo píše Mima. Prestaň útočit si za poriadneho chudáka.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.8.2015 > ...někdy jsou s výběrem a pořadím přání potíže..., taky jsem měla pár dnů za sebou hodně divný sny..., a špatný :-(( k tomu..., když se "padající hvězdy" nejvíce rojily ...., a přitom jsem kvůli oblačnosti neviděla ani pouhou jedinou.... Ten obrázek má něco do sebe, tentokrát technicky dost vodfláknutej...,asi šlo hlavně o to, co nejdříve téma spontánně nahodit ..., a nemělo pak smysl ještě něco upravovat ..., každopádně oslovilo, dávej další :-))...
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 27.8.2015 > Mima> přesně tak, muselo to ven co nejdřív nebo příjdu o sny, vcera jsem tomu dala jenom noc, skicomalba to je spíš :D ... ty hvězdy jsou celkově někdy strašně nedosažitelné, fakt je těžké na ně dosáhnout...budou další trpělivost :D
<reagovat 
 Čtenář - 27.8.2015 > Mima> Zjišťuji, že se Mima po určité době vrátila a opět je svá - zase hodně slov o ničem a zase perlí nesmysly. Ale třeba za to ani nemůže. Pokud je to mladá žena a prošla naším současným školstvím, tak se ani nedivím. Vše je totiž postaveno na hlavu. Dnes se studenti neučí odvést kvalitní práci, ale agresivně zdůvodnit nekvalitu. Uplácat protivníka množstvím slov. A Mima je v tom mistrem. Věřím, že si ani neuvědomuje, jak se tady ztrapňuje. No nic, to je její věc.

K obrázku - co mě hned nejdříve zaujalo: obrázek autorka překvapivě namalovala technicky stejnorodě, tedy dobře, to se zde na Totemu zas tak moc často nevidí. Jsem zvědavý na další dílka.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.8.2015 > Ovečka> ...jo, skicomalba..., ta bývá mnohdy zajímavější, než dotažená "do konce záležitost" ... Přijít o sny, to se nepodaří :-)), když už má člověk to štěstí své sny si pamatovat:-)),i ty krásné... Má je každý, jen někteří se o nich nic, žel, nedozvědí. A sny jiné - ty vědomé představy, kvůli kterým čučíme na padající hvězdy, ty máme všichni. Dosažitelnost je někdy klopotná, ale i tak se trpělivosti meze nekladou :-D.. Něco bude!, jen to je jisté :-))...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.8.2015 > čtenář> ... jaká a kde agresivita?...,koho uplácat množstvím slov?, co konkrétně je postaveno na hlavu?..., kdo je mistr trapnosti?... Komentuji jen práci autorky, ona reaguje souhlasně s upřesňujícím dodatkem, a vůbec ne poprvé... Zato "čtenář" se opakovaně snaží trefit do černého ..., bez výsledku... No nic, to je jeho věc...
Alespoň v jednom se shodneme..., oba jsme zvědaví na další příspěvky ...:-))...
P.S. Mám "dílka" této autorky povětšinou uložená, a pokud "čtenář" věří, že si nic neuvědomuji, tak je to od něj "nebetyčně shovívavý postoj"..., na rozdíl od prtků..., ale vyjde to nastejno ...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.8.2015 > čtenář> ...třeba jsem potenciální babka nad hrobem..., tak trochu úcty prosím..., jestli jsi dosud mlád a svěží...
A ať už jsi kdo a jaký jsi, neskákej mi do řeči :-D, uplácaný "protivníku" :-))...
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 28.8.2015 > čtenář> no kvůli takovým anonymům (čtenářům), sem ty obrazy nedávám ... jestli hodláš dál urážet jakékoliv z lidi píšící k mým obrazům tak o tvé nazory na moje obrazy nestojím, klidne se dívej ale mlč
<reagovat 
Čtenář - 28.8.2015 > presne tak. Nech si povie svoj názor na obrázok, ale nech neuráža druhých.
<reagovat 
čtenář prtkova - 31.8.2015 > Dílo je vrcholně moderní, nadčasové a přitom všeobecně přístupné. Jde přesně o ten druh obrazů, za nějž jsou dnes kupci z celého světa ochotni zaplatit cokoliv.

Zdravím bovala, Mír zemi, Lipo i Ovečku, co ovládl-i spolehlivě Totem.
<reagovat 
čtenář Mima - 31.8.2015 > ...ráda plácám a nejen slovy...čekám na příspěvky ve svých snech..., bez výsledku a vůbec ne poprvé...čtenář se mi opakovaně snaží trefit do černého ..., bez výsledku... No nic, to je jeho věc...trochu úcty prosím..., jestli jsi dosud mlád a svěží...v jednom se shodneme..., oba jsme zvědaví na další příspěvky. Dosažitelnost je někdy klopotná, ale i tak se trpělivosti meze nekladou :-D.. Něco bude!, jen to je jisté :-))...krásné..."protivníku" :-))...
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 31.8.2015 > Děkuju všem kteří se přišli kouknout na obrazek.
<reagovat 
 čtenář krtek - 31.8.2015 > Ovečka> Ovecka - k dnesku jsi nekolik "Miro" smazal-a.

Ze mirbovale? - Mas rad lipo a dalsi nicky? Ja tebe taky - mlask - tvuj krtek prtek s pani prtkovou :) .

Mima, vlezdopr.elkova, okamzite se tu vyprtkuj!!!
<reagovat 
 čtenář krtek - 31.8.2015 > Ovečka> Ovecka - k dnesku jsi nekolik "Miro" smazal-a.

Ze mirbovale? - Mas rad lipo a dalsi nicky? Ja tebe taky - mlask - tvuj krtek prtek s pani prtkovou :) .

Mima, vlezdopr.elkova, okamzite se tu vyprtkuj!!!
<reagovat 
čtenář krtek - 31.8.2015 > Je 0:32 1.9. a 273 shlednuti vecernicka. Kdo bude 274-az...je PRTEK!!!
A kdo da koment je prevlecena prtkova.
Mijejte bez rozkliknuti mir, boval, lipo, ovecka a jim podobne - snad je to prestane bavit - ale verim, ze ne!Jak nekdo nedokaze prestat fetovat,kourit, pit...tak nekdo nedokaze prudit a radovat se z toho, ze se lidi nastvou, kritizuji, koukaji - je to proste "nabudi" novou energii a "jedou" dal. Ovsem je jina, kdyz reakce chybi. Pak se, konkretne na TOTEMU, prejmenuji a s novym nickem a dilky "jedou" dal a cekaji, az zase bude "chvalozpev".
<reagovat 
Čtenář - 31.8.2015 > Pekné básničky na ktoré si isto hrdý. Škoda, že už nič iné nevieš.
<reagovat 
 čtenář krtek - 31.8.2015 > čtenář> To je reakce na me? Ja seradil jen vypis prtku Mimy ze vsech jejich reakci.
Mima - neskryvej se pod ctenare - jsi na sve prtky hrda, tak prtkuj pod svym nickem, i kdyz Mina i ctenar vyjde nastejno=porad to jsou anonymove stejne jako ja!!!
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 6.9.2015 > čtenář> ...zhluboka se nadechni...., a počkej si na hluboký výdech..., a pak se vyprtni na další komentáře tohoto druhu ... Hezký září přeju, i když to půjde ztuha.., a nestojíme si v cestě.., je to možné?.... S nicky nečachruju, ví každý zde, netřeba se mylně domnívat...
U mně dobrý, co Ty na to? ....
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 1.9.2015 > Zajímavé.
Body: 5
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 1.9.2015 > P.V.Ctihodný> Děkuji za návštěvu a hodnocení :-)
<reagovat 
 čtenář krtek - 1.9.2015 > P.V.Ctihodný> zvysil jsi navstevnost a 110x jsi prtek-ova +5
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 7.9.2015 > čtenář> To jsem nějak nepochopil.
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 7.2.2016 > vidím v tom dvě bytosti snoubící se s hvězdami, pro mne téma živé a proto hodnotím kladně
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter