Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ozvěny REC FESTU poprvé v Praze! Už 8. listopadu 2015.
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 1.11.2015 (19:56:02)

Nyní mi došla tato zajímavá zpráva od sl. Evy Záchvěvové...zaujala mne a tak předávám

Martin

 

Již za týden, 8. listopadu, se v pražském kině Ponrepo uskuteční historicky poprvé OZVĚNY REC FESTU, přesněji jeho 2. ročníku. Jedná se o festival studentských filmů pořádaný samotnými studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Festival má za cíl představit místnímu publiku současnou studentskou tvorbu pěti nadějných režisérů, kteří na této univerzitě, konkrétněji na fakultě Multimediální komunikací, studují. Všechna díla byla natočena v roce 2014 ve spolupráci s herci jako je například Nina Divíšková, Klára Issová, Jiří Dvořák či Hana Kusnjerová.

 

Diváci budou moci shlédnout díla Ateliéru Audiovizuální tvorby a především díla, která byla prezentována na letošním filmovém festivalu REC FEST, který se konal ve dnech 24. a 25. března ve Zlíně.

 

Právě do Prahy zavítá čerstvě oceněný hraný film ZOO, který byl vybrán odbornou porotou, která se skládala z Olgy Dabrowské, Davida Raucha a editorky internetového časopisu 25fps.  Veroniky Zýkové. Návštěvníci festivalu se také mohou těšit na dílo Přechodné vědomí, které natočil Robert Hloz, který je v současné době velmi úspěšný reklamní režisér. Dále bude k vidění historicky první zfilmovaná verze balady „Vrba“ z Erbenovy sbírky Kytice, od režiséra Jiřího Mynaříka, nebo příběh Mollie Rose, dokument Juraje Klaudínyho, který natáčel při svém studijním pobytu v Paříži. Posledním audiovizuálním dílem, je snímek Hra od režiséra Radima Svobody.

,,Celé je to hlavně o tom, prezentovat tvorbu studentů veřejnosti. Ve Zlíně má REC FEST velký úspěch, přijde nám škoda, aby tak skvělé filmy byly promítány jen u nás ve Zlíně. Proto jsme se rozhodli REC FEST rozšířit do dalších čtyř měst v podobě jeho OZVĚN. Máme pocit, že to, co tu vzniká, by mělo jít víc ven,“ vysvětlila za organizátory studentka oboru Produkce Klára Jančíková.

 ,,Doufáme, že když rozšíříme náš festival do ostatních měst, ukážeme náš ateliér v tom nejlepším světle a nalákáme další uchazeče na naši univerzitu, kde každému talentu ukážeme ten správný směr,“doplnila Jančíková.

Návštěvníci si tak mohou díky OZVĚNÁM REC FESTU okusit atmosféru zlínského studentského festivalu na vlastní kůži.

Další OZVĚNY REC FESTU proběhly:

3. listopadu v Brně v sálu Břetislava Bakaly

4. listopadu v Ostravě v Provozu Hlubina

5. listopadu v Olomouci, ve filmovém sále Konvikt

 

Najdete nás na:         www.recfest.cz                             

nebo:                          www.facebook.com/RecFestZlin

 

Kontakt pro média:

Klára Jančíková                                           Eva Záchvějová

+420 724 815 688                                     +420 773 239 659

Claire.Jan@seznam.cz                             Eva.Zachvejova@seznam.cz

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter