Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pokémonmánie
Autor: Prcek (Občasný) - publikováno 25.3.2003 (07:11:03)

Pokémonmánie

 

Je jen málo diváků kulturu šířící televize Nova všeznalého kapitána zábavního průmyslu doktora Železného, kteří neví kdo, nebo co to pokémon je. Pro ty šťastnější z vás, kterým toto slovo nic neříká, které jejich děti s vytřeštěnýma očima netahají za rukáv s pěnou v koutku úst, prosíce přitom o zakoupení figurky, která dosud nehyzdí poličku v jejich pokojíku, stejně jako pro ty z vás, kteří nepoznali úpěnlivou touhu vlastnit žvýkačku nebo prezervativ s logem této japonské pomsty, pro ty teď objasním dosud skryté tajemství.

Pokémon je jedna z mnoha postaviček kresleného seriálu. Každá z nich má jiné vlastnosti a zejména vzhled i stavbu těla. Nebožtík Charles Darwin by těžko vysledoval evoluci jejich vývoje. Vypadá to, že jejich stvořitel se neinspiroval dílem Božím, spíše vycházel z pohádky o tom, jak si pejsek s kočičkou vařili dort. Hybrid všelikých součástí živých i neexistujících organismů, toť on! Toť pokémon!

Děti jsou týden co týden oblbovány stupidními příběhy těchto nevkusných postaviček. Rodiče, babičky, dědečkové, tetičky a strýčkové pak bezradně bloudí šikmookým trhem a jen těžko se rozhodují, který z vřeštících pokémonů udělá dítku největší radost.

Takže vy, kterých se tato mánie dosud nedotkla, nezapomeňte naladit své televizní vysílače na TV Nova a v době kolem sedmé hodiny ranní o sobotě a neděli se vnořit do tohoto bájného světa.

Jenom pozor, ať nedopadnete jako jisté děti, které při hře na létající pokémony vyskočily z okna.

Dodatek 2003: Pokémon je mrtev, ať žije Harry Potter!



Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 25.3.2003 > :-))))Moje dcery měly plastový céčka, což je k nepochopení, syn hokejové karty a pogy. Těch peněz utopených v krámech. :-))) Ale přece nemohly být největšími chudáky ve třídě, škole, městě, ve vesmíru. :-)))
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 25.3.2003 > Tohle odstuzuju, celou tuhle manii. Dite by na bednu melo koukat od 15 let. Bohuzel doba je takova, ze matka radeji prcka hodni pred TV, jen aby mela na chvili klid.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 25.3.2003 > ... no je to poměrně zábavné, ale připadá mi to pouze jako část slohovky na téma popis televizní postavičky... ten "fejeton", mezi které je to momentálně zařazeno v tom marně hledám...
Body: 1
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 25.3.2003 > Tak to je zdařilé. Tv mánie těch čí oněch postav velmi často přeskočí z obrazovky do naší reality.
Body: 5
<reagovat 
Sáša (Občasný) - 2.4.2003 > Marně přemýšlím, s čím novým autor přišel, kromě toho, že si módně kopnul do pana Železného (toho se nemíním zastávat). Jak tu padlo – byli tu céčka, kartičky, pogy, my koukali na Šmouly a Gumídky, teď jsou tu Pokémoni. Nebral bych to tak dramaticky. Že to není fejeton, ale přerostlá definice, mi nevadí, v této kategorii je víc nefejetonů (i mých). První věta mi nepřipadá zrovna nejšťastnější. Mimochodem, jak víš, že si ty děti před vyskočením hráli zrovna na Pokémony?
<reagovat 
 Prcek (Občasný) - 6.4.2003 > Sáša> Nebyla jsem u toho, ale byla o tom zmínka v tisku a v televizi.
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 7.4.2003 > Prcek> To je sice hezké, ale pořád jsi mi neodpověděla. Mě totiž napdají jen dvě verze. Děti si hráli na Tamagoči (já už z těch Japonců blázním, pardon, na Pokémony), maminka na ně nedala pozor a ni vyskočili z okna. Skutečně to byla vina jen Pokémonů? Anebo se našli dvě vyskočilé děti a jakpak může někdo vědět, na co si hráli? Ale přiznávám se bez mučení, že nad tím uvažuji víc než by bylo zdrávo, tak se na mě nezlob.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter