Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noční rozkoš
Autor: Draconian (Občasný) - publikováno 5.6.2016 (14:19:30)
Uspal ho déšť. Takové usínání miloval. Člověku se dobře spalo. Ještě trochu slyšel vzdálené hřmění, ale jeho mysl se postupně propadala do blahodárného a hlubokého spánku.
Než se mu však začalo něco zdát, měl pocit, že slyší nějaké šustění. Něco se blížilo ze zcela nečekaného směru. Už i cítil, jak se pohnula jeho peřina. Ještě pořád se mu ale nechtělo otevírat oči. Zatím si to příliš neuvědomoval, byl příliš ospalý. Ucítil chladný dotek na nohou. Ta věc, o které zatím nevěděl, se dostávala k němu blíže a blíže. Zdálo se mu, že slyší syčení a to neznámé cosi se šplhalo výš a výš. Byly to snad ruce anebo pařáty co se dotkly jeho stehen? Chlad a mráz jím projel, ale on měl stále zavřené oči. Uklidňoval ho déšť venku a hluk bouřky jakoby opět sílil. Ta bytost mu stahovala trenýrky a opět zaslechl zasyčení. Znělo natěšeně a hladově. A pak cítil dotek na svém penisu. Pocítil zimu a zároveň vzrušení. Bytost pod peřinou slavnostně zapředla a začala mu naběhlý penis hladit. Pak ho pevně chytla, sjížděla rukou nahoru a dolů. Nikdy předtím nezažil takové vzrušení. Pořád měl zavřené oči jakoby snad ani nevěřil, že se to děje. Venku se rozpršelo ještě víc.
Na špičce penisu mu začal rejdit její jazyk a pak celou tloušťku orgánu objaly její ústa. Začalo to s ním cukat a stejně jako jím projel výboj energie i venku se rozzářil na okamžik blesk. Otevřel oči.
Rozkoukával se. Viděl okno nalevo od sebe. I když byla bouřka, venkovní lampa svítila. Viděl provazce deště a hlavně bouli pod svou peřinou. Opravdu se to děje?
Pod peřinou se děly věci. Slyšel mlaskavé zvuky a také zvláštní mručení. Zároveň zažíval rozkoš, jakou dosud nepoznal. Jeho úd byl tvrdý jako skála a on měl strach, aby mu nepraskl samým vzrušením. Ta věc pod peřinou ho kouřila vydatně a s neuvěřitelnou péčí. Nahoru a dolů, pěkně celého a občas poškádlila jazykem žalud. Pomáhala si i rukama a jemu nevadilo, že jsou až nelidsky chladné a něco na nich není v pořádku.
Užíval si to a nejraději by byl, aby to nikdy neskončilo, ale začínal se vzpamatovávat. Co se to děje? Chytil peřinu a odhodil ji z postele. Tu věc to nezaskočilo, kouřila dál a ještě s větším úsilím. Rukama ho začala hladit po bocích a pak po břichu. Viděl zpočátku jen obrys. Její dlouhé vlasy a cosi na zádech.
Venku rozsvítil svět na moment další blesk. Uviděl ji. Byla tmavá jako noc samotná, ale její oči svítili modře jak dva drahokamy. Byly to oči šelmy. Podívala se na něj, ale jeho penis nedala z úst. Její ruce byly zakončené dlouhými drápy a měli podivně strukturovanou pokožku. Na zádech se ukrývala dvě křídla. Nevěděl, zda tomu věřit nebo ne, ale pocit naprosté euforie mu zabraňoval cokoliv dalšího dělat. Hýbala s hlavou ještě s větší intenzitou a začínala ho sát takovým způsobem, až se mu začala točit hlava. Ještě jedno zablesknutí a opět ji pohlédl do očí. Dívala se na něj výsměšně a zároveň s opovržením. Děsil se toho, ale ona mu dělal tak moc dobře. Napětí sílilo, začal trochu škubat nohama, vyvrcholení se blížilo. Déšť nabýval na intenzitě. Brzy už bude a ona to věděla. Mručela radostí. Blesky rozsvěcovaly svět venku a lampa zhasla. Její křídla jakoby povstala. Tlak v penisu už byl k nevydržení. Zahřmělo. A pak začal stříkat. Ona jeho semeno však sála, jako by to bylo cosi božského. Křičel rozkoší a jako by nemohl přestat vrcholit. Ona sála a sála. Křídla měla roztažená přes celou místnost. Déšť se změnil v záplavu vody a přes hromy už nebylo nic slyšet. Rozkoš se začínala měnit v bolest a ona pořád tak šíleně sála. Nemohl nic dělat, ovládla ho, udělala a teď si brala odměnu. Jeho vnitřek zaplavila jako láva záplava ohromné horko. Bolely ho třísla, pak břicho a pak hrudník. Křídla mávala, blesky vztekle šlehaly na všechny strany a ona pořád sála. Už nekřičel rozkoší, ale bolestí. Sála a polykala. Brala si z něj vše, až ho úplně vysála.
A pak přestala bouřka, déšť ustal a lampa se rozsvítila.


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 9.6.2016 > ...niečo z toho chýba, niečo čo rozohrá fantáziu, obrazy nie sú hmatateľné, prešla som medzi nimi a ani sa ma nedotýkali a ani ja som nemala nutkanie dotknúť sa ich

-fantasy ti viac sadne si myslím ...:)


<reagovat 
 Draconian (Občasný) - 10.6.2016 > žaža> Díky moc!
Tak tohle je jen takový pokůsek o erotickou scénu, nikdy jsem nic podobného nepsal:-))

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter