Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Letmý polibek
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 13.9.2000 (01:25:01), v časopise 13.9.2000
Polibek


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 13.9.2000 > Hodne pusobive!! Je to super!!
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 13.9.2000 > Nádhera...líbí se mi obrazy, co obsahují spousty dějů v kaźdém jejich koutu...například ten dravec a holubice, ta žena dole (BTW, je přivázaná nebo se mi to jen zdá ?)...Rád bych se dozvěděl ňěco o symbolice te trojice nahoře ryba, smrt a kdo či co je ten uprostřed ? Líbí se mi to opravdu moc a vidím, že žlutá do oranžova je tvá oblíbená barva. Už se těším na další :)
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 13.9.2000 > ty jo ... to je hodne dobry ... fakt,ze jo ...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 13.9.2000 > Dekuji za prizen. Symbolika...ja nejradsi necham kazdeho svym predstavam a interpretaci. Rad pouzivam kontrastni prvky aniz by tam byla nutna nejaka "story".Kazdy v tom vidi neco jineho.(tak treba - Lazar septa zlate rybce jedine prani, zustat ziv a byt zachranen pred smrti ktera mu uz "dycha na krk". Ta zena neni spoutana( no sado-maso in this one)...ale je jakoby soucasti okoli ze ktereho se postupne objevuje. Chercher la femme! Sup chranici holubici, kdysi svou obet...nepravdepodobne souziti tvoru, nicmene snit neni zakazano...(Ta rybka se mimochodem jmenuje Kissing fish, jsou to rybky,ktere se stale jakoby libaji, nevim jak se jmenuje cesky, myslim ze Cichavec nebo tak nejak, odtud nazev obrazu.)
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 14.9.2000 > To je opravdu krásné! Kdysi jsem četl sbírku povídek mého nejoblíbenějšího autora, krále horroru, E. A. Poea, kterou ilustroval, myslím, p. Born. I když byly jeho obrázky zcela jistě zajímavé, nějak mi tam neseděly. Ovšem tato kresba (a jí podobné) by tam sedly zcela! Bravo!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 17.9.2000 > ok.
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 31.5.2001 > Inspirativní!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter