Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nejistota
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 12.7.2016 (17:01:03)
Na taneční zábavě to vřelo. Kolem pobíhaly dívky s plány na ulovení partnera na jeden večer či na celý život, dále dívky, které měly na ulovení minimální šanci, na opačném pólu se nacházely dívky, které měly šancí milion, ale nevyužívaly jich.
Stejné to asi bylo s námi, kluky. Já jsem občas a rád dosadil sebe jako pozorovatele. Někdy s kamarádem, někdy bez něho.
A najednou jsem uslyšel známý smích. Zazvonil svým cinknutím a připadal mi v tu chvíli jako oáza uprostřed obhroublých hlasů, které splývaly v řeku zvuků, z nichž občas vyskočilo nějaké vulgární slovo.
Smích patřil sousedce Janě, kterou jsem měl vždy rád a na kterou jsem v poslední době potají myslel. Dodal jsem si odvahy, šel k ní a pozdravil ji. Odpověděla na pozdrav s úsměvem na tváři. Najednou jsem užasl. Jana držela v ruce tři igelitky. Nabídl jsem se, že jí je pomůžu odnést do šatny.


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 12.7.2016 > Zajímavé dělení lidí.Jsem zvědav na pokračování. P.S.: Jiné dělení má Mia u mé básně Meditační.
Body: 4
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 21.7.2016 > Umíš sledovat dění a nádherně ho popsat.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter