Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Oči
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 25.9.2016 (18:48:33)
A tak jsem prožíval svůj kelímko - hladinkový svět, při bůhvíkolikáté bitvě jsem se zvedl a potácivým krokem zamířil pryč. Chtěl jsem být sám. Kroky zamířily za vesnici a pomalu přestaly poslouchat tělo. Neměl jsem sílu jít dále, a tak se mým lůžkem stal příkop.
Pohlédl jsem vzhůru a viděl měsíc, hvězdy, jak mi chápavě kynou, za chvíli se z mého pohledu, hlavy, těla stal kolotoč se všemi možnými pouťovými atrakcemi, já jsem za letu přesedal z jedné na druhou, abych se po chvíli opět vrátil na staré místo na kolotoči. Za vteřinu se ze mě stal nejšťastnější člověk, to když odněkud připlula Bára, její oči se promžikávaly k radosti, sedla si mi na klín, ale sedadlo se utrhlo, odneslo nás někam daleko, aby se vzápětí změnilo v obrovský bumerang, který nás vrátil ouha nazpátek do pouťového reje, Bára někam zmizela, štěstí také a já jsem zůstal sám,..., pomalu jsem se sunul k zemi, příkop mě přijal laskavou náručí a tichem, které co chvíli narušoval zvuk jedoucích aut s hlasy opilých řidičů a ještě opilejších spolujezdců...
...ráno se probouzím, hledám láhev, která není, a vzápětí mně jakýsi strejc zastavuje, veze do nedalekého městečka, podezřívavě měří, nebojte, strejdo, já vám nic neukradnu, za chvíli otevírám hospodu, dostávám vyprošťováka, druhého, třetího,..., všechny se stávají vyprošťováky, a já ze své zamilovanosti vyproštěn nejsem, příkop se změnil v židličku, za chvíli mnou třese hostinský, hele, vole, nespi mi tady, pořád tady vykřikuješ nějaké jméno, rušíš mě v luštění křížovky, jdi se vyspat domů nebo někam do škarpy.


Poznámky k tomuto příspěvku
IAN HEROICKY (Stálý) - 26.9.2016 > Isté veci zostávajú človeku v pamäti ako nočné mory. Pamätám sa najmä na stromy (ich tiene v mesačnom splne mi pripomínali prsty smrti, kostrbaté prsty, ktoré si ma chceli so sebou odniesť) a na to, ako zúfalo som pod nimi bežal a aj na to, ako sa ostatný opilci bezuzdne smiali, zakaždým keď som spadol. Domnievali sa, že na opitého sa iba hrám. Ani netušili, že alkohol mi stláča hrdlo smrteľným zovretím. Ale ja som to vedel. A spomínam si aj na pocit trpkosti, ktorý mnou prebehol, keď som si uvedomil, že ja zápasím so smrťou a tí ostatný to ani len netušia. Bolo to, ako keby som sa topil pred zástupom divákov, ktorí sa nazdávajú, že iba tak vystrájam, aby som ich obveselil. Ako som tak bežal popod stromy, odrazu som spadol a stratil som vedomie.
Body: 5
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 27.9.2016 > Děkuji za popis prožitků a zdravím. Franta
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter