Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pravidla pro galerii
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - vloženo 16.2.2017

Pravidla pro publikování příspěvků v Galerii


Každý registrovaný uživatel má právo publikovat denně jeden příspěvek a systém automaticky posouvá každý příspěvek navíc na další dny. Všechna díla publikovaná v rámci uživatelské sekce magazínu TOTEM se stávají součástí rubriky Váš prostor. Náhledy výtvarných děl vložených do Vašeho prostoru se zobrazují v Galerii, ale redakce má právo příspěvky, které neodpovídají filozofii TOTEMu jakožto internetového kulturního magazínu (zejména různé "výcvaky" zachycující vrcholné fáze alkoholových dýchánků) z Galerie vyřadit (ale ve Vašem prostoru vidět budou).

 

Redakce si vyhrazuje právo vyřadit do rubriky Odpadkový koš ty příspěvky, které porušují zákon (propagace rasismu, nacismu apod.), útočí na jiné uživatele, nebo podle názoru redakce překračují úroveň slušnosti. Opakované porušování pravidel nebo útoky na ostatní uživatele mohou mít za následek zamezení možnosti vkládat příspěvky, případně úplné zablokování přístupu na TOTEM.cz.


APEL především na nové uživatele!
-
prosíme, zařazujte své příspěvky při jejich vložení do příslušné rubriky i podrubriky, je to důležité kvůli zobrazení příspěvku zde v galerii i v dalších souvislostech. Když si nejste jisti, je tu i rubrika Fotografie - ostatní. Díky!

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter