Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tma pro dva hlasy
Autor: agnes (Občasný) - publikováno 5.4.2003 (13:29:31)

stáčel město

do soudků vínem vysmolených

chodil rovně

podél sloupců knih

 

ej galánečko moja

holoubek na vatrách stojí

vrať mne té zemi

z níž jsem nevzešel

 

větvičku jasmínu

a tělo za nebe přislíbené

nevínem očí

ptala se po jméně



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 1.4.2003 > Jako experiment to beru...
Body: 3
<reagovat 
Lian (Občasný) - 1.4.2003 > Nakonec.....proč ne?
Body: 3
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 1.4.2003 > Andy Warhol tusim jednou usporadal vystavu svych obrazu, kdyz predtim vsechny obrazy uklidil, aby je navstevnici neposkodili. Kdyby tu bylo aspon jedno chodidlo, bylo by to lepsi.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.4.2003 > Filip Sklenar> Filípku, tajný tip pro tebe: je to psaný zmizíkem! pojezdi si myškou ;o)))))
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 1.4.2003 > Že by recese v aprílovém provedení?
Body: 3
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 1.4.2003 >

Kelly, diky... :-)))

Asi uz umru stejny vesnican, jako jsem se narodil.


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.4.2003 > Filip Sklenar> Klídek, já jsem taky vidlačka ;o)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 1.4.2003 > moc se mi to líbí
Body: 5
<reagovat 
Karel Majer (Občasný) - 2.4.2003 > Hele to bylo dobrý a ta báseň taky.
Body: 5
<reagovat 
agnes (Občasný) - 2.4.2003 > Přátelé ! NOVÉ zmizíkování..
<reagovat 
Cid (Občasný) - 3.4.2003 > Rytmus zdá se mi být poněkud podivný, forma mi ze všeho nejvíce připomíná singularitu. Není to dokonalé. Příště prosím více zapracuj na samoteném stylu.
Body: 3
<reagovat 
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > Zajímavé.
Body: 3
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 3.4.2003 > Líbí. Dokonalá forma je nuda. Tohle plyne..
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.4.2003 > Já jsem tu předtím četla něco úplně jiného!
Nezlob se, ale to se mi moc nelíbí, takhle měnit příspěvky "za chodu". Mimochodem, tahle věc je daleko lepší, za tu bych ti dala 1, ale nedám, jelikož jsi mě naštvala. :-)
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 3.4.2003 > Kelly> Souhlas, taky se mi to ňák nezdá. Nadhodím to měnění za chodu v redakci.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 3.4.2003 > Plyne.
Body: 3
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 3.4.2003 > Pěkné hrátky se slovy, dostala mě ta podivná lidová pasáž (kurzívou)...:-)))
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 3.4.2003 > Vzhledem k tomu, že se mi občas hodně loudá počítač, tak mi hezkou chvíli trvalo, něž jsem zjistila, že kromě tmy tam víc hlasů nebude. To mě teda rozčílilo.

<reagovat 
agnes (Občasný) - 4.4.2003 > Drazí konzervativní milovníci poezie, táži se vás prve:
Je to zakázáno ? A jestli, tak proč ?
Moje "Tma pro dva hlasy" je prostě tma - když rozsvítíš, můžeš být překvapen co nového uvidíš. Nemám touhu svoje "temné" vykřiky archivovat a tudíž mi nepřišlo nesprávné příspěvek přemazat novým.
Ráda bych upozornila, že tím z hlediska "honby za jedničkami" škodím jenom sama sobě, protože mě zaregistrovaní autoři nemohou hodnotit víckrát než jednou. (Ale chtějí-li, nic jim nebrání dát mi "jedničku", případně "pětku" ústně, respektive psanou poznámkou. Neprosazoval to tady onehdy někdo ?)
Ještě než mě odhodíte do krabičky antitotemích rebelů, zamyslete se nad tím..
A°1

P.S.: Lian, tohle je odpověď na tvojí zprávu v osobní poště, dvakrát to psát nebudu.
Naty: jak říká Kelly, "zkus si pojezdit myškou"
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 4.4.2003 > agnes> Pojezdila jsem a omlouvám se.
Body: 3
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.4.2003 > Tak jo, dělej, jak myslíš. Zakázáno to není. Jen jsem hned nepochopila, že je to myšleno jako hrátka. Že bych byla konzervativní? Jdu si koupit nějakou konzervu... třeba fazole s barbecue omáčkou, ty miluju :-)) Pak si najdu nějakou krabičku a půjdu honit jedničky ;o)))))
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 4.4.2003 > já jsem pro :) rozhodně je to zajímavý nápad...
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 5.4.2003 > Jo tak tahle se m ilíbí než ta co tam byla předtím.Budu rozsvěcovat častěji:-)
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 5.4.2003 > Už jsem si na ty tvoje finty začala zvykat, a ty mě zase zaskočíš přepisováním. Jak mám sakra hodnotit po druhé, když už tu jednou jsem?
Jinak souhlasím s probably, taky mi tohle příjde lepší. Pokud jsme si ovšem už nezvykli, není to stejné a jenom nás nemateš. Tím přehozením z jednoho dne na druhý se původní obsah nedá ověřit.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 6.4.2003 > I tato verze se mi líbí:)
<reagovat 
agnes (Občasný) - 6.4.2003 > Naty i všichni ostatní, kterým by se chtělo poslouchat:
-svých básní si necením, jsou pro mě formou terapie i úniků z reality, anebo prostě jen potěšením
-protože si svých básní necením, přemazávám staré novými (staré básně tedy navždy mizí v propadlišti dějin:)
-"přehozením" dne dávám najevo, že po "rozsvícení" (kdo ten termín použil ? pěkný:) se tady objeví nová báseň
-hodnocení mě potěší (nejlépe slovní), ale pokud někdo vysloveně touží po tom mě oznámkovat, může tak učinit jako nepřihlášený čtenář
-kdo má z mých básní husí kůži, ať nechá zhasnuto.
Děkuji za dočtení až ...............………….......sem:)

A°1

<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 6.4.2003 > A no A no... (+2xn)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter