Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
Autor: nick2012 (Občasný) - publikováno 3.8.2017 (08:59:41)


Poznámky k tomuto příspěvku
nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 >
z boží vůle král, z boží vůle nuzák
z boží vůle, tak to měli. my už ne

<reagovat 
nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 >
moc mi vedro nesedí, ale co já
zapnu si ventilátor, nezapnu

ale jsou prázdniny
miliony očí pozorují oblohu
tak jak, bude dneska K vodě?
co já – to sem nepatří

(neznáte někdo smajlík
jako když se někdo týrá
proklatě vychytanou olivou?)

<reagovat 
nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 >
už to vím
měla jsi víc pravdy
než dovedl jsem přiznat
-měl bych se snažit o verše

ale stejně budu psát
jen náznaky poezie
pro navýšení zručnosti
k jedinýmu románu

<reagovat 
 nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 > Nick 2012> Takhle vycházeje z prózy,
začátky veršů bývají spojky a jiné jednoslabičnosti. To by se psaly jamby, kdyby-)
<reagovat 
nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 >
dotahuj ty spinálky do maxima!
než polovičatě, to radši nic

ať děláš cokoliv, tak pořádně
když ne práci
tak aspoň blbou zábavu si užij

<reagovat 
nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 >
než partnera, co neni zas tak uplně hezkej
to radši nic. aby si snad „kamarádi“ nemysleli...
taková jsi, naše dobo, kde každej můžem takřka cokoliv

<reagovat 
 nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 > Nick 2012> 
(tahle doba neni pro lidi
i když ji lidé zatím ještě tvoří)

<reagovat 
nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 >
žádnej básník
to komponista hudby
nejpoctivějc obnaží svoje srdce

genialita nejsou geny
je to o odvaze
obnažit srdce-
kde zbejvá ho už jen maličko

(věnováno Leoši Janáčkovi)

<reagovat 
nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 > Psát tak, aby to bylo pochopitelný nejvíce lidem.
Nejlepší milostnou poezii nikdo neviděl. Trochu světla snesou jen nahá těla.
<reagovat 
nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 >
už se nesmíme milovat
musíš jít psát

<reagovat 
nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 >
Tohodle „výpadu“ na „veřejnost“ asi nebudu litovat.
Tak samozřejmě, stálý odbočování od práce mě štve,
ale... Jednak to nebude trvat věčně, jednak to tříbí „styl“ a hlavně - !
<reagovat 
nick2012 (Občasný) - 3.8.2017 >
Ne, dívej se mi do očí:
nelze žít slovy a nikdy nelhat.
Umíš psát hudbu? Já taky ne.


<reagovat 
čtenář po-kus - 3.8.2017 > (ráno mě napadlo, jestli by mě to nemrzelo, kdyby... a pak jsem si tenhle nick fakt zablokoval. řikám to už leta - většinu chyb víme dopředu, že je uděláme;))
<reagovat 
po-kus (Občasný) - 3.8.2017 > - - - - - - - - - - - - tady konec. v případě zájmu se pokračuje na po-kus, že ano
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 5.9.2017 >
Je to dojemný nás poslouchat. Třeba jak dramatizujeme vlastní smrt.
Přitom – čim se liší od smrtí jinejch?
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
po-kus (Občasný) - 6.9.2017 >
Vzniká nová nad-osa povídek. Je tak nová, že ani orientační označení k poznámkám nesnese nic ze včerejška. Totem přišel náhodou, ale hodí se. Soubor toho jména kdysi přejmenoval jsem na dvě totožné slabiky s agresivními korunkami v prvních písmenech. Nastal čas. Něco ti k tomu poviem není Něco ti k tomu napíšu.



Jednu nevýhodu tenhle masomlejnek nápadů má. Když tě zaujme jeden z útržků, nejspíš přehlídneš jiný. Který by si alespoň malou pozornost také zasloužil. Ale co, však zas poslouží jinému. Na serveru s tradicí a náležitou sledovaností jistě nic neproteče vniveč;). (ukládám všechno, neboj)



Takovej text neznám, co by nešel zkrátit. Žijeme na zemi a jsme lidé - tady se smí rozpřahovat jen Líbání.



I když... asi právě teď začnu nejvíc potřebovat tvojí pomoc. Přetlaky nemizí, ale už se mi nechce nikoho zdolávat a přesvědčovat. Už ani neodhalitelně se lidem posmívat mě neuvolní. A přetlaky dál běsní. Pokud TY jim nenajdeš prostor a formu, pak JÁ, nestřídmý, vydám se na lov příšer do dimenzí lidem nepříslušející. A bílí rytíři mají sice povahu hrdinů, ale k ničemu nejsou. Padnou ve zbytečných bojích.



Klára. Tak se jmenoval muj papoušek. Chcípla nešikovně. Bylo mi nějakejch patnáct, to se problemy se světem hrotí u všech. A já si s její smrtí uvědomil, že mi právě odešel jeden ze dvou posledních ptáků, s kterejma jsem aspoň tušil nějakou spřízněnost.



První díl trilogie je popis špatného. Druhý, co s tím dělat. A třetí je něco jako Goetheův Faust.
Člověk nikdy neví, kdy zemře, přitom chce mít i to celkové vyhodnocení „dokončeno“. Trojka tedy zůstane v pozůstalosti. Tam se ale dočtete i jiné věci. Třeba jenom čistě veselé, bez hlubšího významu. Třeba tu jedinou nevýhodu zdravé výživy;). Tak zatím. P


<reagovat 
Čtenář - 6.9.2017 >

Připadal jsem si mužně, když rychle a jednoznačně uměl jsem se rozhodovat. Buď ano nebo ne. Asi málo čím jsem si v životě víc ubližoval.


Kdo nás má rád, bude se o nám vyjadřovat upřimně. Má nás rád a... tímhle si nepomůže.


Humor neni potřeba vždycky, ale mezi sedačky nikdy nezapadne.


Ha, něco jsem objevil. Zdánlivou nutnost věčných oprav lze potlačit tím, že I PO SOBĚ člověk čte věci pořádně. A ASPOŇ CHVÍLI si nic novýho nevymejšlí.

<reagovat 
po-kus (Občasný) - 7.9.2017 >
Někdy při likvidaci poznámek z dávných let takřka vyjeknu. Tyvole! Takže už i tohle jsem tenkrát věděl.

My hadi máme maličkatá srdce. Ale máme je. I snahu je k dobru použít.

<reagovat 
po-kus (Občasný) - 7.9.2017 >
Nápady přicházejí průběžně a tak se mají i zaznamenávat. Večer by se v nich měl utahaný člověk porochnit. Pak nejdůležitější práce probíhá ve spánku. I když to nevíme, zrovna nejvíc makáme. Předháníme se s nápady, zdviháme jeden druhého nad hlavu. Navzájem se zkoušíme vykličkovat, doběhnout, předhonit. Každá možnost se musí aspoň jednou zkusit, ve spánku je na to sil a času dost.

A pak je ráno. TO ráno. Co si člověk předchozího večera poznamenal, jakoby někdo vyměnil. Tak odlišně odpočatý a rozcvičený mozek zápisky vidí. Aniž by se musel snažit, rozhazuje nápady do jim přináležejících krabic, některé hned dokončuje. Říkám to pořád: kdo využije tuhle uvolněnost ranního mozku, po třech hodinách by si mohl jít zas lehnout. Nelitovat by promarněného dne.



Lehce se culím nad tvým ostychem. Však si to brzy prohodíme.



Když vedle něj cosi nečekaně bouchlo, stejně jako my ostatní poskočil. Ale ne OD místa ohrožení, ale K němu. Nebyl to ani hrdina, ani násilník. Jen mu mozek zamrzl na způsobech hada. Z lidských vlastností mu byly nejpodobnější ty psí. Oddanost, věrnost, nezřízená chuť hlídat si panničku. Ale jinak na první pohled vypadal jako my ostatní. Uměl i mluvit a trochu i psát.



Dokud budu mít co psát, číst básně bude jen holek, který osobně znám. Neni čas na lásku v dopisech. I slova chtějí, aby se jich někdo dotýkal.



Je ráno, je víra ve vlastní smysl, jsi ty. Každé ráno se to opakuje. Spi co nejdéle, odpočatost ti sluší. Ale nepřiznávej ji hned. I ty trochu hraj. A závěr probouzení nech na mně. Až pak, třeba, poděkuj. Jedině tehdy slovům uvěřím.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 7.9.2017 >

Jsi co děláš, když tě nikdo nevidí.


Věří, že je v co věřit. Jen sobě nevěří. Tak vypadá peklo.


Naprosto nic mi nebylo lhostejný. Musel jsem se lhostejnosti naučit, jinak bych nepřežil.


Kdo zlo nezná, zlý bude nejvíc.


I sex by se dal rychle. Ale koukat tak do krajiny – to nejde.


Stejně jako mě vyškolilo implantované zlo, něco podobného si dovedu představit u krásné ženy.
Jen zbytečná sebenedůvěra ji mohla zachránit, aby si nenavykla svého daru zneužívat.


<reagovat 
Čtenář - 8.9.2017 >

... ... ... Posadili se spolu k vodě. ... ... ... (je v tom Všechno)


Plachá důstojnost? Asi to jde. Ale nemůžu mít všechno. Tak se aspoň budu dívat. Mlčky. Až tě potkám.


Jen bezdětní slyší, co nám potomci říkají.


Všechno se pořád chvěje. Jen tak jsme nesmrtelní. Ale jsme.


Nikdy bych nepřiznal, že se mi líbí. Vždyť se jí všichni ostatní kluci smáli. Ale učila nás matematiku a hlavně - geometrii! Proboha! Ta když vyprávěla o objektech s průchozím středem!


Lhát druhým by jsi se mohl odnaučit sama. Ale nelhat sobě, na to budeš potřebovat MĚ.


Při všem myšlení mysli pořád tak trochu na sex. Jinak to není myšlení.


Zamilovaní lžou nejmíň. Možná k tomu je dnes lásky nejvíc třeba. Víc než k množení.

<reagovat 
Čtenář - 8.9.2017 >
Zakladatelé šlechtických rodů vzešli ze špíny. Tak aspoň v něčem mám náskok.

Kdo neumí být sám, v každé interakci s druhým podvádí. 

Už jsem je prokoukl, chtěj nás zmást! No kdo, děti! Na příliš jednoduchý otázky schválně odpovídají špatně. Chtít od nich něco levně, to si nenechaj líbit.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 8.9.2017 >


Dobrovolně si člověk největší bolest nezpůsobí.
Je to něco jako omezovač otáček. Aby toho nepochopil příliš.

Vezmeme li v potaz, že existují šance různých velikostí, každý nějakou dostane.

Jedině přání a sen jsou tvý, nic víc.

Je první světlo spíš nesmělý nebo drzý?

Když z tebe vychovaly rozmazlence, nikoho si nevážíš. A těch, co ti to provedli, těch nejmíň.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 9.9.2017 >

Je fajn, umět se nezlobit na ty,
co nám včera ublížili.
Ale taky je to o nevratnym chladu.


To jsou dvě nejrozdílnější zátěže:
buď na sebe bereš vinu
nebo odpovědnost.


Po kdovíjakejch houbách,
křepčil jsem do vysílení okolo ohně. 
Stačilo. Zejtra do práce.


Začíná čtvrtý život. Zvláštní.
Vždy jsem věděl, že jich bude víc, ale...
Takže další začátek. A nikdo neví čeho.


Mají se rádi a teď se vidí naposledy. 
Dobře to vědí, ale jen se na sebe usmívají.
To se musí.

<reagovat 
Čtenář - 11.9.2017 >
Nemusim nic. Proto jen já vim, co je nezřízený chtíč.
Nemusim nic. Proto jen já vim, co jedině je štěstí. Splněná povinnost.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 11.9.2017 >
Kafe za euro pade? Slovensku by prospělo, nemít žádné hlavní město.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 11.9.2017 >
Dobře. Nemám citů moc. Ale proto si je schovám. Pro vybraný. Pak to ale bude stát za to.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 11.9.2017 >
Budu se vyjadřovat jen k příspěvkům, který jsem nečetl. Jinak bych nadával furt.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 16.9.2017 >
Lže ti,
ale nejde se na ní zlobit.
Vždyť vidíš -
nejvíc podvádí sama sebe.
Co přidávat druhému,
který už největší podvod,
bolest, sám sobě naložil?

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 18.9.2017 >
Abych se měl vždycky na co těšit, slíbil jsem si, že si co nejdýl budu odpírat díla Leoše Janáčka. Ale zase, řekl jsem si, abych to nepřeháněl, ty co už znám, budu poslouchat tak dlouho, až mě přestanou bavit. Ted vidím něco, co jsem si nedovedl ani představit. Nejde to. Třeba jeho takřka poslední výtvor, Listy důvěrné, zevšednět PROSTĚ NEMŮŽOU. On nevěděl, co to jeho „šílenství“ je, my v době EEG už ale ano. O svém nitru, o pravdě a skutečnosti, nakonec nejjasněji promlouvají bezcitní. Ti, co se emocím PROSTĚ MUSELI naučit.

(dávám to sem jako nepřihlášený, abych to nemohl nikdy smazat)

<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2017 > s!braň> Abych se měl vždycky na co těšit, slíbil jsem si, že si co nejdýl budu odpírat díla Leoše Janáčka. Ale zase, řekl jsem si, abych to nepřeháněl, ty co už znám, budu poslouchat tak dlouho, až mě přestanou bavit. Ted vidím něco, co jsem si nedovedl ani představit. Nejde to. Třeba jeho takřka poslední výtvor, Listy důvěrné, zevšednět PROSTĚ NEMŮŽOU. On nevěděl, co to jeho „šílenství“ je, my v době EEG už ale ano. O svém nitru, o pravdě a skutečnosti, nakonec nejjasněji promlouvají bezcitní. Ti, co se emocím PROSTĚ MUSELI naučit.

(dávám to sem jako nepřihlášený, abych to nemohl nikdy smazat)
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 18.9.2017 >
Aha. Až teď rozumím zas o pořádný kus víc PROČ TADY A TEĎ. Ani tím deníkem mi totem nebyl. Je to archív. Dneska co dáme na net, jedno kam, nejen na věky lidstva stává se nesmazatelným.
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 22.9.2017 >
Jedna straka vidí všechno. Copak asi vidí partička mladejch, právě z hnízda vyšlejch?

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 25.9.2017 >
Němci to vždycky přeženou. I v tom jak jsou dobří jsou moc dobří.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 27.9.2017 >
Jseš brutální. Pochválíš mě, jen když to nejmíň čekám.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 29.9.2017 >
Zařval jsem dneska na postavu: "A ty už běž taky doprdele čuráku!" No, ještě pár dnů a bude tam;).
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 1.10.2017 >
Už je to tady, předvolební kampaň začala. Vtipnější a lživější plakáty na ulicích jindy nevidět. Např: Všem byty za dostupné ceny. Ty vole! Nebo: Spravedlivé platy i pro Pražany. Ty vole!!! Mám volby rád.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 1.10.2017 >
Je chytrej a myslí si, že když říká holkám chytrý věci, budou ho mít proto rády. Je to chytrej, naivní blb.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 2.10.2017 >
Nikdy jsem v ničem moc zvláštní nebyl. Trochu, že jsem se nebál vyslovovat nápady a trochu víc, že jsem je i dost bezostyšně zkoušel hned praktikovat. Na tom jste se, na cizí odpovědnosti, všichni rádi vozili.


<reagovat 
s!braň (Občasný) - 2.10.2017 >
Miloval jsem texty Radkina Honzáka. Už ne. Ale jeho samého budu mít v lásce vždycky. Naučí mě, osobním příkladem a ne o své vůli, nakonec i včas ztichnout. Ano, i to se mi bude jednou hodit.
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 9.10.2017 > Můžu si být jaký chci. Třeba mladý a pevný, vláčný a měkký, nebo i zralý tekoucí. Co bych nemohl? Můžu. Když může sýr Olmín, můžu já taky.
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 10.10.2017 >

sex dialog atack

- Mám s tebou jistý záměr.
- A má ten záměr záměr... co to povídám-
- Má.
- Co?
- Ten muj záměr má ten záměr.
- Aha... Ale... to je vlastně-
- (dvojhlasně) Ddobře.
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 10.10.2017 >
Nejsem hodnej, protože bych měl. Mě to jen baví.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 12.10.2017 > Praha je dnes město Slovenek, přátelé.
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 13.10.2017 >

s!braň (Pravidelný) - 5.9. > I ty máš řád, náhodo. Dostanu tě.

s!braň (Pravidelný) - 5.9. > Všechno má svuj čas a následnosti. Vychytat!
Jinak nevytěžíme, co nám rozkoše přinášejí.

s!braň (Pravidelný) - 5.9. > Vyběhnem s nima oběma. Domluvíme se na ně, jako oni na nás.
Dostanem je. Boha i dábla najednou. My dva ty dva jo.

<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 10.10.2017 > dávám palec nahoru je s tebou sranda
Doporučil 
<reagovat 
 s!braň (Občasný) - 12.10.2017 > Ovečka> Hele tě, člověk na totemu, koho by to napadlo;). Jsem rád, že se bavíš, ale... snad mezi smíchem zůstává prostor i pro jiný (myšlenky). Rád bych, tak snad. Měj se fajn.
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 12.10.2017 > s!braň> jo mam i myslenky v hlavě, měj se
<reagovat 
 s!braň (Občasný) - 13.10.2017 > Ovečka> 
Jevíš se přinejmenším lehce nasratá, to vůbec není ovečkovský.
Nebyl to záměr a vlastně mě to docela mrzí. Ale tak úkol nestál.
Chci lidi rozpřažený nejen napříč tématy, ale i náladami. Je to nutný.
Takže to zase dopadá dobře a určitě bude i dál. Věřím ti.
V Dárku a Kosech mám důvody i důkaz.


<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 13.10.2017 > s!braň> omlouvám se, bylo to zbytečné...nejsi původce mé nasratosti
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter