Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
9
Autor: MontyJack (Občasný) - publikováno 20.10.2017 (15:00:07)


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.10.2017 > Pěkné.
Body: 5
<reagovat 
čtenář kolemjdoucí - 21.10.2017 > Obrázky jsou všechny moc pěkné až na ten nudlojzní formát
<reagovat 
HáBé (Občasný) - 21.10.2017 >
Body: 5
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 20.10.2017 > co nejaky akvarel, plener?? mas?......je to lepsi nez predchozi i kdyz fakt divné formáty
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 MontyJack (Občasný) - 21.10.2017 > Ovečka> Formát byl na objednávku, ale díky.
<reagovat 
Pollock (Občasný) - 22.10.2017 > Do kýče to má daleko je to mistrovský zvládnutá malba ale to opět těžko vysvětlím idiotovi který se chce předvádět a neví jak technicky dokonalá malba to ve skutečnosti je
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 22.10.2017 > Pollock> Souhlas, jsem si jistý že tento obraz příjemně šokoval... v roce 2011 tři studenty AVU - a z toho to jeden hrál protože se chtěl s malířkou vychrápat.
<reagovat 
sédy (Občasný) - 23.10.2017 >
Body: 4
<reagovat 
čtenář lesní cesty - 21.10.2017 > Tohle už je vydařený kýč, nic ho nepopírá, ani neruší :-)
<reagovat 
 Čtenář - 21.10.2017 > čtenář> Mám rád takové kýče.
<reagovat 
 čtenář lesní cesty - 22.10.2017 > čtenář> No tak se kochejte, tohle je kýč řádný, až ukázkový.
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 22.10.2017 > čtenář> jasně asi to kýč je, ale někomu udělal radost takže přece jen ten obrázek dostal smysl - autorka psala že je to na zakázku.

nebud zklamaná obecenstvem...jen se podporujem v tom co delame


<reagovat 
 Čtenář - 22.10.2017 > Ovečka> Přesně tak, souhlasím. Někdo si ten obrázek objednal, zaplatil a teď má z něj doma radost. Každému se líbí něco jiného. Někdo má rád umění, jiný kýče v hudbě, filmu či ve výtvarnu. Pro mne je to pěkný kýč. Doma bych si ho na stěnu nepověsil, ale věřím, že někomu udělá velkou radost.
<reagovat 
 MontyJack (Občasný) - 22.10.2017 > Ovečka> Radost udělal mé mamince...chtěla obraz na chatu, tam se hodí krásně. A obecenstvem občas zklamaná jsem, když se debata zvrhne a už vůbec nejde o obraz pod kterým se diskuze rozjede....
<reagovat 
 čtenář lesní cesty - 23.10.2017 > Ovečka> Možná by pomohlo, kdyby se slovo kýč nebralo jako bezpříkladná urážka, která celé dílo i s autorem posílá do pekel a navždy mu zakazuje tvořit. K vytvoření kýče je zapotřebí technická zdatnost, zkušenost a soustředěnost, proto to tady vyšlo. Na rozdíl od předchozího obrázku, kde s kýčovitost vytratila na technické nedokonalosti spodní části obrazu, nebo úplně prvního obrazu autorky, kde kýčovitost klekla na blbě namalované vodě. Tenhle konkrétní obraz je kýč jak bič, nevím, co je kýč, když ne tohle. Je to hezký lesíček bez bodavého hmyzu, nebo co to teda je? Krajina? Ne.
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 22.10.2017 > MontyJack> no bohuzel se to tu stava casto....chce to pevne nervy a tvorit :)

<reagovat 
 čtenář lesní cesty - 23.10.2017 > MontyJack> Je to kýč, ale vydařený. To se taky musí umět. Přesto je to kýč - protože je to vysněná realita zbavená všeho negativního, takový les existuje jen na obrázku.
Co se týká debat, tak sorry, omlouvám se, nebudu pod vašimi díly o ničem debatovat. Nicméně 40 reakcí o vašem obrázku asi nemůžete čekat, že jo :-) A 600x si to bez těch keců taky nikdo neprohlédne, až tak zajímavý to není.
<reagovat 
 čtenář lesní cesty - 23.10.2017 > Ovečka> Často se to tady nestává, to když se do toho vložím, jinak je tu mrtvo, což mě nebaví. Ale někomu to vadí, tak se toho vyvaruju. Lepší mrtvo, jako v galerii, kde 2 lidi vystavují a 8 lidí se na to podívá :)
<reagovat 
 MontyJack (Občasný) - 23.10.2017 > čtenář> Jen pro info...tento konkrétní les skutečně existuje.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 23.10.2017 > čtenář> Kýč se různě definuje.Jedna z těch definic je ta, která o kýči mluví jako o něčem, co se vnucuje.Tento obraz se nevnucuje, a proto mi jako kýč nepřijde.
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 23.10.2017 > čtenář> komentuj aspoň pod přihlášeným nickem čtenáři lesní cesto nebo emoce nebo kdoví co seš
<reagovat 
 čtenář lesní cesta - 23.10.2017 > MontyJack> no tak to mi úplně změnilo názor :-) Tady je tolik nesmyslně urážlivých lidí, že to nemá smysl. Pokud jsem vás urazila, promiňte. Napsala jsem svůj názor na vaše dílo. Med kolem huby vám mazat nebudu, bylo tady mnoho daleko lepších malířů, kteří byli sprostě posláni do nepatřičných míst. A to nemalovali kýče, ani se o to nesnažili.
Tenhle kýč se vám alepsoň technicky povedl.
<reagovat 
 čtenář lesní cesta - 23.10.2017 > Ovečka> Nebudu komentovat nikoho, komu to vadí - vadí to vám i týhle slečně.
<reagovat 
Pollock (Občasný) - 23.10.2017 > čtenář bez kterého se svět netočí : ty máš o sobě neskutečný mínění na to že jsi hovno který přebaluje máma a netrefí se vidličkou do držky pominu že ty kecy o kradených obrazech jsou tvoje práce a je to jediný co dokázals urážet lidi kterým závidíš talent ale nepřejdu tady ty tvoje kecy o vlastní důležitosti a sledovanosti který jsi mi vykradl z příspěvku který jsem ti psal tady : http://www.totem.cz/enda1.php?a=341050 ..takže se každý může okamžitě přesvědčit jaká ty jsi zlodějská mrdka která parazituje na myšlenkách druhých takže takovej chcípák musí mít strašnej život ve kterým kdyby ho nekrmili rodiče jak tříletý dítě chcípne protože svět ho sežere zaživa..ty máš jediný štěstí že existuje internet a můžeš být anonymní protože kdybys tyhle svoje žvásty a čorky zkoušel v realu těžko by se každý druhý ubránil ti rozbít držku na hadry..to už vůbec nemluvim o tom že se sereš do umění přes tuto jedinou dostupnou dost upadající galerii protože si nějak nedokážu představit podobného čuráka jak jezdí na svým mrzáckým kolečkovým křesle po skutečný galerii a sbíhají se kolem něj lidi aby jim mohl ukazovat co je dobrý umění a co ne tak nějak to v galerii nechodí hošánku ale to nemůžeš vědět když jsi tam v životě nebyl..ono uplně stačí že si svoji ubohost představuješ jako důvod pro vznik uměleckých děl takže jsi mě už dokázal nařknout z toho že sem dávám věci kvuli tvejm veledůležitejm žvástům kdy nedokážeš dát dohromady ani jednoduchou větu a z toho stejnýho teď zkoušíš obvinit tohoto novýho autora kterej se určitě taky narodil kvuli tobě aby teda mohl jednou začít přispívat sem a doufat že přileze žebrák bez základního vzdělání a díky němu bude mít sledovanost jako prase ty máš fakt v hlavě tak nasráno že až se ti obnoví tep tak si namoč cumel do svých hoven a narvi si ho do krku abys pocítil svou důležitost ty dementní prvoku..
<reagovat 
 čtenář lesní cesty - 23.10.2017 > Pollock> no asi ode mě není hezké, že se podepisuju pořád jinak, říkám používám asociaci prvního dojmu ... mě to ale nebaví se pořád podepisovat třeba "emoce&pocity" ... ten anonym, který MontyJack kritizoval, že krade, to jsem nebyla já. Je tady víc anonymů, ne jen já. Popravdě jsem z vašeho příspěvku zmatená, ani nevím, zda směruje na mě, no ale podle toho, co se tady konkrétně děje, tak asi jo. Nějak se vám to všechno slilo dohromady. Já MontyJack nijak zvlášť nekritizuju - jen tohle mi připadá jako kýč. Prostě i to tak přijde. Jsem podrážděná z toho, že jí vadí, že se pod jejím příspěvkem asi dvakrát rozjela debata, konkrétně u jejích dvou nejzajímavějších děl. Měla by být fakt spíš ráda, vstoupila do povědomí. Ale jí to vadí. Jinak mi její tvorba až tak dechberoucí nepřipadá, proti jiným v minulosti, kteří byli prostě lepší a v daleko konkurenčnějším prostředí a museli snášet daleko horší kritiku, než co jsem si dovolila já, že je to vydařený kýč.
Co se týká těch sporů, které byly pod jejími obrazy, má pravdu, jejího umění se to netýkalo vůbec a vadí jí to. O.K. Prala jsem se s Ctihodným. Tak to prostě pod jejími díly dělat nebudu.
Nicméně sledovanost jí to zvedlo a asi jí to taky dost stouplo do hlavy, je pěkně protivná a mám ji plné zuby. Nepopírám. Zase ji zvedám sledovanost a štvu ji, že nemluvím o jejím umění pod jejím dílem, protože vám odpovídám na těžce paranoidní mimozní koment, kdy zřejmě nadáváte mě, asi, za nějaký další lidi, kteří vám něco napsali. Ty anonymní komenty tohle umožňují, udělat si paranoidní představu, ale já vám nic nevyčítala, ani MontyJack neobviňovala z toho, že krade,
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 23.10.2017 > čtenář> tak minimálně Monty vám nic nevyčetl a není divu že jste vztahovačná když se podepisujete pokaždý jinak takže ani můj koment nebyl mířený vám ale pokud jste se ozvala a máte dojem že vaše komenty zvyšují její sledovanost tak minimálně musíte uznat že je vás tady podobných víc takže to nebude jen vaše zásluha a už vůbec ne toho debila který tady všechny obvinuje z kradení a podepisuje se prtek takže to by vám mělo dojít že ani jeden z nás nemířil kritiku na vás..nicméně řešit tady v osmi komentech z deseti slovo kýč o kterým má každý vlastní představu se docela podobá diskuzi křesťana, muslima a ateisty před budhou o tom kdo má větší pravdu to skutečně zase a opět hovno dá autorovi který si jen jde vlastní cestou a netvrdí že to není kýč ani neobhajuje vlastní díla prostě jen ujasnil fakta k otázkám které míří doprdele a snaží se zpochybnit cokoliv a kohokoliv..
<reagovat 
 čtenář lesní cesta - 23.10.2017 > Pollock> Jenže tady u toho konkrétního obrazu cokoliv kritizuju jenom já, tak je naprosto nepochopitelný, komu to vlastně směřujete - nikdo další se tady nevyjadřuje, teda jakkoliv negativně. Žádný prtek, nebo kdokoliv jiný se tu nevyjadřuje.
No to je jedno, mě je Monty nesympatická, vy ji máte rád, neshodujeme se v názoru na toto dílo, ale to snad není zločin ne?
A jo, máte recht, samozřejmě že diskuze se nedá dělat v jednom, že se tu něco děje, je "zásluha" více lidí. Jen mě irituje, že to někomu vadí, viz. ovečka, a právě Monty. Ale ta má nárok, neboť se to děje u ní.
<reagovat 
Pollock (Občasný) - 24.10.2017 > no tak a jste zase v osobní rovině jako všichni ostatní nechápu čím je vám teda nesympatická autorka která nenapsala nic na svoji obhajobu a už vůbec nepsala konkrétně vám i když bych ji pochopil..nemáte ráda člověka o kterém nic nevíte a máte hodnotit jeho dílo ne jeho osobu která je pro vás naprosto cizí takže se fakt dostáváte na úroveˇb ostatních chudáků kteří stejně tak nenávidí mě a moje vystupování takže terčem jejich útoků se pak stává tvorba což je dost ubohý způsob útoku na asi jako fackovat dítě které se nemůže bránit..moc hrdinský to teda není protože obrazy nemůžou mluvit a obhájit se že? a k tomu mému komentu jen tolik že logicky asi jen vy víte co sem píšete jako anonym a tak se opravdu nedivte že se občas někdo trefí do vás a nemusí to tak myslet ono by totiž uplně stačilo kdybyste ty diskuze dočetla do konce protože byste věděla že to občas i k nějakému konci dospěje a hlavně by vám došlo že teda nejste jediná kdo se nechává strhnout emocemi ke komentování v rovině ukřivděného děcka a hlavně že ten můj koment reaguje na člověka který dost stejným způsobem jako vy komentuje více autorů a více děl a jinde než u tohoto příspěvku a tím že se podepíšete pokaždé jinak a často zopakujete podpis po někom jiném nebo na něj navážete vlastní asociací to ještě více zaplétáte a nám ostatním taky..takže shrnuto mám dojem že váš vztek pramení z mýho komentu více než z Montyho dvou neosobních vět a jen nechcete připustit že jsem vás nasral protože proti mě jinak nic nenamítáte a není vám to vlastní a to skutečně nejsem tak ješitný abych si vše vztahoval na svoji osobu jen vím že nemáte naprosto žádný důvod se na Montyho nasírat protože vám žádný důvod nedala a takto reagují lidi často že svůj vztek pošlou dál po lidech kteří se nebrání to je docela běžná praxe že? nic proti tomu nenamítám protože tady je to ukázkové forum takovýho jednání a kdybych před deseti lety věděl jak to může dopadnout když se podaří odsud vystrnadit tu smečku psů kolem lumiika a rozprášit tento web jako pár jiných asi bych to radši nechal jak to bylo dřív i když to úroveň nemělo žádnou aspon tu bylo pár lidí kteří se dokázali pod svůj názor podepsat, když nic jinýho..btw. k tomu že zde komentujete negativně jen vy ještě dodám že vidíte že minimálně Ctihodný a ovečka tu stejnou věc řeší taky takže já fakt nemám možnost rozeznávat další anonymní komenty navíc když se dokola opakují takže nepředpokládám že někdo jako vy tak vehementně vnucuje svůj názor druhým i když od druhých to čekat musím takže snad pochopíte že váš vztek nemá žádný opodstatnění i když se nemusím zastávat nikoho kdo dělá věci po svým ale minimálně je slušnost počkat si na samotný vysvětlení autora ..pokud teda už všechna fakta neobjasnil což v tomto případě zjevně udělal.
<reagovat 
 MontyJack (Občasný) - 24.10.2017 > Pollock> Mluvíš mi z duše...díky.
<reagovat 
 čtenář lesní cesta - 24.10.2017 > Pollock> Nevím, jak se mi to stalo, že je mi nesympatická, asi tím, že nereaguje vůbec, že reaguje tak na dvě slova, pro mě arogantně, tak ji prostě nemám ráda a ať si strčí svůj lesík do pr...e :-D Co mám říkat? Asi nic, to je nejlepší. Jsem na úrovni děcka, nebo ještě hůř, mě je to prostě jedno.
Štve mě, že dřív by kdekdo tady dostal za taková díla vynadáno a teď se tu bude kolem slečny tancovat, to mi pije krev asi nejvíc.
Taky mi vadí, že ji vadí diskuze. Prostě mi vadí. Sice asi nic neudělala, ale vadí mi. To je tak život nespravedlivý, no, hrozný, chudinka nevinná a já si ji nemám ráda.
<reagovat 
 MontyJack (Občasný) - 24.10.2017 > čtenář> Já už vážně brečím smíchy....čtenář lesní cesta a kdoví co ještě... mě nemá ráda, jsem jí protivná, má mě plné zuby a piju jí krev! Nemusela jsem se ani snažit a až tak se mnou někdo zabývá...dobrý! :o)))
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 24.10.2017 > čtenář> no tak "dřív" se tu déčkovaly a potleskem přijímaly takový sračky že o tom nemáte ani páru a to že jí vadí diskuze z blbci o hovnech stejně jako mě tak potom nejste objektivní vůbec když v mém případě to chápete a v jejím ne ..pokud se vám její reakce - tedy žádné zdají arogantní tak to je jen jeden z vámi vymyšlených důvodů abyste vůbec nějaký měla..abych vám nezpůsobil infarkt tak vás ušetřím detailů o podobných lidech kteří ve skutečnosti jsou dost skvělí a taky krásní lidé kteří mají navíc třeba i štěstí v lásce a v životě obecně a tak máte pravdu a ani o tom nemáte tušení, že totiž takový lidé vzbuzují neskutečnou závist u druhých protože potom vám podobným teprve přijde život neskutečně nespravedlivý že někdo má všechno a vy se na sebe nejspíš nedokážete ani podívat do zrcadla..nedivte se ale že si tímto svým stádovým chováním vysloužíte leda výsměch a pohrdaní protože když ne já tak Monty určitě nebude mít důvod si vás hýčkat za to jak kolem sebe kopete vzteky že vám neleze do prdele a že jste nedosáhla svého totiž očekávání kdo se přidá k vaší kritice a začne ji s vámi veřejně lynčovat že? :)
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 24.10.2017 > MontyJack> no když tys jí nepoděkovala za to že ti zvedá sledovanost přece ;)
<reagovat 
 čtenář lesní cesta - 24.10.2017 > MontyJack> Právěže je to celý absurní, nebudu se zabývat, postavený na hlavu. když vám vadí, že se někdo začne bavit pod vaším obrázkem, tak jste mi nesympatická. A to se ani nemusíte snažit.
<reagovat 
 čtenář lesní cesty - 24.10.2017 > Pollock> Ale prdlajs, já vůbec nestojím o nějaký její lynčování, kdyby se mělo lynčovat za to, že někdo udělal kýč, tak se pozabíjí plno lidí. Ani nevím, jestli ji závidím, tak jsem nad tím nepřemýšlela, prostě mě naštvalo, že ji vadí, že se někdo pod jejím dílem baví s někým jiným o něčem jiném. To nemám ráda. Diskuze s blbci o hovnech - to jste asi taky blbec, když se pod jejími díly o něčem bavíte s někým jiným o něčem jiném. Pokud vám připadá, že jsem úplný idiot, když tohle dílo považuju za kýč, tak beru na vědomí, ale to je asi všechno, co s tím můžu dělat.
Tak mě ani nevadí, jestli mě přestanete mít rád, můj názor to taky nezmění a nemusíte se mnou držet basu, to je nesmyslný. Tak si mě klidně nadávajte jak jste zvyklý, co je mi po tom.
<reagovat 
 MontyJack (Občasný) - 24.10.2017 > Pollock> Jsem to ale nezdvořák! :o)
<reagovat 
 čtenář pollock - 24.10.2017 > čtenář> myslím že zrovna s vámi jednám ještě dost slušně
<reagovat 
 MontyJack (Občasný) - 24.10.2017 > čtenář> Ne že by na tom nějak výrazně záleželo...ale prostě pro pořádek...zrovna vaše debata s Ctihodným o víře mi nevadila vůbec, ta byla i docela zajímavá. Mohlo vám ale z mé formulace dojít, že mi vadí když se debaty "zvrhnou" do vulgárností, které mě tedy opravdu nijak nemotivují k reakcím a komentářům...toť vše.
<reagovat 
 čtenář lesní cesty - 24.10.2017 > MontyJack> Jenže tady se vám to stane raz dva, tady to nejůepší, co se může stát, je tak ta debata s Ctihodným o víře - ono to k umění patří, strašáci a démoni, prostě šamanská umělecká podstata je napojená na sféry a vše s tím spojené, dobré i špatné. Jinak se tu mlátí partička lidí, kteří nejsou úplně normální, často se hádají s Pollockem a často vás hnusně setřou, i když za to nemůžete. To když vám bude vadit, tak tu nepřežijete, protože je na vás publikum velice hodné, hlídá vás Pollock se svýma výjevama toho nejhoršího života. Zatím se do vás žádný blbeček neopřel a nezůstala jste na ně sama. A já tu nehodlám být za blbečka.
Kvůli anonymitě tu nikdy nejste v bezpečí, tohle je ve skutečnosti dost psychopatický server a se svou rozvíjející se uměleckou náturou byste se ještě divila. Právěže tu kdekterá nevinná umělecká duše dostala pěkně přes čumák, tak bych si na vašem místě tolik nestěžovala.
<reagovat 
MontyJack (Občasný) - 24.10.2017 > Nevím, jaký jste si o mě udělala obrázek, ale já nejsem žádná křehotinka, mám v životě už něco za sebou a Totem a lidé v něm mě nerozhází. Kritika mi nevadí, ať už jakkoli drsná...neberu se až tak vážně...mě prostě jen baví malovat a sem to dávám pro jakési zpestření. Jen se mi nelíbí, když jsou na sebe lidi hnusní bez vážnějšího důvodu...ať už tady, nebo jinde...prostě mi to přijde zbytečné.
<reagovat 
 čtenář lesní cesta - 24.10.2017 > MontyJack> Tím lépe, tak ať vás nic nerozhází.
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 15.1.2018 > uchvacující pokus 9
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter