Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Řeka
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 4.11.2017 (10:08:37)
U klidné řeky s divokými spodními proudy si hrají děti. Jsou rozdováděné. Po chvíli zmizí a zůstanou dospělí. Ti hrají jiné hry. Muži pozorují ženy a naopak, všichni pozorují všechny se zájmem, bez zájmu, s odporem, drásající touhou bez hranic. Jedna hra zaujme všechny bez rozdílu. Hádka manželů stupňující se v řev, následně utichající a přecházející v polibky s připomínkou manžela o slušném chování přede všemi. Jiný návštěvník leží zatím mezi ostatními. Najednou Ji spatří. Za slunečními brýlemi tuší krásné oči. Představuje si je modré jako chrpa, usmívající se, vycházející vstříc spolu s ústy, tělem, rozkvetlými prsy, pulsujícím klínem,..., je rád, že leží na břiše. Ona toto vycítila a dál se líně převalovala. Její tělo se stalo hromem a vnady bleskem. Nevěděl, jestli má sledovat dříve příboj prsů, vteřinový zázrak poloodhaleného klínu nebo k ní přijít a lehnout si. Její tělo zůstalo na dece, zatímco má touha zakroužila nad ním. Poté je obletěla ze všech stran, vyzvala na souboj bez výhry a nechala pronikat do všech pórů. Rozechvělý jsem sledoval její obraz, zvláště v paprscích vln. Rozhodl jsem, že se s ní seznámím. Po utišení rozbouřeného mužství jsem se nesměle obrátil, zvedl a šel směrem k ní. Lehkost kroků byla vyvážena olovem těla. Stal se ze mě rytíř, který nikam nedojde. Zavřel jsem oči a opět je otevřel.

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter