Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PRO NOVÝ SVĚT (Světlo)
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.1.2018 > Pěkný obsah, atmosféra i rýmy ( nejlepší : ve tmách/letmá ).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 20.1.2018 > j.f. julian> Ty sadisto, ty vysáváš pavouky luxem? Pošlu na tebe jeptišky z fondu na ochranu zvířat, dobytku.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.1.2018 > každý nemůže být tak geniální jako ty!Když máš byť jen potřebu mi takovou stupiditu psát, tak to musíš mít opravdu bohatý život! Nesuď lidi dle sebe!
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2018 > j.f. julian> tebe byť jen napadlo, že to četla? ty si blbej:)))
<reagovat 
 rýp (Občasný) - 22.1.2018 > čtenář> Že nevysává pavouky (kteří narychlo balí a dekují se), vyplývá z prvního verše. Reklamu na vacuum dělá až ten druhý.

Pokud inkriminovaný tvor celkem srozumitelně naznačil, že četl druhý verš, nemyslím, že Žůlova blbost plyne zrovna z přesvědčení, že Tína četl i ten první.




Body: 4
<reagovat 
 Čtenář - 22.1.2018 > j.f. julian> miluju tydlencty vaše komentáře:)))
<reagovat 
 rýp (Občasný) - 22.1.2018 > j.f. julian> Ještě párkrát popřemýšlej, rozepiš to, udělej si šipky, čísílka, pak potlač astmatický záchvat a s uctivou omluvou se vůbec neobtěžuj; prdím ti na ni.
<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2018 > rýp> Očividně už i ty máš dost pípe. Dobře. I nekonečna mají konce, dozví se nakonec i největší rebelové, nejen vy tydýti. Přiznají brejličky, ještě jednou se s náma, tentokrát už doopravdy naposled, rozloučí a...

Tak jo, snažili jste se, no. Nesrat se do toho, na co jste neměli patrony, mohli jste mít fajn život. Sbohem. A

https://www.youtube.com/watch?v=IcsTCHjuKyI

<reagovat 
 rýp (Občasný) - 23.1.2018 > čtenář> Pít sold out in 1967.
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 21.2.2018 > hallo hallo hallo, nemůžeš bejt náhodou zakuckanej zakuklenej Karl Marx aus Karl Marx Stadt pro stádo?
<reagovat 
 mystikus (Občasný) - 21.2.2018 > j.f. julian> ...buď jak Fidelis Schlée pro večerník Večerní Praha a udělej něco na Fidela Castro nevykastro...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter