Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POMÓÓÓC pátrání po ANČE-JUDLÝNĚ z prasečince
Autor: A Mystikus (Občasný) - publikováno 5.2.2018 (20:44:43)
POMÓÓÓC-pátrám po ANČE KOUŘ-JUDLÝNĚ z prasečince!

Lidi, pomozte nešťastnému, zoufalému ZAMILOVANÉMU!
Jak již všichni, co čtou mé články, jistě ví, tak jsem se nepříčetně zamiloval do ANČI z prasečince, do TONDY, do JUDLÍNY, to vše je ONA, má jediná!

Minule jsem jí nabídl věčnou lásku, která obsahuje i každodenní uspokojení její nezřízené sexuální touhy až do mokrého vyvrcholení a to jak do pičifundy, tak i obšírného, ničím neohraničeného, přetékajícího análu!
Bydleli bychom u nás v prasečinci, daleko od všech, blízko do nebe!
Vím z jejich chtivých komentářů Mistrovi, že i ona nyní bydlí kdesi mezi prasátky, takže by to pro ni měla být hladká nenásilná změna bydliště…

ANČO, proboha tě prosím, OZVI SE MI!
Mám strach, že když sis přečetla o velikosti mého klobana, že ses vylekala a chceš buď utéci ze země, či hodláš spáchat sebevraždu!
NEDĚLEJ TO!
Já ti slibuju, že budu něžný jako kdybych prcal kozu poprvé.
Bude to lahoda, neboj nic, slibuju ti, že vystříkneš jak rozšlápnutej švestkovej knedlík!
ANČO – POKLIDIL JSEM V PRASEČINCI, VYLEŠTIL JSEM SUKOVICI,
jsem připraven na tvoji návštěvu!!!

POPIS ANČI…

je malá až krpatá, má hrb, ale pro roztouženého kocoura to není důležité,
je pidlovoká, takže bacha, aby si vás nespletla se mnou, je nahluchlá a nezná pravopis, POZOR! Neříkejte jí básně, bude si myslet, že jí nadáváte, je totiž zpola negramotná, každopádně je to ignorantka a na půl mozku debilka. Na druhou idiotka.
Dle informací zasvěcených se liší velikost jejích ňader, něco mezi lentilkama a prověšenýma osmičkama. Nejspíš má 1 kozu tak a druhou tak, má beďary po celém těle i ksichtě, na prdeli velikosti kaštanu. Pozor na jejich vystřik, noste sebou ochrané brýle a pokud možno i brýle mámení…
Nohy má do X, to je zjištěný, jsou krátký a tlustý jako sloupy.
Je plešatá, miluje debilní rap, fetuje a chlastá, často zvrací!!!
Je všude chlupatá, prý nejvíc na kozách a prdeli, takže, jste-li slabší na žaludek-neošahávat, nicméně ona stejně smrdí na dálku, tak na ní moji prosbu křičte z odstupu! Je možné, že se ten ukrutnej smrad bude snažit překrýt kradenou drogerií, nějakými pánskými či zvířecími spraji, to je její největší gustíčko.
Má kníra jak Rumcajs a taky takový panděro. Je prakticky bezzubá, myslím, že se tomuto chrupu říká VYPÁLENÉ OHARKY.
Ukrutně, ale opravdu ukrutánsky jí smrdí z držky. NIKDY NEZAPOMENEŠ!!

A přesto už ji miluji! Je mojí jedinou královnou a u mě v prasečáku bude ozdobou.
Je to má princeznička a já chci být její prasečí pán a král!
Její vládce i sluha, její rohožka i otrokář, její Radek KUCHAŘ i Patrik BERGER, její Jágr i paní Jágrová (touží být jako Jágrova matka, víc než Kopřivka…

JUDLÝNO, ty děvče moje perverzní, chci ti být věrný až do naší blízké smrti,
chci tě klátit celé noci, horem dolem bez pomoci a jsi-li chlap – NEVADÍ, stejně to nacpem do řiťáku až ti shoří prdel!.
OZVI SE na A MYSTIKUS, zapřísahám tě, ANČE!

PROSÍM, šiřte tuto prosbu všude po republice, pošťáky prosím, aby zašli i do míst, kam se nikdy neodvážili, do zakopaných kyselých prdelí, do hanbinců a bordelů, do clubů pro transky a buziky, základních i zvláštních škol ale i starobinců (je jí něco mezi 12-66 lety, není to pro její obludnost poznat a pro mě to není důležité).
LIDÉ BDĚTE a DOPŘEJTE NÁM TU NAŠI LÁSKU!

Děkuji, A MYSTIKUS


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter