Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vyhlášení IGNORANTA měsíce března 2019
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Potkali se u Lulína - 20.4.2019 > Pane, vy neumíte pravopis!

Že oni vás v hodinách češtiny cepovali, že jste blbej, a vy se teď světu mstíte svým špatným psaním?

Vychází vám to znamenitě, pane Luliáne!
<reagovat 
Čtenář - 20.4.2019 > je to magor
<reagovat 
čtenář Helen - 20.4.2019 > Ty si fakt kunda!
O kritice si přečti, hnidopichu, ty neumíš NIC, tak těžko můžeš někoho kritizovat!
Ty zakrslá tlusťoško, kdybys uměla číst, tak by ses dočetla, že anonymy už Julián nečte, jsi fakt blbka! A neodpovídej, navrhuju, aby na tebe už nikdo nereagoval, ztrapňuj se tu sama.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.4.2019 > Jakobych já za to mohl, že je inkontinentní almara, sodomitka, prasečkářka, pička negustovna, kyrysnice, který punčochy na jejích tlustých nohách drží jen zavařovačkama. JÁ TI TLESKÁM, POPSALS JÍ PŘESNĚ!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 21.4.2019 > analfagot> Chacha, ty boduješ i ve 3 ráno? My máme akci, tak jedu!
Díky, na pomatený zhulence platí zásadně 2 věci. To už si vyzkoušel Mystipičus.
1.ignorovat,nečíst.
2.vysoký boty to vyřeší hned! Doufám, že ti tam to Shemale se zakrslíkem dneska nezvracelo...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 21.4.2019 > j.f.julian> Dnes si pro změnu odvážím princeznu...
Tys mi neupozornil, že jsi změnil NĚCO O ŽENÁCH... BOMBA!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.4.2019 > Tak se stavte Na Ořechovce, mám tu asi 50 lidí... uděláme z ní Kulíškovou, pomalujem ji fixama! Hlavně žádnou krvavou Mary!
<reagovat 
Čtenář - 21.4.2019 > navrhuju, aby na tebe už nikdo nereagoval. !!!! Nudliáne, ty si už fakt na dně!
<reagovat 
čtenář Helen - 21.4.2019 > Já bych chtěla vidět ty zavařovačky!!
Ukaž nám to, zvládneš to vyfotit nebo to je jako s tvou tvorbou, Zkouško, Inko, Ančo?? Tobě nevadí, že jfj ti kálí do krku a že už si píšeš sama? Na čem jedeš, dementko?
<reagovat 
Čtenář - 22.4.2019 > Takže Anča má po piči? Napiš báseň o tom jejím kundím šlemu! Kyrisnice-já chcípnu!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 22.4.2019 > my bychom zase chtěli vidět jak AnčaShemalePiča strká ruku do prdele nějakému bezďákovi!
Ančo, zvládneš video, když neumíš přečíst básničku? Těšíme se, sledujeme tě od 6 třídy!
<reagovat 
čtenář SPAMA - 22.4.2019 > To musí být kuhnůta! Dlouhé kozy, zavařovačky, kdoví jestli Anča není i ta Babeta, aby byly hned 2 debilky takhle stejné...
Bavím se skvěle, přidej nějakou báseň, budeš-li číst, poezie super.
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 22.4.2019 > To jsem si zase početla! Nebýt tebe, byla by tu nuda.
<reagovat 
 čtenář ZDŠ LITOVEL - 22.4.2019 > zkouška> Hele, když se furt na každého tak vytahuješ, zvládneš 3 deváťáky najednou? Jestli se necejtíš, my tě to naučíme!
<reagovat 
 čtenář Mystic - 22.4.2019 > zkouška> Zkouško, všechny ženské nohy vedou do k... jen ty tvé vedou do pr... a do zakrslíka!
Máš pro to nějaké vysvětlení, ty, která se zabÍváš jazIkozpItem a bliješ šavle jak carskej důstojník??????
<reagovat 
 čtenář Vzpruha - 22.4.2019 > čtenář> On Luliánek se cítí permanentně ponížen.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 22.4.2019 > čtenář> Kucí, to jsem se nasmál, ještě že jsen náhodou zabloudil. Zaujalo mě to ZDŠ!
Vy budete nějací mladí perverzáci! Kucí, PRYČ OD TÝ BEČKY! Ta vás zalehne, má asi 150kg! Jediný co má dlouhý a hubený jsou její kozy! Navíc, jak sama uvádí, je zakomplexovaná, že si ještě neštrejchla, a já si myslím, jestli vy jí nedáte čoud, tak už si do smrti nezajebe! To poznáte už podle toho, že se sere do poezie a sama nic nepíše. Taky si vygooglujte slovo SHEMALE, abyste věděli do čeho jdete!! Ale chápu, že v 15ti jsou chutě ještě nepoznané a po omítce, kterou patrně žerete místo koksu, to bude velikej úlet! V tom se ale s tou impotentní feťačkou shodnete, ta má spotřebu větší než zedník! Pak určitě dejte vědět, budeme na Totemu všichni nedočkaví!!!
<reagovat 
 čtenář Ladislav Malíř Natěrač - 22.4.2019 > analfagot> Od obtěžování 9letých holčiček k pochlebování 15letým beďárkům. Tomu se říká pokrok, jde-li o prdelbukvu.

A jak se hned stylizuje do role mentora a vůdce pubertální partičky. Oni ale poznají, že jsi mentálně uvízl před prvními kulatinami, takže tě asi respektovat nebudou. Stačí pohled na tu neúpravnou změť písmen plnou školáckých chyb a usoudí, že si hraješ s céčky, Luliane.
<reagovat 
 Čtenář - 22.4.2019 > čtenář> Ty jsi spíš čtenář VOPRUZA!!
<reagovat 
čtenář anička a segvan pešek - 23.4.2019 > jé ef nudlián očividně komentáře nečte, jak nám už stokrát opakoval a stokrát "dokazuje". je to mega vykleštěnec.
<reagovat 
čtenář TAKÉ BABOCHLAP - 24.4.2019 > Ja protestuji!!
Vy mladenci nevíte ze Anca i Babeta jsou nadherni babochlapci! Ja jsem také obdařen přednostmi. Anče, rozdáme si to, jak jen dokáže BOHEM znetvořené zvíře s člověkem?! Tvé verše jsou tak lahodné, že jsem to musel jsem vstoupit do kolegi v lékárně. Co, že se bránil,ok, jnení práskač!
<reagovat 
čtenář TAKÉ BABOCHLAP - 24.4.2019 > Prý tam mám hrubki. Ančo, to nevadí, naše láska uuzrála jak pečený kaštan u tvého rozkošného zadečku, jak místečko lásky kam tě chci pozvat, tam dole, ve Stromovce, u Malé říčky tě pomiluji, tam jsem kdysi dal za uši psovi překiselenémi ze syrních psr pšouku.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 24.4.2019 > Aničko, my to s tebou myslíme dobře, jistě i ten pán, co tě zve do Stromovky. My vám to pokakané štěstíčko přejeme! Vždyť ty máš kakánky tak ráda! Tak utíkej, na perverzi nehleď, nehtíky si neulámej v té syrové páchnoucí haluzi, v té prokláté řitní bráně, která tě nenechává chladnou, v té Sluníčkářsko Pirátské modle všech lepšolidí, i my všichni tady ti fandíme, vřele... Poslechni si Secret Service Ten of clock postman a vyběhni štěstí naproti, běž s větry v zádi, my tě máme všichni rádi. To byl dětský pokus o rým, ale to jsi jistě, ty malá prasnice, pardones prasečnice, ale pičku krvavou, chtěl jsem říci princezničko, pochopila?!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.4.2019 > Dobře ty, Anále.
Andulo krpatá, ty hnido, která žereš holoubky z frňáku, který je tak signifikantní té bradavice na krku, jež měla býti původně hlavou, Anči, ty stvůro nad stvůry nejsmradlavější, tebe ani do PEKLA nevezmou neb PEKLO je jak vo;avá zahradka proti puchu, který rozséváš kilometry kolem sebe!
<reagovat 
čtenář Anče - 24.4.2019 > فَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ فَاسْتَعِذْ بِاللَّـهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيم
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 24.4.2019 > Kdybys zkusil udělat ze svých diskusních příspěvků vedle básní v próze i něco vázaného, to by bylo něco. Místo věčných unylých chcípáren trocha dynamiky.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.4.2019 > Opakuji-máš možnost to předvést sama-kecy jsou na hovno!!!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 27.4.2019 > Milý Juliane, přiznávám, že bych to nesvedla. To musíš udělat ty sám. Ty jsi autor.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter