Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vrana
Autor: Patrik art (Občasný) - publikováno 14.8.2019 (20:34:12)
Kresba ink-penom v kombinácií s faber-castell polychromos.45,7x30cm.


Poznámky k tomuto příspěvku
alice (Občasný) - 15.8.2019 > Oceňuji tu piplavou práci s každým pírkem, je vidět, že krslit umíš perfektně, moc se mi to líbí,na druhé straně ale jaký je pak rozdíl mezi fotografií a touto kresbou?
<reagovat 
 Patrik art (Občasný) - 15.8.2019 > alice> Keďže išlo o snahu fotorealizmu tak ten rozdiel by mal byť čo najmenší.Vzhľadom na to že nemám žiadne umelecké vzdelávanie a som samouk tak som išiel do fotorealizmu s tým že sa popritom naučím jednak pracovať s rôznymi druhmi médií a pomôže mi to pri budúcej tvorbe keďže už budem mať skúsenosť s kresbou pierok vtakov,srsti cicavcov etc. Je to súčasť procesu.Mám rád prírodu tak ten výber motívov je zase vcelku jasný keďže kreslim niečo k comu mám vzťah.
<reagovat 
 Čtenář - 15.8.2019 > alice> Podle mě tam určitý rozdíly jsou. Tou kresbou jsou zdůrazněný některé detaily a má pak takovou patinu.




<reagovat 
 Patrik art (Občasný) - 15.8.2019 > čtenář> Samozrejme že sú.o tom niet pochýb.určité veci boli prispôsobené podľa toho ako mi to vyhovovalo ale nieje to velmi postrehnutelne.ak by som to chcel robiť úplne podla fotografie tak by som skôr použil grafitove ceruzky a väčší formát keďže inkpen má svoje obmedzenia v tomto.
<reagovat 
žaža (Občasný) - 16.8.2019 > Perfektné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 16.8.2019 >


tak toto se mi líbí, a to hodně :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 17.8.2019 > suprrr
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.8.2019 > super
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter