Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bohuna-shemale se zakrslíkem, též zvaná Mystikus
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 18.8.2019 > Bomba, koňo, bon!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Osobní Úd (Občasný) - 18.8.2019 > A je to tady zpádky.
Body: 1
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2019 > A opět něco pro SLUNÍČKÁŘKY, FEMINISTKY, LESBY A ZOOFILKY!

https://youtu.be/i3w2m7oypLs
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.8.2019 > A o tom, že neumětel ani s kradeným nickem nic nezmůže, neb ORIGINÁL je jen jeden!
Je vidět, že lesba už je opravdu zoufalá a brzo si střelí vlastňáka!!

Tudíž slavme https://youtu.be/tIZ26KVUTvc
<reagovat 
Čtenář - 18.8.2019 > "ukazuješ jak jsi na tom z inteligencí a psychikou!"

:D :D :D
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2019 > Anále, zoufalství stalkerky už dosáhlo zřejmě vrcholu, teď už krade i nicky, připomíná mi Salieriho, ten se také závistí zbláznil!
Nu což, když jí to baví, že sere na Pravidla Totemu-my si počkáme...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 18.8.2019 > j.f.julian> Přesně, PÍČÁK, LESBIČ, nech to plavat, soustřeď se teď na knihu a Ameriku, jdu šoustat miliardářku, ta píseň pro ni je skvělá-2 panenky-Bohina Flus!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2019 > Helen, vše nej k svátku a otevři si u mě dárek-báseň...
<reagovat 
čtenář helen - 18.8.2019 > Ach děkuji juliáne, jsem šťastná. Piča prdel mrdka je to tak krásná báseň, jak jen básník zmrd ty hovnocup piča může být. Báseň od tak citlivého a kultivovaného osel koza veverka tchoř, to každou ženu poštěstí. Jena výsost znát takového kokot mrdka prdel klobása knedlík pešek. Mocinky ti za dárek děkuji.
<reagovat 
 jfj (Občasný) - 18.8.2019 > čtenář> To je nedorozumění ty kurvo!?
<reagovat 
čtenář stínový Julian - 20.8.2019 >


To je teď všude, lidi se nudí na dovolený, tak z té nasranosti musí někoho obvinit. Já se v životě nenudil ani minutu, potřeboval bych 100 hodin denně, abych stihl denní plán, takže na blbosti a závist mi nezbývá čas. Navíc některým lidem Pánbůh hrozně ublížil tím, že jim nedal mozek. Ženy jsou na tom lépe, těm dal aspoň vagínu, takže se uživí, když sice muže ožebračí,a pak se žebrákem opovrhnou, avšak stejně vše rozhází, ale oni umí prodat i starou, neelastickou vagínu, aspoň to vidím kolem sebe, já tu zkušenost naštěstí nemám... Chlapi ti jsou úplně nahraní, když není mozek, tak zbyde opravdu jen nenávist a MALOST, kterou musí rozsévat všude a otravovat autory na litwebech, místo, aby byli chlapem a poctivě si vystřelili to seno z palice!
<reagovat 
 čtenář helen - 20.8.2019 > čtenář> BON! Přesně si to popsal Juliáne,opravdu si zase trefil tou svou hlavičkou hřebíček. Snad to nebolelo, to by byla spíš BON-BOULE. Hele, víš že si juchaj-bon-kokot? Ty víš, jak tě obdivuju, takže jistě, chacha hihi, směješ se se mnou, jako když si jel tenkrát se segvanem stovkou přes karlův most a policajti vám jen mávali, vzpomínáš?
<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2019 > čtenář> Géniové se vždycky nudí. Nudlián je pomalejší, takže nestíhá. Naštěstí nestíhá ani nás ta pohroma, aby mu osud nadělil 100 hodin denně na vylučování literárního odpadu, který jím protéká jak 100ka.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter