Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Plamenně rudá hovna
Autor: jfj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 23.8.2019 > To je jako co tohle? j.f.nový? Nech toho chudáka už napokoji, zlý člověče!
<reagovat 
Osobní Úd (Občasný) - 23.8.2019 > BON!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Jitka z Brna - 23.8.2019 > JASNĚ! A JEŠTĚ BENG-BENG!!! a šmrdly prdly judlián. se zeseru.
<reagovat 
Čtenář - 23.8.2019 > Jářku Jarku, mám z tebe velkou radost. Doslova dominuješ sekci poezie. Ti idioti vůbec netuší, jaké mají štěstí, že sledují zrod největšího neobjeveného básníka této země s bohatou stoletou hysterií.
<reagovat 
 Čtenář - 23.8.2019 > čtenář> Prej stoletou. Čé eR vznikla roku páně devadesát tři. Jarek je starší než tahle republika. Jeho vyslíchali komunisti, děvenko! Ten pamatuje dobu, kdy největší frajer v celé zemi byl Sagvan Tofí, se kterým jel v moskviči.
<reagovat 
 Čtenář - 23.8.2019 > čtenář> A dost! Až bude dneska večer Jarek v televizi, to budete jinak mluvit. Ale bude už pozdě. Chachá, beng-beng, cililink!
<reagovat 
Osobní Úd (Občasný) - 25.8.2019 > Stále se k tomu vracím. Jde-li o verše o sraní, málokteré mají tak mnohoznačné nuance. Bravo. Bravo!
<reagovat 
Čtenář - 30.8.2019 > Ty rudý hovno, vožralej fotr ti říkal princezno a přitom jsi tlustá smradlavá machna!! Nehraj si tu na juliána, prase tlustý, a vyčmichni ať to tu nezasmrádne škvařenym sádlem!
<reagovat 
anaI (Občasný) - 30.8.2019 > Tohle nepsal Jarda. Na to je moc blbej. Ale přesto... BON!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jfj2 (Občasný) - 30.8.2019 > Vskutku brilantní. Smekám. BON!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Sindibaba - 30.8.2019 > Kdo viděl Andělu, tak ví, že má kurevskej výtok z vokoralejch rodidel a že by jí neprcal ani pes nad hrobem. Konečně se přihlásila, ale poezii nečekejte, snad jen smrad a řitní smaženici z prašivek!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 30.8.2019 > A že ty si blbko zoufalá myslíš, že jsi napsala poezii?
Ukaž ty vokoralý stydkáče, my budem mít dnes ve školní jídelně kuřecí pysky, to jsou ty tvoje, smraďochu?
<reagovat 
Čtenář - 30.8.2019 > Tady máte výsledek, když dáte volnost lesbám a buzerantům, začnou prznit klasiky, teď ještě aby začali ty horoucí kundy malovat a fotit si krvavý piči...
<reagovat 
Čtenář - 30.8.2019 > Tak ta už léta nemrdala, jestli vůbec někdy!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> Nesuď druhé podle sebe, visací pytlíku.
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> Cha! Vsadím se, že má teď obličej protažený jak scrotum.
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> To by na své poměry děsně zkrásněl!
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> To by byl jeho konec! To už by ho asi žádní umělci nechtěli jako šaškoidního maskota na rozveselení, když na ně po propité noci padne náhlý splín.
<reagovat 
Čtenář - 30.8.2019 > Zajímáš mě, Bohuno... Prý máš větší puchejře na hnátách, než kozy? A jak to, že máš tak vohromnou piču, když nešukáš???
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> Protože při čtení překrásných veršů Juliánových si tam strká nohu od kulatýho stolu, co našla na skládce, když hledala, ta ŠPÍNA, něco k žrádlu!
Snad jsem tvé verše zhodnotil dost jasně, mrdko...
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> Je pravda, že aby jedna nezhynula nudou při čtení fádních říkanek toho generátoru špatných veršů, měla by se zabavit něčím zajímavějším a kulturnějším. Ať už je to brouzdání odpadkama nebo onanie jedním z nich.

Všechno lepší než Šudlíkovy výtoky.
<reagovat 
Čtenář - 30.8.2019 > Takže todle nakonec nepsal Šmudlián? Proto je to tak kvalitní.

5D
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> Šmudlián nenapsal nikdy nic. To všechno má na svědomí jeho mluvící papoušek, takže Dudlián se jen chlubí cizím peřím. Tohle je teda tak kvalitní, protože to nestvořil Šmrdliánův papoušek.
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> Proč, když už tu máš 5 přihlášených jmen hovoříš sama se sebou anonymně? Ty jsi fakt vylízaná kunda!
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> Řekl anonym, který tady má 5 přihlášených jmen.
<reagovat 
čtenář Helen - 30.8.2019 > To se bavím, jak se dusíš a smažíš závistí, že ty jsi neschopná napsat báseň a marná je tvá snaha pokálet verše básníka, který byl pro poezii zrozen. Kromě tebe to vidí všichni.
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> To teď hovoříš o kom, juliáne? Zase o sobě?
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> jj, on sám už zapomněl, pod kterým nickem ten výtok pustil
<reagovat 
Čtenář - 30.8.2019 >
Proč tohohle magora pod několika jménama tady necháváte řádi, redakce -to už nemůže používat "přesun do koše" ?
<reagovat 
 čtenář REDAKCE - 30.8.2019 > čtenář> 
Na koho otevíráš tu svou nákrční pičku, ty zanedbatelný mravenčí truse? Abychom netípli tebe.
<reagovat 
čtenář Jíťa - 30.8.2019 > To mám rád tyhle stupidní nevzdělaný primitivky, které si myslí, že má být ženská sprostá, aby si jí chlap všiml! Myslím, že autoři, kteří opravdu píší na tebe hlupačko z vysoka kálí!
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> Slavomíre, my víme, že jsi to ty. Děláš stále ty samé interpunkční chyby.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter