Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BEZDOMOVCI
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 12.9.2019 (09:03:51)
~ BEZDOMOVCI ~


V nastalé zimě, mezi ploty,
leží tu jako marný stín.
Stínoví lidé ve světě sloty,
zapadlé oči, matka a syn…

~

Vychrtlé ruce pod tíhou mrazu,
zemřelé listy v jílu už tlí,
prastarý strom na kraji srázu,
samota pláče tu do větví.

~

Zmačkané stránky poesie,
oživlá báseň zapálí svíc,
podťaté duše, letargie,
údělu tíseň bodá dnes víc…

~

Na konci světa, zrazení, prázdní,
květiny zpustlé, ztracený kout,
v  opilém skřeku zoufalství zazní!...
Jako Bůh na ně – chtí zapomenout!







Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 12.9.2019 > Tak. Nudlu někdo naučil vkládat obrázky. A JSME VŠICHNI V PIČI!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 12.9.2019 > Už víme, cos tam skrývala - NETOPÝRA!!!
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2019 > Teď horlivě zasáhne vrchní pičus Marťan a tento skvost mrdne do časopisu.
<reagovat 
 Čtenář - 12.9.2019 > čtenář> :)))
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.9.2019 > Báseň, krasavice!
Netopýr-ten už chcípnul!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 12.9.2019 > Jednoznačně!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2019 > Fantastická fotka
Fantastická báseň
Ta si do časopisu zaslouží, bez diskuze!
<reagovat 
 čtenář Jitka z Brna - 12.9.2019 > čtenář> Časopis, časopis! Redaktor pozná autora, co si to zaslouží, časopis, časopis!!!
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2019 > Opakovaně drhne rytmus. Ani piční netopýr nezakryje, že to psal hloupý a kýčařský neumětel, který si myslí, že báseň a kvalitu lze předstírat.
<reagovat 
 Čtenář - 12.9.2019 > čtenář> Drhne ti akorát mozek, asi koktáš! Je vidět, že neuníš přečíst ani krásnou, krátkou báseň. NARECITUJ NÁM JI A DEJ DO KOMENTÁŘŮ, AŤ SI POSLECHNEME, KDE DRHNE, Posledbí Inko, alias Bohuno.
ps-ty jsi chytla kundou netopýra? NEDRHNE TI V PÍČE?
<reagovat 
 Čtenář - 12.9.2019 > čtenář> Vážně! Ono je to krátké, ale hrozně se to vleče. To bude tím kostrbatým rytmem.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 12.9.2019 > Děkuji, mám opět pocit, že pitomec, co neumí číst básně mi zadělává na rekord sledovanosti. ANO, to je skvělý nápad, od teď každý, kdo bude chtít cokoliv kritizovat, ať svoji správnou verzi narecituje a vloží do komentářů a já mu povím, kde dělá chybu. Tady není v rytmu, metru, či jediném slovíčku sebemenší chybka, že to nevidí otylá Bohuna mě nepřekvapuje a vlastně velmi těší, protože, jak říká julián, až se začnou líbit mé básně blbům jako je Bohuna a Mystikus, tak je spálím, protože pro ignoranty nepíšu!!!
<reagovat 
 Čtenář - 12.9.2019 > analfagot> Zase ti tam chybí ta charakteristická čárečka. Starý Jardo.
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 12.9.2019 > Když se ti to vleče, tak si strč do kundy nohu od stolu, třeba se ti to rozjede, a makej děvko!
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2019 > Slušný pyskáče, asi si dám kuřecí pysky, dostal jsem chuť!
<reagovat 
čtenář Helen - 12.9.2019 > Tak mě pobavil ten trotl, co to neumí přečíst a ještě se s tím chlubí! Tahle skvělá báseň NEJDE dle mého ani přečíst špatně! Jsem zvědavá na tu recitaci, snad najde odvahu. Jinak si brouku přečti O KRITICE-j.f.julian, je tam o tobě!!!
<reagovat 
 Čtenář - 12.9.2019 > čtenář> Jaromíre, už se zase roztrojuješ. Dej si prášek.
<reagovat 
 Čtenář - 12.9.2019 > čtenář> ...a hlavně uprav ten rytmus. Moc dobře víš, že jsou to jen samoúčelné a bezobsažné plky, takže náplň tím rozhodně neutrpí. Prostě vyházíš některé slova a vlepíš tam jiné. Jako vždycky. Jarda a Jarda vaří básnický dort.
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2019 >
A teď vzkaz šuliánovi od jediné autority, kterou nikdy nepřestal uznávat!

<reagovat 
Čtenář - 12.9.2019 > SKVOST!
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2019 > Já musím souhlasit, poezie mistrovská a foto vůbec nepokulhává, jednoznačně vítězíš v obou kategoriích, prostě talent, umělec!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 12.9.2019 > Bohuno, tohle jsi nám chtěla nasadit na hlavu? Tp používáš místo deštníku?
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 12.9.2019 > Čekám na tu recitaci odborníka!!!
<reagovat 
 Čtenář - 12.9.2019 > analfagot> Neumíš otevírat odkazy?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.9.2019 > A protože nám dnes Bohuna dokázala, že se na jejím umění básně vůbec přečíst nic od dob HLÍNY-u Anála, nic nezměnilo, nyní boduje u jeho básně BEZDOMOVCI, tak zde slavnostně mohu oznámit, že pracuji na básni AŽ ODLETÍŠ MI NA KŘÍDLECH STYDKÝCH PYSKŮ... snad to překoktá, pizda nemytá...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 12.9.2019 > j.f.julian> BON, KOŇO, tak to už se těšíme, už ten název má kvalitu do čítanek!
<reagovat 
čtenář Hanka - 19.9.2019 > Pokud to, autore, nevíš, tak tuto báseň si jen málokdo přečte, protože soudného člověka odradí úprava.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.9.2019 > čtenář> Precetlo 150 lidi, coz je asi 5x vic nez u ostatnich autoru.
Uprava,jak jiste vis neni v mych rukou, tu mi delaji stalkeri o vlastni vuli, jsi li tedy na poezii, tak si jí, stejně jako já, nevšímej!
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2019 >
Strašný rytmus, kapitola první


Děsný rytmus, vlnovka, kapitola druhá. Komu nestačila první várka, nechť klepne i sem.

<reagovat 
 Čtenář - 12.9.2019 > čtenář> 
Pardon! Useklo to konec a pointu básně. Klepni sem, abys o to nepřišel, člověče!

<reagovat 
 čtenář ZDŠ LITOVEL - 12.9.2019 > čtenář> Myslím Bohuno, že myslíš rytmus tvých velkých pyskáčů! Tvé foto i video je famózní, ty nejsi tuctovka! Řekni nám, proč tě pustili z blázince a co nám vokážeš příště? Játra??
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter