Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KARLU GOTTOVI
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 3.10.2019 (03:34:55)
~ KARLU GOTTOVI ~


TICHO!

~

Ivanky bohapustý klín...
V mysli jen bouře, v duších splín.
Nač Bohu spílat z těžkých ztrát?
Já slyším hudbu zdáli hrát...

Už dohrála,
a padl list.
Co z moudré smrti smíme číst...

A jeho hlas?
Zas v srdcích zní!
Co nepocítíš v náručí
houpe se v sítích pavoučích.

Je pozdě…
Odešel navždy pro věhlas.
Jaký to smutek, jaký mráz!
Bolestný tón nám po něm zbyl.

Ach, Mistře,
svět náš jste navždy opustil...




2. října 2019
jaromír. f. julián


Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 3.10.2019 > Mistr Mistrovi!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Bohunka - 3.10.2019 > Judla je zmrd, den ze dne větší. Ahój!
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Tak jsem slyšel, že byl u tebe včera vyšetřovatel egil nudlo. Jak to probíhalo, prozradíš nám? Nejdřív jste dali dýmku míru, pak poklábosili o kultuře a poezii, vyměnili si spodní prádlo, IP adresy, zkušenosti z cest okolo světa, kontakty na celebrity, napsali si vzájemná doporučení, co?
Nudloni, zpívej!

<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Prostě někdo umže a snaživý gulda napíše situační říkanku. Tohle fakt ve středověku dělali šašci. Judla=šašek novověku.
<reagovat 
 Čtenář - 3.10.2019 > čtenář> Ani nejblbější šašek si nezaslouží srovnání s judlou. Judla je zmrd. tečka
<reagovat 
 Čtenář - 3.10.2019 > čtenář> Okamžitě přestaňte řikat mistrovi Fuliánovi sprostě!!! Nebo vás udám redaktorum, vy, jedni.
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Ej, ale hlavně přestaňte vyhrožovat vyšetřovatelem egilem. Bojím se! Už jste slyšeli, jak egil vyšetřil ztrátu notýsku žáka Hromádky? TAK BACHA!
<reagovat 
 Čtenář - 3.10.2019 > čtenář> Tak to je konec všech zlotřilců! Egil a fulián vytvořili pátrací skupinu! Konec vám povídám, konec zlých časů. Totem a písmák znovu ožijí, i literra, i mezera, i škvírka zdířka, všichni! Nový čas české kultury nastává. Judla a egil. Konec!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.10.2019 > Jak jsem řekl, tak se stalo, píča si kecá sama...
TOTEME, VEM SI PŘÍKLAD Z PÍSMÁKU ap.
Tam se blbka snažila trolit, nejdřív jí všichni poslali do prdele, pak jsem ji bloknul a smáznul jak hovno z bagančete. Takovej hejtr nemá mezi námi místo! Stačí chtít! Tam už si blbka nezaškodí!
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Já teda písmák čtu a zaregistroval jsem, že ti tam někdo něco zvláštního napsal, ale nevšiml jsem si, že by ho "všichni poslali do prdele". Akorát jsi na to zareagoval, jako tradičně reaguješ tady, a teď už to tam není.
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Jinak samozřejmě, ta báseň je opravdu hloupá, ale tebe nemá smysl srovnávat s kvalitními básníky. V rámci tvé tvorby je to spíše průměr, který dokazuje, že Gott byl opravdu zlatý. I hovno proměnil v nuget. Samozřejmě jen dočasně.
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Poté, co ten idiot pod svou špatnou básní zcenzuroval kritiku, na kterou ale předtím odpověděl, vypadá jeho odpověď jako reakce na poslední poznámku, která tam zbyla. A její autorka teď podlehla plačtivému záchvatu:

Pán j.f.julián, ten Váš komentár pod mojim menom patril mne? A čím som si ho zaslúžila? Tým, že som Vám dala za Vašu báseň tip a napísala komentár, ktorý Vás nijako nehanil, ani neurážal na rozdiel od Vás. Nepovažujem sa za ,,trotla" ani nemám pocit, že by som mala IQ 11. A určite nehľadám žiadne ,,sprosťárny"

Ľutujem, že som vôbec niečo napísala, človeku, ktorý si žiaden komentár nezaslúži.

Pekný deň aj život.


Já jen dodám, že ano, přesně tím si to zasloužila.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.10.2019 > Bohuna je úplně v hajzlu, co, to, že báseň byla už v tv neunese!! To je dobře že dostala přes držku, nikdo na ní není zvědavej, pěknej večer, chachacha!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 3.10.2019 > Taky jsem to už viděla, gratulovat se asi nesluší... jak od Seiferta, obrovský úspěch, ta tu bude věčně, ahoj a šťastnou cestu, klidné nebe, takovou ostudu ta hloupá hus ještě nezažila!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.10.2019 > Přesně, ta si ukouše nehty u nohou!
Je to velkolepé vítězství ducha nad Malostí závistivého trotla. Přirovnal bych to k vítězství Babiše nad nedomrlci z Dehonestačního bloku. Ta ku... si naivně myslí, že na jejím názoru někomu sejde, každej hned vidí o co jde, po 2 slovech vidí tu zášť Malosti primitiva, ktetý není schopen nic sám napsat. Teď v tichu posedíme a pak to krutě oslavíme na mém webu... zdar, letím na chatu do Španěl!
<reagovat 
 Čtenář - 3.10.2019 > j.f.julian> Tak tobě na jejím názoru evidentně sejde, když okolo toho nadále kvokáš jak slípka, které někdo přišlápl vejce. Na chatě ve Španělích pozdravuj svého psychiatra a vzkaž mu, že je poctěn možností experimentovat s idiotem typu Julián.
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 3.10.2019 > Super, jaromíre, nemá chybu!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 3.10.2019 > Já se přidávám k zástupu!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.10.2019 > Vzpomenu tvé básně NAVZDORY! Myslím, že už tu není...
Navzdory urputnosti stalkerky Vodnaté Bohuny tvá čísla na int letí. Nenašel jsem tam 1 špatnou kritiku z mnoha tisíc, to asi ještě Bohuna nenašla!!? Vypadá to, že to zítra překoná i Havla (cca 20t) a Kryla (asi 30t),už nevím přesně. Škoda, že lidi čtou poezii jen v tak smutné chvíle. No, je to tak jak říkáš v Preludiu v Návratech Do Beznaděje - přijde i vaše chvíle...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.10.2019 > Jsem u moře, tak jsem to nesledoval.
Píšu to trochu jinak, ale v tomto duchu. Škoda, že už nepiju🍺.
Přivedl jsi mě na myšlenku... až osobně-změním tituly knih... taková originální vychytávka, zdar, jar
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.10.2019 > Naší stalkerce dám citát k zamyšlení.

PŘEJ A BUDE TI PŘÁNO,
nepřející čumí do zdi...
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2019 > Já si přeju Mercedes, tak doufám, že mi bude přán.
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2019 > VŠICHNI, CO SI TADY DĚLÁTE SRANDIČKY ZE STARÉHO ZLÉHO ČLOVĚKA, PODÍLÍTE SE NA ZLU. S KAŽDOU VAŠÍ VÝTKOU HO „POSILUJETE“, ABY JEŠTĚ VÍC ŠKODIL A SÁM SEBE TRÁPIL. BUD S TÍM PŘESTANTE, NEBO SI DÁL DO PODVĚDOMÍ UKLÁDEJTE DŮVODY PRO VLASTNÍ UTRPENÍ. A AŽ BUDETE STAŘÍ, VRÁTÍ SE VÁM TO. BUDETE JAKO ON.
<reagovat 
čtenář Hanka - 28.1.2020 > Je vidět, že vaše duše je něžná, pane Juliáne
<reagovat 
Čtenář - 14.11.2020 >


Julián se nám stále otevřeněji profiluje jako docela obyčejný fašoun. Možná právě tyhle sklony se pak v jeho básních projevují tou prapodivnou absencí upřímného citu, který poezii dodává onu prchavou, méně nápadnou, v žaludku šimrající krásu.
Je to určitě zajímavé sledovat.

NO KONEČNĚ SI NĚKDO VŠIML, PROČ TO JÁ, MILOUČKÁ BOHUNKA DĚLÁM. NUDLAJZ OPRAVDU REPREZENTUJE TYPICKÝ RYS DNEŠNÍ NET AMATER "TVORBY", TEDY TOTÁLNÍ LŽIVOST EMOCÍ. A ŽE BY TI ČTENÁŘI I DOŠLO, PROČ JAKO V RAUŠI STÁLE PŘIPOMÍNÁM EGILY A DALŠÍ SAMOZVANÉ REDAKTORY, KTEŘÍ SE O TENTO STAV ZASLOUŽILI, CO?

Ty hovado sprostý, jakej fašoun? Jula je citlivý, umírající, romský básník pičo! Koukej to hned odvolat, jinak... ty, ty... plantážníku!

NA ROVINU MU ŘÍKÁTE, K ČEMU DNESKA SLOUŽÍ, UŽ PO STÝ. a NECHÁPE ČÍM DÁL VÍC NIC. TZN DO JEHO SMRTI (CCA ZA DVACET AŽ TŘICET LET) MÁME TEDY NA TOTEMU O ZÁBAVU VYSTARÁNO. VŠAK TYHLE NATEKLÝ NEDOPORUČUJÍ REDAKTOŘI JEN TAK PRO NIC ZA NIC.


<reagovat 
Čtenář - 14.11.2020 > Takže Jula si ho honí při představě kundy po umrlcovi. Tím se proslaví - O TO SE POSTARÁM!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter