Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A teď bych si MRDLA!
Autor: Otylá Bohuna (Občasný) - publikováno 12.10.2019 (20:02:37)
Tak jsem si pořádně zatrolila pod svým novým nickem Král Kulíšek nebo KRÁL ŠOUREK, teď nevím.
Mám v palici motanici. Takovou tu mazlanici z hub, protože jsem idiotka tak si nevzpomenu jak to teta z Ústavu dementních dětí říkala...

Mazlanici? Mazanici?
Jsem blbá!

Snažila jsem se trolit taky na Písmáku, ale vyrazili mě hned jak jsem tam vlezla a začala mluvit o kundě Ivanky!
Ještě že tady mi to projde, co bych jinak dělala nevím, musela bych si vzteky urvat vagínu!

Já teda nevím, jestli vagína je to samý co kunda, taky nevím jestli vulva je to samý co Venušin pahrbek, nebo hrbol, pahrbol? Nějak tak, hrozně mi svrbí a něco mi tam leze...

No, to je fuk, drhnu si tu hlízu jak pominutá, už by to chtělo nějakýho ptáka, nebo aspoň transku, vždyt už mi bude 14!!!
Děs, jsem skoro nejstarší z Diagnosťáku, fakt šílený,
za chvíli budu stará jako Bílá, ty vole, to nepřežiju.
Až mi spadnou ty mý jedničky pod břicho a stydkáče budu mít jak ufoun uši.

Už několik dní v noci nespím.
Né, kvůli Gottovi, ani kvůli Juliánovi, ale čekám, jestli mi zas někdo nenaboří tu moji vobrovskou chlupatou prdel!
Jsem natěšená jak Laufer na Minaříka!
Ne, nejsem tak chytrá a sečtělá, to jsem zas někde ukradla, jako všechno co tu vypisuju!

Taky bych vám přidala nějaký citáty, jako Mistr, ale protože obecně vím hovno a nic jsem ještě nezažila, kromě tý jedný noci, co jsem to dostala do kouřáku, tak bych vám vopsala něco z Hromady sraček, kde jsem na fb přihlášená.
Tolik chytrých citátů, ale kam se hrabou na citáty Mistra!

Furt na mě sere, dobytek, asi ho nenávidím!
Kdybych alespoň sdědila jeho šourek!!!
Doufám, že jeho pohřeb bude nejmíň tak velkej jako ten Gottův!

Miluju ho!!!
Sorry, jsem píča!

A nezapomeňte na hlubokou kritiku, vy dobytci, co toužíte po lolitce!


Poznámky k tomuto příspěvku
Místyflus (Občasný) - 12.10.2019 > DOBŘE TY!
Konečně, já na tvé nové příspěvky čekám jak Babiš na Lorencovou!
Už jsem myslel, že si na nás zanevřela, přitom máš skvělou sledovanost!
Ty jsi skvělá stalkerka a youtuberka, viděl jsem tvá videa, ty by ses s tím mohla slušně živit.
Je u prdele, že píšeš jen sračky, hlavně když jsou čtený!
Voni tam šoupnou reklamu na inkontinenci a filcky a buou prašule!
Jednoznačně 5D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 12.10.2019 > Takhle se nám líbíš, ne ty tvý židobolševický kecy!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Joker - 13.10.2019 > Já bych si na nějaký lolitce docela zajezdil jestli by sis tedy mrdla?!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 13.10.2019 > Tys mě tak rozdělala, že neusnu a musím si střelit do vlastní brány!
To zas bude dobroty... 😂
Ty jsi přeci hltavá s hlubokym hrdlem, ty bys to mlíčí mohla vyhltat????
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2019 > já se nepamatuju, že by julián byl někdy sprostej, to ty jsi sprostý nevzdělaný prase!
Bohuno, ale upřímně, TY JSI VYSÁLA někdy PSA???
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 13.10.2019 > Bohuno, ty vemeno, my tě chcem klátit ve 4 lidech! Pojď do toho, ty kryso, dostaneš za uši od celý 9A,i vod holek, protože to jsou stejný vemena jako ty! Ale vylížou ten tvůj připálenej maďarskej pekáč, že se bude fotr v hrobě vobracet!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 13.10.2019 > Proslýchá se Bohuno, že máš tu nejvykloktanější prcinu v dějinách šprcu! Udělej nám fotečku, ať jsme v obraze!
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2019 > Myslím, že Bohuna má pravdu! Je to velká rajda! Vždyť maličko si šprcnout není vod věci, vona má jen kecy, ale v řiťáku už zabodovala, i když jenom pes... já jí žeru, jak vona semenec!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.10.2019 > Bohuno, já myslel, že to byl Shane, a on to byl PES! I tak ti GRATULUJEME!!! https://youtu.be/TXQSX1vd2Qc
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.10.2019 > JÁ VOLÁM DO SVĚTA,
MRDÁM JAK POETA!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 14.10.2019 > Bohuno, když nám napíšeš kvalitní báseň, tak nás 5 můžeš vypálit!Uvidíme jestli svedeš aspoň něco, když si taková kritička a odbornice na šourky!?!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter