Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stan
Autor: netWoor (Občasný) - publikováno 25.2.2020 (10:09:17)
Muž s ženou leží ve stanu.
Usnou, po něžném milování,
pán probere se v průvanu
a zlehka vzbudí svoji paní.

„Odpusť mi lásko“, povídá,
co vidíš, když se koukneš vzhůru,
a ona krátce zazívá:
„tisíce hvězd, letící můru“.

A on: „víš, co to znamená?“
„Ty hvězdy? Spousty galaxií,
slunce, planety bez jména,
komety, co nás zatím míjí.“

„Ne lásko, todle nemyslím,
ač láskou trochu uondaný,
dík tobě drahá teď už vím,
někdo tu nejspíš krade stany.“


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 26.2.2020 > Tak tady se musím zastavit až budu mít víc času. Tahle reakce hodně promlouvá o člověku, tedy i autorovi. Už asi posté se budu opakovat, ale co bych pro talentovaného neudělal... Je ovšem diskutabilní jestli pochopí moji dobře míněnou radu, jestli toho bude schopen, uvidíme.
Všechno chce svůj čas.
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 25.2.2020 > tady je blbě už ten začátek, nelze začínat slovy která nejdou vyslovit ani recitovat
MUŽ S ŽENOU je blábol!
Pouze muž se ženou, a nejde li ti to do rýmu, tak se musíš víc snažit! Na blábolu nelze postavit poezii, ale zase jen blábol, jak napsal Vrchlický.
Body: 1
<reagovat 
 Čtenář - 25.2.2020 > Místyflus> Sám jsi (veledůležitý) blábol. Použití nevokalizované předložky je v případě "s ženou" naprosto běžné.
<reagovat 
 netWoor (Občasný) - 26.2.2020 > Místyflus> :)))))

Rým je zvuková shoda koncových hlásek (v českém verši obvykle od samohlásky poslední rytmicky důrazné slabiky) na konci veršů nebo půlveršů.

Už jsem tady potkal pár zajímavých lidí, jsi jistě jedním z nich. Já jsem jen učedník, jen vypravěč vtípků. Omlouvám se, jestli jsem ti zlomil jazyk hned v úvodu. Můj blábol evidentně produkuje bláboly další, proto jsem raději vložil definici rýmu... A děkuju za návštěvu.
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 26.2.2020 > čtenář> Vidím že umíš přijmout kritiku. Vím co by ti řekl julián. Že jsou pisálkové, kteří smotaj verše dle všech pravidel a pak jsou básníci. On by ti to vyargumentoval, já to řeknu neučeně, ale význam je stejnej. Ty stojíš zřejmě na začátku, tak jsi neúprosný, což tě neopravňuje bejt sprostej, takže na tebe mrdam!
<reagovat 
 netWoor (Občasný) - 27.2.2020 > Místyflus> Tak to už jsem nepochopil, v čem přesně jsem sprostej?
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 9.5.2022 >

Skvěle propracované (dělávám snad něco podobného?) :)

Vím, že nejde o ..velkou poezii, ale humoru je ve světě přeci také třeba :)




Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter