Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROTI PATRIARCHÁTU NA VŠECH ÚROVNÍCH z kolekce Proti patriarchátu na všech úrovních
Autor: Kirké (Občasný) - publikováno 16.4.2003 (22:34:22)
další v kolekci>

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 16.4.2003 >

To je opravdu neuvěřitelný. Mám pocit, že se Totem stává rájem pubertálních výrostků, kteří nedokáží nic jiného než prvoplánově lacině "šokovat" svými výjevy, které navíc ještě považují za buhvíjak zajímavé. Výpovědní hodnota nulová, umělecké cítění, neřkuli talent se nám propadl kamsi dvěstě sáhů pod zem. Autorka si zřejmě myslí, že ke grafice stačí postahovat z netu pár pornografických obrázků a k tomu ovládat filtr ve Photoshopu a kreslení koleček myší. Jestli TOTO mají být mladí umělci, budoucnost české grafiky, chraň nás Bůh.


Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 17.4.2003 > ty spis pises, ze? tohle ti moc nejde..
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 17.4.2003 > Souhlas s DK(i kdyz, v naprostem rozporu s jeho komentarem, jeho znamka je pro mne otaznikem), co ma nechutna, ve photoshopu zmordovana fotografie cernych buzerantu ( pardon; afro-americkych muzu rozdilne sexualni orientace) delat s patriarchatem je mimo mne. Lomcujici hormony  ovlivnuji autorovu soudnost... a ja ted mam jit veceret?
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 17.4.2003 >

Takze mily Gino Haslere - tentokrat jsme zasli pridaleko. Bily stary buzerant jsi mozna ty i se svou povadlou manzelkou a predvalecnymi nazory.

Co ta fotka (byt zmordovana v pocitaci) rika je dosti nasnade.

Upozornuju Te, jak jsem uz upozornoval nicka P.I.K.O, ze slova negr, icik a buzerant smi v soucasnosti pouzivat pouze cernosi, Zide a gayove, kdykoliv se jim zlibi. Predvalecne vykopavky se musi drzet obecnych pravidel slusnosti formulovanych zakonem o hanobeni...

 

Kirke - ocenuju Tvou kvalitni protipatriarachalni propagandu...


Body: 5
<reagovat 
EMM (Občasný) - 17.4.2003 > "výpovědní hodnota 0, talent a umění žádné" - to se dá s klidem říct o 80% "děl" na Totemu, takže Kirke opravdu nepřestřelila. Je nasnadě že autorka snad ani nechtěla graficky zaujmout a forma je tu spíš podřadná (je to tak?).
No a cerni buzeranti - s vševysvětlující závorkou, nenechávajíci nikoho na pochybach - TO SNAD NE!
Body: 5
<reagovat 
promethea (Občasný) - 17.4.2003 >

hehehe, uz kdyz se mi ten obrazek nacital, tak sem skoro spadla ze zidle od smichu...o to veselejsi si bylo precist reakce.

jinak v podstate souhlas s Filipem a EMM...pekne jsi to tu nakopla. Ted jen cekam, kdy poputujes do kose :-)))....snad ne

 


Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 17.4.2003 >

FS - jak je videt,  problem se starsimi vyrazy mas ty. Svedci o tom to, ze terminu buzerant pripisujes derogativni vyznam, zavanejici homofobii. Buzerant je ten, kdo otravuje nemyslnymi pripominkami, navrhy nebo ciny...nebo jsi snad nikdy neslysel vyraz "nebuzeruj!"? Jestli jste ovsem z toho slova za poslednich 30 let udelali urazlivy titul, nevim o tom a pak je to tvuj problem a ne muj.

"Cerny" neni zadna urazka, zrovna tak jako "bily". Negr ano, ale "black" slysis bezne ve zpravach a ctes v novinach. Druha obdoba je "african-american", ale to je trochu pritazene za vlasy, protoze vetsina zdejsich cernochu nejen ze v Africe nikdy nebyla, ale navic o ni nic nevi. Johanesburg hledaji na mape zhruba na Sibiri a lehce pozdvihnou oboci, kdyz se dovedi, ze Mandela opravdu neni spanelske vino...samozrejme, ze takovi nejsou vsichni, ale vetsina tech, kteri stale bublaji o sve etnicke kulture. To jsou fakta, to neoddiskutujes, navic v tom nezijes, tak o tom nic nevis.

Dekuji za "Upozornuji te", tykajici se informace kdo smi co rikat (ja mam mimochodem na zaklade prvniho clanku ustavy pravo na to rikat svobodne co si myslim kdykoli, kdekoli a komukoli - od metare po prezidenta) , to je zabavne. Presne jak zakon zavedeny starostou Kocourkova; pouze zapomel pridat, ze "sprosty jako dlazdic" by si smeli rikat pouze dlazdici, "nazdar dedku" by si smeli rikat jen dedci a ne mladici mezi sebou, no a prastit se kladivkem do palce a zarvat "kurva" o tom uz vubec nemluvim, to by na jednoho mohla zena pochybneho povolani uvalit zalobu "jako prase" ( tak, a ted me budou zalovat prasata)

No a na trochu vaznejsi notu. "Bily stary buzerant jsi mozna ty i se svou povadlou manzelkou"; jednak nevim co s timhle ma spolecneho moje mazelka, ze se ji dostalo tve pocty, ale hlavne koukam, ze tve poukazani ze "predvalecne (?) vykopavky se musi drzet obecnych pravidel slusnosti formulovanych zakonem o hanobeni.."se patrne vztahuje opradvu jen na ty vykopavky...soude podle tveho zpusobu vyjadrovani mas nepochybne privilegium na to naprosto kaslat.

Zaverem pouze klobouk dolu tvemu "protipatriarachalnimu" citeni, jiste odevzdavas sve nikoli povadle, ale kvetouci zene nebo divce veskerou vyplatu, varis a peres pradlo az se hory zelenaji, chodis na rodicovske sdruzeni(pokud uz to nezrusili), zehlis po vecerech, zatim co tva lepsi polovina se diva v TV na kopanou a bez odmluvy vyhovis prani, aby jsi vykoupal deti a dal je uz konecne spat. No a nad tim ze pred usnutim dekujes Bohu za to, ze nemusis menstruovat a kojit priviram jedno oko.

Zij blaze kamarade, a nedelej kvuli kazde blbine revoluci


<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 17.4.2003 > Vsem - pokud se nekoho dotkla moje, v momente kdyz jsem to psal, rozpalena reakce, omlouvam se. I kdyz je mi to velmi neprijemne, neni jine cesty, nez vysvetlit, ze coby 7mi lety pumprdlik jsem byl jednou na prazdninach na venkove bolestive zneuzit 50ti letym mistnim homosexualem. Tato traumaticka zkusenost ve mne zanechala nepredstavitelny strach z muzu v me bezprostredni blizkosti, co ja vedel, kdo je nebo neni homosexual...casem to preslo, ale pozdejsi uvedomeni si, co to je homosexual a ceho jsem byl vlastne obeti ve me zanechalo hluboke koreny hnevu a odporu...to se neda vymazat. Kdo to chape, dekuji a kdo ne...sorry.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 17.4.2003 >

G.H. - Na to musim odpovedet, ale budu strucny; protentokrat.

Pokud jsi byl zneuzit pedofilem (nikoliv gayem!!!) - je mi to uprimne lito a doufam, ze onen PEDOFIL, nikoliv gay, byl po zasluze potrestan.

Pokud jde o obrazek - modely na nem vyfocene NEJSOU s 90-ti procentni jistotou homosexualni nejsou, coz plati temer o vsech hercich a modelech gay-porna. To jak si tito "machos" navzajem krasne kouri povazuju za velmi vtipne naplneni titulku. Ostatne ty obrazky jsou pomerne krasne. Nevim, co je ne fellaci nechutneho.

BOD NEJDULEZITEJSI - ja jako gay si muzu nadavat do buzerantu libovolne komu chci. Ty ne. Na to je v Cechach stejne jako v Americe platny antidiskriminacni zakon.

 


<reagovat 
promethea (Občasný) - 17.4.2003 >

...heej Filipe, co to meles? pedofil nemuze zaroven gayem, tedy clovek pritahovan stejnym pohlavim, bohuzel tentokrat v tomto smutnem pripade ditetem?
..hmmm s tim pouzivanim nadavek... nejakym americkym/jakymkoliv zakonem bych se moc neohanela. Kazdy ma snad svou vnitrni moralku a viz. Ginova poznamka:
"sprosty jako dlazdic" by si smeli rikat pouze dlazdici, "nazdar dedku" by si smeli rikat jen dedci a ne mladici mezi sebou, no a prastit se kladivkem do palce a zarvat "kurva" o tom uz vubec nemluvim, to by na jednoho mohla zena pochybneho povolani uvalit zalobu "jako prase" ( tak, a ted me budou zalovat prasata)"...


<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 18.4.2003 >

FS - 1/ Byl jsem zneuzit HOMOSEXUALEM - gayem, ktery zil  se svym pritelem a cela vesnice o tom vedela. Nejsem zase tak blbej, abych nevedel rozdil mezi pedofilem a homosexualem, ty jsi ho snad znal, ze delas tak rasantni zavery?

2/tve znalosti a jistoty v oblasti gay-porna jsou mozna pravdou, ale jelikoz me gay porno a ani normalni porno vubec nezajimaji,

   nemusis my vysvetlovat co kdo komu v tomto prumyslu plati, zda je opravdu gay nebo ne... me to vubec jakozto ne-gaye nezajima a muze mi to tudiz byt ukradene.

3/Bod nejdulezitejsi - ja nevim moc o ceskych zakonech, a ty nevim moc o americkych, tak neplacej blbosti. Antidiskriminacni zakon v US se vztahuje na odepreni zamestnani nebo obsluhy cloveka kvuli jeho rase, nabozenstvi, politicke afiliaci nebo sexualniho zamereni. Nadavat a hrozit muzes komu chces (pokud chces) od rana do vecera, to je ti zaruceno konstitucnim pravem svobody projevu. I kdyz to zni paradoxne, policajt te nemuze zatknout treba jenom proto, ze nekomu vyhrozujes, ze ho zabijes. Pokud na neho nevztahnes ruku, slovo neni povazovano za zbran. Zakon o hanobeni tady neexistuj  ( pokud se jedna o verbalni projev, pokud to das do novin, je to neco jineho),  na rozdil od ceskeho muzes klidne rici i prezidentovy, ze je vul.

Tak si to laskave vzdycky napred zjisti, nez neco kecnes.

Nadavat ti jde, bezne sovinisticke prase je lepsi nez ta predtim, schvalne jestli to jeste trumfnes?Kdybys ale zil tady nechala by te maminka za trest snist kus mydla, aby sis vycistil pusu.

Ale jsi zabavny, to ti musim nechat.A k obrazku, ne kazdemu se libi vsechno, nemam nic proti fellatiu, ale mezi dvema muzi, to mi zveda zaludek(to mohu rict?).Holt to vidim jinak nez ty, tak to proboha pochop, nebo zazaluj muj zaludek kteremu nemohu poroucet.


<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 18.4.2003 > Preboha...kam sa táto diskusia dostala:))....No Kirké...rozhodne si tu narobila rozruch:))
Stále nechápem...prečo sa pri najhorších dielach vedú najbúrlivejšie a najzaujímavejšie diskusie:))
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 17.4.2003 >

Hey, Promethea, co to meles ty... Pedofil homosexualni orientace je pedofil homosexualni orientace!!! Nicmene jeho prvni charakteristikou je prave ona pedofilie. Pokud podezrivas sveho otce (predpokladejme, ze je beznym heterosexualem) ze sklonu pichat sedmilete holcicky, mela bys ho neprodlene udat.

Pokud Gino Hasler - onen mistr kultivovanosti - nazve nekoho cernym buzerantem, tak te ujistuju, ze si to dovoli jen tady na Totemu. V americke solidni spolecnosti by si vickrat neskrtl, stejne jako tady v Nemecku. Bylo by to naposled, co by ho nekdo kamkoliv pozval.

Gino je podle mne bezne sovinisticke prase stare krestansko-fasisticke skoly.


<reagovat 
 promethea (Občasný) - 18.4.2003 > Filip Sklenar> 

????? "Pokud podezrivas sveho otce (predpokladejme, ze je beznym heterosexualem) ze sklonu pichat sedmilete holcicky, mela bys ho neprodlene udat."????? hmmmmm, co to taseni drapku, Filipe????? Ja jsem te snad nekde urazila anebo  veskerou homosexualni komunitu????

Jedine, co jsem mela na mysli bylo, ze skratka hovada, ktere zneuzivaji male deti existujou jak v heteresexualni tak homosexualni spolecnosti. Muzu te ujistit, ze je mi jinak srdecne jedno, kdo, jak, kam to ma rad v sexu, pro ktere pohlavi se mu rozbusi srdce jako zvon...ja si lidi rozdeluji na osobnosti/mile dusicky a hlupaky ... Takze PLEASE, podobnych poznamek me radsi usetri, a hlavne sebe...vyzniva to jako sipot podrazdene husy


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 19.4.2003 >

Jeste jednou pro Gino Haslera - s malym casovym odstupem. Nemam ted dostatecny pristup k netu.

Nevim jak u tebe v Beverly Hills, ujistuju te ze prinejmensim ve Washingtonu D.C. a New Jersey, kde mam pomerne velkou rodinu by se nikdo neodvazil pouzit slov "black queer", ev. "queery nigger". Meli jsme o tom nejednu diskuzi. Velice pochybuju o tvem tvrzeni, ze si muzes urazet koho a jak chces. V civilizovanem svete samozrejme nelze nikoho pomlouvat, urazet, hanobit - ani na zaklade rasy, nabozenskeho ci politickeho presvedceni, ani sexualni orientace.

Jiste verbalni projevy netolerujeme, jako netolerujeme hailovani skinheads.

Cili reknes-li o nekom, ze je debil, je mi to fuk.

Pouzivas-li slova buzerant, tak si prosim uvedom, ze mluvis s EVROPANY, ze nejsi na benzince v Texasu. Jasne? 


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 19.4.2003 > Promethea - proste jsme si trosku neporozumeli. Vse O.K. :-)))
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 19.4.2003 > Filipe, mas naprostou pravdu, pouze s tim rozdilem, ze ja hovorim o tom co se tady smi a nesmi, nikoli o tom, jak by se civilizovany clovek mel nebo nemel vyjadrovat. Pral bych ti byt ne den, ale jen hodinu na dopravnim inspektorate, kde pracuje moje manzelka a posluchat, co musi s usmevem spolknout od ilegalnich mexickych emigrantu, kterym odmita prijmout padelane dokumenty. Nadavky typu "You fucken bitch", "White bitch" a podobne jsou ji uz tak bezne, ze to prechazi a jen odpovi: "You have a nice day too". Byl bys nemile prekvapen poznanim, jak se k sobe lide na ulici chovaji. O tom co na sebe mezi sebou ridici krici, ani nemluve. Slova "nigger" se take doslechnes, i kdyz uz mene; neni vyjimkou, ze cernoch vytahne pistoli a dotycny ma po nadavani.
To ze urcite projevy netolerujete je pochopitelne.Tady je take rada veci, ktere nechceme tolerovat, ale nemuzeme nic delat nez prihlizet. Na priklad pochody KKK v Alabame; jsou zakonem povoleny a probihaji za pritomnosti policie, ktera chrani pochodujici pred davy cernochu...
A to co na sebe navzajem krici, ty nejhorsi nadavky, by te moc prekvapilo.
Kdyz se jednou zeptali pana Churchilla proc dava prednost demokracii pred totaliarismem, odpovedel, ze demokracie je "lesser evil". V demokracii ma kazdy pravo vyjadrit sve citeni aniz by za to byl stihan. Jakmile nekomu zakazes svobodu projevu, at je ti jakkoli neprijemny, nebo ho za totez trestne stihas, pak ja konec demokracie. Skinheads ti vadi ( a mne take), ale komunisty, kteri s vami mavali 40 let, trpite vesele dal .(Uniklo mi snad neco?) To je prave zaporna stranka demokracie, proste chce-li jeden byt kucharem, musi snaset vedro kuchyne.
Slova buzerant jsem snad nepouzil 20 let, jen si ho pamatuji; tady to jde tezko pouzivat, nikdo tomu nerozumi...Jsem take Evropan, tady pouze ziji, takze rovny s rovnym, a v Texasu se, bez urazky prosim, nerika queer, ale...radsi ne, ty by sis to zase vzal jako moje skryte napadani. Az tam budes ty nekde na benzince, tak se nenapadne zeptej.
<reagovat 
 Yukel (Občasný) - 19.4.2003 > čtenář> Víte, pane Hašlere, pominu-li Vaši neznalost čekých zákonů (ověřte si urážku hlavy státu - moc se toho nezměnilo, něco přece), rád bych zdůraznil jednu věc: Jakkoli můžou být kdekoli povoleny invektivy typu "černý buzeranti", musím říci, že mi připadá poněkud zbabělé zveřejňovat je na internetu, kde vám nikdo nemůže dát přes hubu. Připadáte mi jako jeden z dlouhých zástupů těch, kdo se (i v České republice) ohánějí slovy jako "Žijem ve svobodný zemi a já si budu říkat, co se mi zlíbí." Zkušenost mluví takto: Žádný z těchto lidí se na vytvoření svobodného prostředí v naší zemi nepodílel.
Trváte-li nadále na svých urážkách, jste hlupák.
Jsem s pozdravem.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 15.1.2004 >

GH: Díky. Máš rozum. Je to tak, jak to že žid (nechci se teď zabejvat velkym/malym písmenem, řekněme, že jde o mluvenej jazyk) může bejt nadávka i neutrální označení národnosti/vyznámí. Ej, jde o to, jak to použiješ...

No, dobrý.

 

Felipe: uříznout hlavu, sežrat mrtvolu: zákazem slov nezměníš svět. Neni slovo – neni problém? Zákazem slova jenom říkáš těm, který ho používaj jako urážku, že ho tak používaj dobře.


Doporučil 
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 16.1.2004 >

G-morr - koukám, že jsi zabrousil do propasti času. Ehm, člověče - já Ti celkem rozumím, co namítáš, ale jestli jsi to pročetl celé (myslím všechny body téhle exkluzivní hádky), tak bys měl asi pochopit, že zákaz slov je to poslední, oč by mi běželo.

 

Ale možná už jsi měl příležitost číst jinde, jak nadávám, když se čelně srazím s mentalitou, kterou nedokážu nazvat jinak, než christfašistickou. Křesťané jsou paraziti, kteří uloupili civilizaci - a většina lidí to má za normální. Já nemám a nikdy mít nebudu. Dva černí buzeranti je termín z křesťanského slovníku, stejně jako láska až za hrob. Někdy křičím tak hlasitě, až se ztrapňuji (viz hádky se Cvekem na fóru) - ale já si nemůžu pomoct. Vím dobře, proč to dělám... Vím odkud své názory čerpám.

 

Á propos: taky si - podobně jako Mr. Hasler - myslíš, že neexistuje rozdíl mezi homosexualitou a pedofilií?

 


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 20.1.2004 > Felipe> 

ne. ale netvrdil bych, že teplouš, kterej spí z dětma, není teplej.

Černí buzeranti není termín z křesťanského slovníku. Navíc na původu slov prd záleží.


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 20.1.2004 > Jsi přímo fantasticky zaostalý - G-morr.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 21.1.2004 > Felipe> ó, další polibek.
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 26.1.2004 >

Neni nad to sledovat, jak se to tady hezky filozoficky rozjelo :o))

Nicmene ten prispevek o homosexualite ani neni...


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 29.1.2004 > Kirké> 

no jo vlastně :)))))))))

 sem se rozpálil ...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter