Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BLB a IGNORANT - BŘEZEN 2020
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 28.3.2020 > Dík za avízo, ušetřil jsi mi nervy, už jsem tý trotlici chtěl něco napsat od plic...
Ok, naprosto výstížný, jdu juknout na toho Miroslavka, nechce se mi věřit...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 28.3.2020 > Nám ty její debilní kritiky připomínaj kritiky Poslední Inky.
Je jasný, že to je zase ta VYŠEPTALÁ FUNEBRAČKA POEZIE!

Body: 5
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 28.3.2020 > Přesně, když Vycpávka nechápe článek O kritice, tak jak může chápat poezii!?!?
Vycpávko, ušetři mi práci a napiš do vzkazu svoji adresu! Pohovoříme jako skuteční borci a já ti slibuju, že pochopíš! BUĎ ODVÁŽNÁ, ZAČALO VODPOČÍTÁVÁNÍ!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
redaktor Martin (Občasný) - 28.3.2020 >
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
redaktorka Papula (Občasný) - 28.3.2020 >
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
redaktor Sklepář (Občasný) - 28.3.2020 >
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
redaktor rým rýp (Občasný) - 28.3.2020 >
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
redaktor rým rýp (Občasný) - 28.3.2020 >
<reagovat 
redaktor egil (Občasný) - 28.3.2020 >
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
mamánek Vašina (Občasný) - 28.3.2020 > když umíš nudlajzo vložit sprostý odkaz, proč ne na tu tvojí osmologii o sagim a lukym, co? hehe hehe muhehe:))))) ty si fakt nudle blbá. celej egil.
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 28.3.2020 > vyšeptalá funebračka poezie
💀👹👍
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 28.3.2020 > http://www.totem.cz/enda.php?a=350126
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 28.3.2020 > MOC HEZKÉ. TAKŽE AŽ SEM DOVEDL TOTEM EGIL. MOC, MOC HEZKÉ. O-PRAVDU.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.3.2020 > Gratuluji Vycpávce, četnost jejích nicků snad přesvědčí čtenáře o mé pravdě a o míře jejího zoufalství.

ANO, VYŠEPTALÁ FUNEBRAČKA POEZIE bude aspirovat na cenu za koment v dalším měsíci!
<reagovat 
Čtenář - 28.3.2020 > no jo, julek a egil, slavná dvojka
<reagovat 
 Čtenář - 28.3.2020 > čtenář> zapomněl si na redaktora Martina, ten si jich váží a oceňuje oba.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.3.2020 > Prasačko, nezáviď, ty si taky nevedeš špatně se svým posledním přiznáním!
Obávám se však, že čísla 70 za jeden den asi nedosáhneš?!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 28.3.2020 > Souhlasím s každým slovem. Všimla jsem si, že kdo ti kdy projevil přízeň, nebo spíš tvým básním, ten to má u trotlů Totemu hodně špatný. Když už neví, co by, tak alespoň jim srazí body. Ale jak říkáš-je to jejich vizitka!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.3.2020 > 1 helen> Tak ona to soudí dle sebe...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.3.2020 > chachacha, VYŠEPTALÁ FUNEBRAČKA POEZIE!
Klidně se vztekej, BLBE BŘEZNA, to už ti nikdo neodpáře, ani HH!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 29.3.2020 > Dobře Jaromíre, je super, že ještě nevyhlášenej komentář na duben už žije naplno! Nic trefnějšího na Zkoušku VYCPÁVAČKU už těžko nékdo vymyslí.
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 29.3.2020 > Pionýrky maj malý dírky,
svazačky prcaj za kačky a ženy Míru maj velkou díru!

Tam patří Vyšeptalá VYCPÁVAČKA, KERÁ SI TAM K PINĎOUROVI STRKÁ I NOHU VOD STOLU, jinak by ubožačka s nemytou prdelí nic neucítila!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 29.3.2020 > jednoznačně
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 29.3.2020 > Lukašenko říká, že žádný virus nevidí, což mi připomíná Vycpávačku s prťousem, která dodnes neví jestli má ptáka nebo tak vobrovskýho poštěváka a když svoji blbost nevidí, tak si myslí, že je snad chytrá...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 29.3.2020 > Místyflus> Dobrá práce - BON!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.3.2020 > Přátelé, já jsem opravdu rád, že stalkera jsem zasáhl na bradu a on už 2 dny nespí, jsa zostuzen až u samého zvadlého ohanbí!
Jsem rád že zrovna pod článkem věnovaným jemu se takhle ztrapňuje, bude to jistě mnohým podobným odstrašujícím příkladem!
Za HH GRATULUJI!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 30.3.2020 > Vycpávka je takovej Leoš Mareš, když posuzuje zpěv! Taky o tom ví hovno!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.3.2020 > 1 helen> BON!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 30.3.2020 > ZKOUŠKO, TROLÍŠ KUDY CHODÍŠ, KDYPAK NÁM UKÁŽEŠ SVÁ DOKONALÁ DÍLKA??
A UŽ SIS UMYLA PRDEL DRÁTĚNÝM KARTÁČEM? NEBO TO NEJDE ROZČESAT A BUDE TI TO MYSTIKUS MUSET VOSTŘÍHAT ZAHRADNICKEJMA NŮŽKAMA?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.3.2020 > Zkouško, přestaň se bát a prezentuj svá díla, ode mě určitě nečekej zdrcující kritiku. Chyby hledám v sobě... a pokoru umím ocenit.
<reagovat 
 Čtenář - 31.3.2020 > j.f.julian> :D :D :D
<reagovat 
Čtenář - 28.3.2020 > Zkouška navzdory tvému dětinskému trucu stále přináší nové a zajímavé postřehy ohledně tvé archaické a nezajímavé tvorby. Je tak v podstatě jediným člověkem, jemuž stojíš za nějaké důslednější zamyšlení.

Jsi opravdu tak blbý, že toužíš umlčet svého jediného seriozního čtenáře? Juliáne, jsi zatím ještě stále skoro neumětel. Zkouška to s tebou myslí dobře, takže pokorně žmoulej zmijovku a uč se.
<reagovat 
 Čtenář - 29.3.2020 > čtenář> Je to tak. Bohunka je neovládající se ocas (tedy já), zatímco Zkouška vcm fakt hodný a snaživý člověk. Má neuvěřitelnou trpělivost a dost lidskosti s podobně sprostým, nechutným, ale v zásadě především nešťastným juliánem.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 29.3.2020 > čtenář> Ty si ke mně chodíš jenom pro facky, ok, jsem rád, že ti nafackují jiní, sorry, ale já se na rozdíl od tebe nenudím, takže se věnuji důležitějším věcem... zkus otravovat někoho, kdo přistoupí na tvou stupidní hru!
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 30.3.2020 > čtenář> Zbabělče, víš vůbec co tu píšeš?
Nezajímavé?!?! Tak proč každé jeho dílo, báseň nebo pocit čteš 30x? Proč na něj 10x reaguješ a stále se vracíš? Když je to nezajímavý, tak ho prostě vůbec nečti!
TO BY POCHOPIL I DEBIL, TAKŽE TY BUDEŠ JEŠTĚ VĚTŠÍ EXOT NEŽ JE DEBIL!
<reagovat 
 Čtenář - 29.3.2020 > j.f.julian> Dudla se nikdy nenudí! Je vždy zaneprázdněn zakládáním nových nicků, pod kterými sám sobě simuluje přátele (plné porozumění a obdivu).
<reagovat 
 Čtenář - 30.3.2020 > Miroslavek> Čítávám spíš postřehy Zkoušky, které bývají zajímavé, trefné a k věci. Navíc v nich mnohdy nacházím nějakou obecnější platnost, která přesahuje vztah k tvým amatérským pokusům o poezii. Tvoje hysterické výlevy pod tuctem nicků zajímavé nejsou, takže je nečtu. Předpoklad, na kterém jsi vystavěl svou demagogii, je tedy - jako obvykle - mimo.

Vysokou čtenost nemají tvá "díla", ale spíš komentáře pod nimi. Lid nejspíš zajímá, kterak tě tepou. Chováš se totiž jako nesoudný a nestoudný vůl.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 29.3.2020 > čtenář> TY VYŠEPTALÁ FUNEBRAČKO POEZIE,
je to přesně naopak, nebejt tebe, ty hovado, tak se lidi nebojí reagovat na básně, ty hnusnej kryple!
Jednou si tě Diaz najde, neboj, a dostaneš tak přes rypák, že už budeš jenom šeptat!
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 30.3.2020 > čtenář> Zkouško, proč se vydáváš za mě? Ty si vážně mysliš, ty primitive, že tomu někdo uvěří. Nevšim jsem si, že by tady někdo někoho tepal, ani na to tady nikdo nemá, což všichni soudní ví, jen negramot o stalker, hejtr jako ty tu furt trolí. Já jsem tě dlouho toleroval, ale teď dávám mnohým zapravdu, že bys ty blbe potřeboval do huby. Přestaň tu obtěžovat, NIKDO O TEBE NESTOJÍ!
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 2.4.2020 > čtenář> dobře ty, ZKOUŠKO!
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 2.4.2020 > čtenář> dobře ty, ZKOUŠKO!
<reagovat 
 Čtenář - 29.3.2020 > analfagot> Tvá sprostota budí dojem, že jí kompenzuješ svou intelektuální plytkost. Básně píšeš průměrné, komentáře však vyloženě ubohé.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 29.3.2020 > čtenář> blbe, ty nepíšeš žádný, takže soudit nemůžeš, blbe!
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 30.3.2020 > čtenář> Zbabělče, ty nic nepíšeš, takže TY DRŽ HUBU!
Analfagot píše průměrně?!
Kdyby ignorantství a závist nadnášely... ale zase máš smůlu!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 29.3.2020 > j.f.julian> Dobře ty, járo, je vidět že si trefil stalkera přímo na solar! Zoufalec se neumí přihlásit a závist ho vleče jak smrdutou mrchu! Půjčil jsem si tvůj verš...
Takhle nešťastnej ten idiot ještě nebyl, dobře ty!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.3.2020 > Miroslavek> Spíš podprůměrně.
<reagovat 
 Čtenář - 29.3.2020 > analfagot> Hlavně sám sobě vzápětí nezapomeň oblízat konečník, járo ty autořiťolezné fáro.
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 29.3.2020 > čtenář> Vycpávko-Zkouško, jak se ti líbí báseň pro tebe? Ještě ses nevyjádřila, ty, taková odbornice!
Nás tvý hejty nezajímaj, nás zajímá jen JESTLI SI UŽ KONEČNĚ meješ PRDEL!!!!!!!

A proč se vlastně nemeješ, ty špindíro???
Teď můžeš mluvit, máš slovo, nechutná!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter