Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce HÁDANKA II.
Autor: RadimP (Občasný) - publikováno 17.4.2003 (12:41:05)
další ve sbírce>

Mám hrad na půli vln a pluhů

Jsem hrob i skrýš

A pouť

A tíseň skal

Bronzové boky býků pukají v mém kruhu

Na prach a popel vrším zlatý val



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 17.4.2003 > báseňka je pěkná, ale já jsem dnes tupá, nicméně se ještě zkusím vrátit :-)
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 17.4.2003 > ja jsem tupa uplne furt... zase budu za blbou, napada me leda piskovna, ale to vubec nezni poeticky:) jako bych nic nerekla;-))
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 17.4.2003 > Krásná. Může to být cokoliv převzácného. Může to být poezie. Takhle bych si ji mohla představovat. Takhle bych ji mohla představit. ********
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 17.4.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Lord Of Time (Občasný) - 17.4.2003 > Ja v tom vidim zase jen utes.. ale jsem v posledni dobe dusevne slepej /a chorej :-)/
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.4.2003 > Lord Of Time> a já jsem viděla slunce... ale pravda bude asi někde mezi, tj. směrem peetea :-))
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 17.4.2003 > tak já ze sebe udělám taky blba :) mě napadá zas jen maják, ale jak jsem k tomu dospěl, to se mě radši neptejte ;o)))
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.4.2003 > peetea> nojo, PT a falické symboly ;o)) ale víš, že jsi na to asi kápl???
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.4.2003 > peetea> 

Na prach a popel toho majáku vrším zlatý val**** :-))) Ale, taky jsem zvědavá, co na to autor. HUUUU, kde jsi?


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 17.4.2003 > Kelly> heleďte se, kočičí dámo...ale co, dyk máte pravdu...falický symboly ;))) totální odhalení !!! myslím, že bohužel nekápl...citrus poputuje k někomu jinému :(((
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.4.2003 > peetea> Uvidíme, co na to Ovoce-Zelenina-RadimP :-))
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 17.4.2003 >

Já musel na hodinu Practical English!

Ale maják to nejni :o)) Nejdou mi k němu ti býci ;o) Vítěze už máme! - ale řešení vám neřeknu - leda poštou! ;o)

Kelly: Jenom ovoce, prosím! Zeleninu k smrti nerad, zvlášť takovej karfiól - nebo rebarboru - no fuj!!:o)))


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.4.2003 > RadimP> Ahoj Ovocenko, ti býci - představ si, jak puká ta veliká majáková žárovka :-)) a pošli mi mail s tajenkou, prosííím...

<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.4.2003 > RadimP> No, tak, do pošty, ju? :-))))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.4.2003 > Nojo, čtu znova tajenkyznalá - a sedí to!!! ;o))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 17.4.2003 > Kelly> To by byl docela provar, kdyby to nesedělo, což?;o)))
<reagovat 
zirael (Občasný) - 17.4.2003 > krásná.. (pošleš mi taky řešení ?)
Body: 5
<reagovat 
VEČERNICE (Občasný) - 17.4.2003 > Nevím proč se všichni tak urputně drží fyzické reality (až na tu poezii)... Já si myslím, že je to chtíč! :-)
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 17.4.2003 > Jestli je to ta toreadorská aréna, tak to bych asi neuhodla.
Báseň je to pěkná. Třeba ta příští hádanka bude lehčí. Už se těším.
Prosím, prosím, také řešení do pošty.
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 17.4.2003 > Cheche, to jsem spokojenej, že mi to vyšlo líp, než ta minulá - tu uhodla první čtenářka a bylo po lekráci :o)))
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 18.4.2003 > RadimP> Myslim, ze rozlusteni by meli obdrzet vsichni, kdo se zapojili. :o( Od tedka se nehadam, od tedka se nechavam podat. Tak nas nenapinej.
<reagovat 
rabako (Občasný) - 18.4.2003 > jej, já to chci taky poslat, když se moje hlína ani kámen neujaly... !!! :o) Ale ta hlína by to vážně mohlabýt, sedí mi na všechno!!! Třeba má hádanka dvě řešení, ne? :o)
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 18.4.2003 > Podle prvního řádku bych tipl spíš to slunce....
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 18.4.2003 > Jasně že je to slunce, je to úplně evidentní....:-))))
<reagovat 
Daen (Občasný) - 19.4.2003 > ......vážně je to sluníčko? - což ve mně evokuje písničku: sluníčko, sluníčko popojdi maličko - sice to bylo jiné sluníčko, myslím, že sedmitečné, ale...no raději toho nechám...pěkná hádanka...
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 22.4.2003 > Sluníčko to taky není :o)) (sluníčko byla ta minulá!;o))
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 22.4.2003 > nevim,co to je... ale libi:))
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 17.4.2003 > to je to toreadorska arena.:o)
Body: 5
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 22.4.2003 > P.i.k.o> Jsem si vzpomněl, jak jsem byl v Plaza de Toros ve Valencii a trénovali tam matadoři :o))) Oni maj normálně takovou lekrácku, vypadá to jako přední vidlice od kola, nahoře na řídítkách to má připevněný rohy a oni tam s tím blbnou jak malí kluci :o)))
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 22.4.2003 > RadimP> No na tom se trenujou.  A na prvniho bejka si budou muset pockat dva roky, tak dlouho trva ten "kurz".:o))))) Nebo ze by to bylo dyl...videl jsem o tom reportaz v Objektivu:o))))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 23.4.2003 > P.i.k.o> 

Jo, počkej, Objektiv, to je ten pořad, co chodí, když já mám ještě půlnoc - ale šikovný věci se tam najdou, koukám :o)))

Včera mi Valencia vypadla z League Champions... nepřežiju... bůůů hůůů :o((((((


<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 23.4.2003 > RadimP> To uz je hodne stara reportaz. Za dob, kdy jsem netrpelive cekal na nedelni obed. Uz to taky nestiham, z tvych duvodu.:o)))
<reagovat 
rabako (Občasný) - 23.4.2003 > teda s tím řešením jsem byla fakt hodně blízko!!! :o)) Jůůů... bude další hádanka??? :o)
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 28.4.2003 > rabako> Už se na ní pracuje ;o))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.5.2003 > Kelluší výběr :-)
<reagovat 
unseen (Občasný) - 2.9.2003 > si kluk šikovnej :o)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.9.2003 > do pytle satane, já fakt rozumím hovno poézii, ale ty zníš vopravdu libozvučně:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.9.2003 > quentinbubakoff> Quentinku, dobrá volba!!! Radima se drž!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter