Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Píseň
Autor: Miroslav Václavek (Občasný) - publikováno 18.5.2020 (09:27:17)
Nad ránem padaly na nebi hvězdy
jako když tančí ti pod víčky mžitky
a ticho padalo s omítkou ze zdí
předčítal zvon v dálce tajemné svitky.

Hluboké povzdechy i zpěvy naděje
poryvy mlčení i temné žaly
že stíny roztaví a v těla odlije
slunce, jež zatím je pod postelí.

Pak i my stanem se s rychlostí světla
shoříme v pohledech - z papíru draci
jak píseň, která tu před chvílí zněla
a již jen v ozvěnách se ještě vrací.

Němý jsem ve slovech očima slepý
však vím, že rozumíš dotekům mým
a kde tě objímám pod kůží střepy
zabolí zranění času a vin.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář D. - 19.5.2020 > K tomuto nemůžu říci jediné slovo, Miroslave
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 19.5.2020 > Já na náhody moc nevěřím...
Zdá se mi, což není to samé co obvinění, jakoby byla předlohou má báseň č1.
Ona to teda není má báseň, původně ji napsal Miroslawek, jenže ač měla velkej ohlas a moc tipů, když ji rozebral julián, tak všechny ohromil svou znalostí Skácela. Někde ten rozbor na internetu je.
Šlo o to, že ji Miroslawek v podstatě ukrad Skácelovi a ještě špatně, rýmy nedotáh atp, rozbor byl opravdu podrobný a julián, ač každýmu fandí, kdo něco píše, tak Mirpslawka veřejně zesměšnil. Proč?
No protože on zesměšňoval celý roky jiný, každýho skrytě i nepokrytě urážel a julián ho několikrát varoval. Tak to dostal naplno.
Než jsem sem na Totem přišel, tak jsme o této básni diskutovali a já j. požádal, aby to tedy opravil dle sebe. K mému překvapení tak učinil a výsledek je patrný.

Takže oklikou jsem se dostal k hodnocení té tvojí...
Jsou tam přesně ty chyby a ještě horší jako u původní Miroslawkovi básně. To neznamená, že se nebude líbit, ale ještě by to chtělo dotáhnout, takže dávám 3D.
Asi bys to ani nechtěl, nicméně já nejsem julián a ten tu i díky tobě, kterému je všechno fuk, již není.
Asi je to první poznaná škoda pro básníky za kterýho tě považuju a to je jen začátek.
Všichni jste vini, že jste nevivinuli tlak na toho vopruza a na admina. Já se snažil, co jsem moh´. ps. u Miroslawka pýcha předcházela pád, je to poučení pro všechny amatéry, kteří si myslí, že když maj tipy od dalších amatérů. že jsou hotoví básníci. To není útok na tebe, myslím to obecně, osobně jsem zvědavej, jestli s tím něco uděláš, nebo ne, zatím jsi žádnou radu nikdy nevyslyšel, což je tvá věc, ale...
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí č.2 - 20.5.2020 > Miroslavek> jj, zdá se, že pan Václavek je nepoučitelnej
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter