Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O tom jak egil a juliuš lakatoš vyrazili na výlet do českého vnějškohoří
Autor: svatá Bohuslava (Občasný) - publikováno 20.6.2020 (08:47:14)


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeheidrich (Občasný) - 20.6.2020 > bOHUNO S GULEMA, přečti si někde co znamená slovo anotace!
I kdybys, ty negramotko, psala na Seznam a dávala tam fotku Trumana jak zadrhnutá koktavá píča stále dokola, stejně to nikdo nebude číst!

Každej už ví, že si kašpar, kterej nedá dohromady větu a nic neumí...jak pitomec jen blekotá hovna, jdi už do prdele, uděláš líp!
<reagovat 
 Čtenář - 20.6.2020 > Zeheidrich> O tom jak egil a juliuš lakatoš vyrazili na výlet do českého vnějškohoří >>
A jen co nastoupili do vlaku, julek hned škemral: „Egile, už? Egile už?“ A egil: „Ne! Ještě je brzy.“ Když pak vystoupili ve Znojmě, lakatoš zkoušel znova: „Egile už? Egile už?“ A Egil ještě drsněji: „ Ne, ještě ne.“ Teprve když dorazili k potůčku Rýpnici Egil milostivě svolil a – svěřil na chvíli svojí legendární čepici Chlupajdu nudlovi. Ten se s ní pět minut mazlil a srdceryvně kňoural: „Ach má milovaná Šištičko Svědivá, Houstičko milená, Ó!“ A tak byla láska mezi egilem, jeho čepicí, fajfkou, kladífkem a lakatošem nudlou na výletě do českého vnějškohoří. Ani slovo jsem si nevymyslela! A to za nimi ještě spěchal Lála Pešek a Saggy Toffy-Vaculíkovský.
<reagovat 
 Čtenář - 20.6.2020 > Zeheidrich> přesně heydrichu, píča doufá že si to někdo přečte!
ANI HOVNO PÍČO, UMEJ SI PRDEL!
VIDLÁK, CO BY CHTĚL BEJT BOHÉMEM ALE NEDÁ ANI BLBEJ RÝM, TYPICKEJ ZASRANEJ PIRÁT, UDAVAČ A VÍTAČ!
TY BUDEŠ PRCANEJ VOD CIGOŠŮ DO PRDELE, PÍČO!
<reagovat 
Čtenář - 20.6.2020 > budu ti říkat svatá teta, píčo smradlavá!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 20.6.2020 > Dám ti radu teto, než se tu furt vymlouvat na egila a juliána kerý na rozdíl vod tebe píšou poezii a navíc tu dneska už vůbec nejsou,
nebylo by prospěšnější si UMEJT TU ZASRANOU PRDEL??
<reagovat 
čtenář ADMINE! - 20.6.2020 > Teď jsem si dala tu práci, abych tomuhle idiotovi dokázala, že ON jediný tady škodí. Sleduji to tu už pár dnů.
Zatímco Julián, Analfagot a další, které si bere tenhle šmejd do huby píšou básně, tak tenhle idiot nepíše vůbec nic, jen urážky napříč Totemem!
Ani jednou nebyl napaden, vždy si začal sám!
On ani nemohl být nikým napadan, protože nemá svůj nick, pokaždé si dá nový!

Nyní je to ještě pikantnější!
Někdo mu odpověděl, že je udavač jako Piráti, a co ON udělal?
Okamžitě začal brečet a udávat!!!!!

Ty sis začal, tak co teď brečíš že jsi dostal pádnou odpověď a že jsi svým fňukáním dokázal, že se opravdu chováš jako ti zbabělci?!

To zkoušej jinde, tady už tě všichni prohlédli a je jedno jestli se schováváš za kradené nicky, vymýšlíš si nové nebo jsi anonymní, tvůj špatnej rukopis a hodně špatná čeština mluví jasně
<reagovat 
Čtenář - 20.6.2020 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 20.6.2020 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter