Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KDO je autor?
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Miroslavek (Občasný) - 12.8.2020 > já si počkám... každej je tu chytrej jak rádio, tak ať se vokážou, komici😢
Doporučil 
<reagovat 
p74 (Občasný) - 13.8.2020 > Odpověď je ve druhém verši,jen mi uniká smysl toho počinu. Možná proto,že jsem knihu ze zvědavosti četl a tudíž vím o čem je.
<reagovat 
Čtenář - 13.8.2020 > je neuvěřitelný, jak si nudla už pět let nevšiml, že se s nim nikdo nebaví. a dneska čeká, že mu dokonce budeme odpovídat proto, že nás k tomu vizívá. :))) komik nudla, básník egiloidního typu, no, poslední "smysl" totemu.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.8.2020 > čtenář> ČOBOLE, ČOCHTANE, JSI NEGRAMOT A DILETANT,
samozřejmě že toto je z knihy KAZATEL od ŠALAMOUNA - pro znalce - ŠALOMOUNA, což samozřejmě všichni zde ví, ale čekali jsme na vyjádření největšího IGNORANTA a ten nezklamal.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.8.2020 > Hele, JOUDE, ty už ses tady tolikrát ztrapnil, že jsi u všech za pitomce. Dám ti radu zkušeného...
Když nic neumíš, o poezii, ani o životě nic nevíš, tak mlč a netrotluj! Jsi trapný a veřejně se zesměšňuješ.

Děkujeme Análovi, že tě takto znemožnil, neb, když se škodná chytí do pasti, je čas slavit... 😊😊😊
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.8.2020 > nebo proto, že ti obsah nic neříká...
<reagovat 
Čtenář - 13.8.2020 > Je li někdo opravdu chytrý, především to nikomu nevykládá, ty náš šulumoune.

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.8.2020 > čtenář> hele, joude, ty budeš nějakej vyšeptalej čochtan, že👹👹👹👹👹
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2020 > analfagot> julo, ty kuku! už máš jeden smajl na pět písmen. estli ty ses toho facebooku už nepřebaštil:))
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2020 > čtenář> jsi na hlavu? tady se prcá?
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2020 > čtenář> jsi na hlavu? tady se prcá?
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2020 > čtenář> jsi na hlavu? tady se prcá?
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2020 > čtenář> jsi na hlavu? tady se prcá?
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2020 > čtenář> jsi na hlavu? tady se prcá?
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2020 > čtenář> jsi na hlavu? tady se prcá?
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2020 > čtenář> jsi na hlavu? tady se prcá?
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2020 > čtenář> jsi na hlavu? tady se prcá?
<reagovat 
 Čtenář - 14.8.2020 > j.f.julian> pěkné julku, opravdu pěkné. ty náš kuku zkušená. ty hovado, co celej život nabíralo vědomosti a zkušenosti vožíráním se sám na dělnickejch ubytovnách. tvůrči dál na nejpodřadnějším literárním serveru světa. přesně tady se kňouráním a doprošováním lítosti definitivně projev a - o to mi právě jde. jen tak dál. tvá bohunka milovaná pičo
<reagovat 
 Čtenář - 14.8.2020 > čtenář> ej, promiň, překlepl jsem se. bohunka milená je správně. vzhůru!
<reagovat 
Čtenář - 13.8.2020 > Ó jak si moudrý julku. Nu, prostě žák egilův, je to poznat. A jak krásné básně píšeš. A jsi jako egil také vědecký pracovník? No jistě, celej šulumoun. Vědecký pracovník, kritik, redaktor a love pornograf egil. A co ještě jsi, nudlo, prosím, prosím, napiš nám o sobě ještě něco. Třeba jak si byl jednou před třiceti lety u baltu a dodnes si se z toho zážitku neprobral. Všichni jsme to už někde zaznamenali osmdesátkrát, ale jistě to cítíš sám, nastal čas nám to všem připomenout. Prosíím!
<reagovat 
 čtenář jfj - 14.8.2020 > čtenář> když jsi to četla 80x, tak to tě opravdu nebavilo, jak tam nekompromisně píšeš!
Jiná, když jsi jedinej poctivej na Totemu, jak jsi prohlásil, řekni nám ty-jsi chlap nebo žena? My víme, že jsi shemale, ale cítíš se spíš jako ženská?

Jo, a jestli je Ibiza u Baltu, tak o tom nám taky ještě něco pověz, pa, joude!

Ale máš pravdu, dám nějakou novou historku, čtenost je ok, tak něco hodím. Nechci vyzrazovat své knihy, tak něco speciálně pro Totem, ale dej mi čas, napíšu to sice z ruky, ale až se mi bude chtít, nebudem to nutit, to by nestálo za nic...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.8.2020 > ČOBOL sice neví o čem to je ani kdo to napsal, ale zatrolil stejně...
RETARD prostě držet hubu neumí!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter