Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh vs. Ďábel + JEN TAK
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 6.9.2020 > krásné jološi. jako vždy to nebude nikdo číst, ale citlivé rozjímání lidských prasat, to je vždy zábavné a nádhera. tip. a dé. a šest bodů, dobytku "poetická", chachachá. ať tě redaktor smaže, zasloužíš si to, tak je to jistě krásné.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.9.2020 > 1 helen> no, kdo...nemocný trotl, závistivý primitiv, který svůj život tráví v kleci a nevěří, že jiní lidé jej prožívají naplno...
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2020 > interesantní počteníčko, pane, pokračujte prosím, h.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.9.2020 > chacha, miluju závistivce a nicky, člověk tak nějak vynikne...
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 7.9.2020 > a ty ho máš fakt takovýho, jak se o tobě traduje? Tak to je obdivuhodný, to frajer stalkovskej nevydejchá, to se nemůže nikdo divit, když má v pozoru 4cm...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 7.9.2020 > Mám ho největšího, kdysi sem byl miliardář, všechny ženský mě milovaly, všude jsem byl třikrát, nejvíc jsem toho vypil a sežral... Co? Každej jsme tyhle dokola se opakující výkřiky odepsaných alkáčů slyšeli už tisíckrát, ale že si je někdo troufne i sepisovat a vydávat za tvorbu, to vidím prvně.

<reagovat 
Čtenář - 7.9.2020 > Mám ráda tvoje básně, a teď i tvé příběhy! Nehleď na závistivce, nesahaj ti ani po kotníky.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.9.2020 > čtenář> díky, neboj, tady se odhaluje jen jeden trotlik, ostatní se bojí jeho pomsty, tak radši mlčí...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2020 > Anále, ty ses nějak rozohnil...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 8.9.2020 > j.f.julian> Holky mi v posteli přezdívaj OHNIVÝ PYJ
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.9.2020 > analfagot> Tak? Mě zas sbíječka nebo perpetuum mobile! Dáme ve čtvrtek čtverylku? Docela se mi chce... mám gymnastky, ty pudou!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.9.2020 > anále, okamřitě ra´T CO NSI UKRAD, NEBO BUDE ZLE! POSÍLÁM VÝZVU...
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2020 > Zasponzoruj redaktory totmu
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2020 > totemu
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.9.2020 > Tak tohle musím přetisknout, díky anále!
Nyní mudrujte VYPLAŠENKY!

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Koza-nakazena-koronavirem-A-kus-ovoce-take-Tady-neco-nehraje-testy-na-virus-se-chovaji-divne-623066
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter