Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nejucelenější „návod pro život“ je (zřejmě) v četbě tohoto
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 14.9.2020 (12:47:15)
..

..


Zápisek z neděle ..13/ 09/ 2020 (zapsáno před mým odchodem na ..Mši sv. ve
St., malé obci ..pod Pálavou na jihu Moravy :), ..., cca mezi 10:15 -10:45 hod :)):


Přes nejtemnější období středověku převedla tzv.církev katolická lidstvo (( ...)).

I z té nejmenší obce nebo vsi td. mohla se pro talentovaného jedince stát „výtahem“ do
tzv. ..velikého světa ,…., a ..do bahna, bídy a chudé všednosti venkova/ všeobecně přinášela zvěst o „lepším příštím“ (( ...)).

..
::





„Zápisky bankéřovy“ cont.: Nejucelenější „návod pro život“
(( aneb krátce ..O tom, jak je možno číst „Nový zákon", potažmo celou „Bibli", …, td.))
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.::::

(( ...)). Nejucelenější „návod pro život“ (a přitom v krásné formě) zde dole na Zemi bezesporu najdeš, človíčku, v tzv. „Novém zákoně“,…, v druhé části (tzv.) „Bible svaté“. Zdánlivě se tam sice, možná, ..plete „páté přes deváté“, zapsáno ovšem je to tak, jak ..přinesl to život, když autorita vysoká ..Ježíš, jeden z osmi, v lidském těle osobně/ byl tu ..dole s námi.(( …)).




Příběhy ze života staví pro jednotlivé poučky ..jisté rámy, …, a Výhoda tohoto typu návodu tkví snad v tom, že číst jej můžeš hned několika způsoby: 1) třeba tak, že když NZ ..lineárně dočteš, začneš zase znova, a v dalším kole/ se Ti zase/ ..v každém tom příběhu/ vrstva nová / otevře.




2) Číst NZ můžeš také, do jisté míry, jako „orákulum", tzv. „náhodně": ..po ..jisté modlitbě td., „Nový zákon“ někde otevřeš (…), a ..Prozřetelnost postaví Ti před oči ..přesně to, co zrovna ..pro život v tu chvíli ..nejvice potřebuješ, a o čem/ tedy zrovna ..máš ..asi/ meditovat.



3) V jistém směru stěží/ způsob tento třetí /něco předčí: pro celý čas máš ..Příběhy předem denně /pevně stanovené (četba jejich ..děje se tak vlastně ..celosvětově vždycky při Mši), …, a o tom, co uslyšíš ..ve společnosti lidí dalších, pak spolu ..diskutovat můžete v kroužcích* (...), …, a celkově vést, ..po Mši :), tzv. „chytré řeči“ :)


..

..

*Amen, amen, pravím vám - tam, kde ..dva nebo tři nejméně /sejdete se ..vy ve /jménu mém, tam já vždy uprostřed /jsem tam s vámi

(...).
((...)).


(pouze koncept).


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 14.9.2020 >
((...)).
„NZ také, v jistém smyslu
slova, používat můžeš/ jako „orákulum" "

tam mělo ..správně být (však ..teď
již /..nemohu to opravit)


<reagovat 
Čtenář - 14.9.2020 > V testu vlastní odolnosti jsem text přelétl 2x rychle za sebou očima. Buď je tam několikrát bible nebo babiš. Pořád se nemůžu rozhodnout, co by mi ublížilo víc. Hlavně nepropadnout záchvatu masochismu a nezkusit to přelouskat celý. Obávám se, že tentokrát by mě už neznalost morseovky nezachránila.
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2020 > čtenář> Čti radši Juliána, tam se k vyšší pravdě nepřiblížíš
<reagovat 
 čtenář bohunka (milená) - 14.9.2020 > čtenář> Nejvyšší pravda o smyslu dnešního amatérského psaní je existence totem samého. Mladí v už v osmdesátých letech minulého století nechápali pořad Sejdeme se na Vlachovce (podobnost s východoněmeckou rockovou hudbou byla příliš zjevná). Sem taky už nikdo rozumný nepřijde (vyjma nás, zlých a nemocných, co se bavíme tragédiemi druhých).
<reagovat 
Čtenář - 16.9.2020 > Sofistikovaně vypadající návod
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 21.9.2020 > Možná by stálo za to tři způsoby /z/kombinovat.
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 12.10.2020 > Toto ví snad v Evropě každej -kromě ignorantů
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter