Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
B O R ů V K A !!
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 1.10.2020 (08:08:16)
B O R ů V K A !!

z kolekce odposlechnuto

::::::::::::::::::::.:::::::::::::

V rychlíku „EC“ při mé nedávné cestě z Brna do Prahy u stolu pro še lidí se mnou seděla silně sebevědomá mladá maminka se dvěma dětmi - a sice s malou princeznou dvou až tříletou, ..., a kloučkem ne snad starším 4 jar (s Dorotkou a Honzíkem , ..., jak jsem odposlechl); - kluk se ovšem ukázal být hezkým kvítkem ( to by bylo video !); -ale seděl přímo vedle mne, takže točit bych si rozhodně nemohl dovolit (i kdybych byl ještě o něco drzejší, než jsem) .



Děti, zdá se, se silně nudily, ..., a tak jejich maminka používala nejrůznější způsoby, jak je zabavit - bavila tím ovšem i celou přilehlou část vagonu, jelikož zjevně nadprůměrně vládla hereckým talentem, ...; své patrně na místě vymýšlené pohádky (s použitím motivů i hlasů z kreslené pohádky M. Macourka a Adolfa Borna „Mach, Šebestová a .utržené sluchátko" oživovala vícehlasou mluvou (( ...)) .

Když to přestalo stačit, přešla na různé hry.

-Kdo nejdříve uvidí červenou střechu, tak něco dobrého vyhraje !, řekla třeba ( možná i těm dětem něco konkrétně slíbila, ale to je nepodstatné snad ).



Rychlík vjel do nějakého městečka na trati, ..., domy se kolem jen míhaly.

-Červená střecha! -Červená střecha! -Červená střecha!, ..., vykřikoval kluk v rychlém sledu za sebou, upřeně hledící z okna.



-Těch je hodně.., řekla jeho máma. -Dorotka a já jsme je viděli zároveň.. .

-Kdo nejdříve uvidí cyklistu !, ..., po krátké odmlce zadala nový úkol.



Kluk pohotově vykřikl: ..cyklista !; .. .

Máma: ..kde ?



Nerozuměl jsem jsem dobře, co ten pohotový Honzík odpověděl , ..., ale myslím, že zcela vážně řekl: ..teď zrovna zajel za roh!.

Máma: ..tak to neplatí, my s Dorotkou ho musíme potom uvidět také!



Pokračovala ve hře: ..dívejte se, kdo nejdřív uvidí.. ..třebá ..třebá.. ..kdo nejdříve uvidí něco hezky sytě modrého!

Vlak vjel do zalesněného úseku, ..., o nějaké jiné barvě než o „zelené" ( možná tedy snad ještě i o „hnědé" ) nemohlo v tu chvíli asi být moc řeči, ..., a zdálo se, že an.i pro nějaké chlapcovy podvůdky nebude teď v tomto směru nějak moc prostoru.

Kluk si ovšem věděl rady. Nechal mámu se sestřičkou sledovat krajinu za oknem na naší straně vlaku, ..., bleskurychle se otočil k oknu na straně protilehlé, a silně hlasitě vykřikl: ..B O R ů V K A !!.





Vagón (tedy alespoň jeho přilehlá část, která věděla, o jde) -včetně jeho maminky - vybuchl smíchem, ..., a tato hra této „polorodinky“ pro dnešek skončila.

(( ...))



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter