Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JE MI LÍTO https://youtu.be/Wyadxut3jx8
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.11.2020 > a jula prcal s jelenem. kam asi, do nozdry, ne?:)))
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 28.11.2020 > Jedna vada na kráse:"prášky bolest ztlumily". Jinak ve tvém /vašem/ stylu, zvláště zaujaly první dva verše.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.11.2020 > Ježíš!!! Díky, opraveno.
<reagovat 
Čtenář - 28.11.2020 > julián je vychlastanej, zlej debil. stačí ti kritika?
<reagovat 
 Čtenář - 28.11.2020 > čtenář> Nech bejt debila, debile. Básnička je krásná, je o jelení masti, kterou si nudla vtíral do rozkroku a řikal tomu "láska" k jeleně. Ale teď už má helenu a jistě si k "sexu" brzy přikoupí i nějakýho toho čumuka. Protože proč? protože prcat s jelenama ho už nebaví, chce víc! Viď, bohéme:))).
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 28.11.2020 > čtenář> já mu to určitě povím, jsi velice útlocitný a lidský člověk, děkuji za něj!
<reagovat 
 Čtenář - 28.11.2020 > čtenář> NECH JELENU NA POKOJI! JELENA JE SLUŠNÁ UKRAJINSKÁ PROSTITUTKA, CO ZA LITR KDYSI NUDLOVI SLÍBILA SEX. PAK HO DVAKRÁT PODRBALA NA SEDMERO VRSTEVNATÝ BRADĚ, BLB TO MÁ DODNES ZA NEJVĚTŠÍ EROTICKEJ ZÁŽITEK. JELITO.
<reagovat 
 Čtenář - 28.11.2020 > čtenář> člověk by si pomyslel, že mu tu "lítost" nevěříš:)))
<reagovat 
čtenář česká transformace - 28.11.2020 > Ono to vypadá ponuře, ale věz že ty hnusoprdojedí stvůry, co tu dělaly bordel a tuhle bezvýchodnou situaci, jsou teď definitivně kosmicky poraženy a v dané situaci se stabilizuje paradigma lidských bytostí a těch, co hodlají ctít kosmický zákon zdravým a správným způsobem.

Pokud se ti nic neděje a úplněs to vzdal, tak zkus přestat chlastat a radši začni hulit.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.11.2020 > abych dopadl jako ty??? To se radši umrdám, sorry!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 28.11.2020 > za mě je to jasný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 28.11.2020 > 1 helen> ahoj vláďo:)))))
<reagovat 
 Čtenář - 28.11.2020 > čtenář> ano ano, tak se to má. egil je ládík a helenka je vládík. TODLENZ FAKT ŽERU!
<reagovat 
 Čtenář - 28.11.2020 > čtenář> ano ano julku, popiš nám to, jak jste to dělali s jelenem. "jelene můj milená, zpřerážim ti kolena":))). to bude poezie a porno jako egil. miluju todlenzto, prostě miluju.
<reagovat 
 Čtenář - 28.11.2020 > čtenář> no jak asi, pěkně po egilovsku, na trojku. vlastně čtyrku: jula neodpaněný, jelen, čumuko a sagvan tofi. kdo neviděl, neuvěří. ej, tolika sexu, tolika vzrušení, to kolikrát ani fifinka ze čtyřlístku. a že ta to měla ráda!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 28.11.2020 > čtenář> Č A M U K O
<reagovat 
 Čtenář - 29.11.2020 > analfagot> čau mňauko?
<reagovat 
Čtenář - 28.11.2020 >



tak tedy tématickou básničku:

vondráčkovic helena
světu rodí jelena.
tahají ho za nohy
však - zasekly se parohy!
teď než ho z helči vyklátí,
v orgasmech se umlátí.

poezie jak porno-egil, uá! jsem prostě dobrá, sakra dobrá:)))

<reagovat 
 Čtenář - 30.11.2020 > čtenář> Zeanddrich píše do komentářů lepčí
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2020 > čtenář> zendrich vždycky, o tom žádná
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter