Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Jidášova prázdnota z kolekce Poezie vrásek
Autor: Cedrik (Občasný) - publikováno 21.4.2003 (18:11:21), v časopise 29.12.2003
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Radka - 21.4.2003 > Hmm, takovýto uznalý hmm. Je to fakt hodně moc dobrý, ani v češtině takový slovo nemůžu najít :o)

Body: 5
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 21.4.2003 >

OPA......................Teda chlape, hm hm hm sikulka siiiiii

 

              Fakt mooooc hezka prace! 1*****

 

 


Body: 5
<reagovat 
jelen (Občasný) - 21.4.2003 > Nářez.
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 21.4.2003 > Mně to přijde opravdu nefér. Proč umí někdo takhle malovat a já umím jen domeček jedním tahem?:-)
Body: 5
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 21.4.2003 > probably> Jé, ty se máš, já neumim ani to.
<reagovat 
 probably (Občasný) - 21.4.2003 > jelen> No on se mi taky povede jen občas, ale chtěla jsem si tu trochu zamachrovat víš:-))
<reagovat 
rell (Občasný) - 21.4.2003 > Souhlas s Ginem, až na to pravý ucho dost dobrý......
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 21.4.2003 > Dobry portret, pripomina mi jednoho predsedu JZD.(Sahni jeste trochu na to jeho prave ucho)
Body: 5
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 21.4.2003 > čtenář> On to ucho takový má, ale zkusím to upravit, aby vypadalo přirozeněji. Díky
<reagovat 
Nomik (Občasný) - 21.4.2003 >

fakt super

ale nemel by tam byt od ty cepice, ten stin všude?


<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 21.4.2003 > Nomik> neměl :o)
<reagovat 
 Nomik (Občasný) - 21.4.2003 > Cedrik> jakto?:.) pokud se podivam na tu čepici.v tom ohybu .tak ta pozice stinu...mi říká že to jedno voko by melo byt ve stinu???
<reagovat 
čtenář Kent - 21.4.2003 >
Body: 5
<reagovat 
kimot (Občasný) - 21.4.2003 >

Vono mi to trochu pripada jako plastovy dedula, takovy nejaky neprostorovy, s prilis vyraznymi hranami. Ale to ja jen tak rypam, protoze sam to neumim... :) Kdyby to bylo jen trosicku mekci, byl by to uzasny portret.


<reagovat 
yossarian (Občasný) - 21.4.2003 > líbí
Body: 5
<reagovat 
čtenář Anička - 21.4.2003 > Mě to příde hezké, škoda, že ten pán neměl šťastnější výraz, ale jinak je to fain...
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 23.4.2003 > mně realismus nevadí... pěkné
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 23.4.2003 > jo, je super!!!! Připomíná mi takové ty dědky na návsi na vesnici, každej je děěěsně chytrej, ale stejně pak všichni akorát tak sedí na lavičce a nic neví... Ten pohled mají přesně takovej! :o)
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.4.2003 >
Body: 5
<reagovat 
rifasalo (Občasný) - 25.4.2003 > :o)))) tak nevim...je to asi nadherne nakreslene(nebo me se to libi, ale urcite se najde nakej stoural a neco si vymysli...ja do kresleni moc nevidim), ale me mnohem vic zaujal ten clovek jako samotnej....je totiz luxusni :o)))
Body: 5
<reagovat 
čtenář Arokark - 27.4.2003 > Cedriku,roštáku kdo ti dovolil mě portrétovat!!!!!!
<reagovat 
daehne (Občasný) - 28.4.2003 >
Body: 5
<reagovat 
daehne (Občasný) - 28.4.2003 > Skvělé věc.Mooooooooc se mi líbí. Ženský kreslíš jako barbíny, ale ti dědulové jsou skvělí.
Vzkaz pro Rella a Gino Haslera> myslíte si, že záleží na každým blbým detailu?
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 28.4.2003 > ...tohle je ukázka precizní práce....takhle bych chtěl vypadat až budu starej..))
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 21.4.2003 > no tak ja su asi moc kriticka, ale ta vraska na nose teda jako numero uno se mi nezda, levy oko ma jak v jedne rovine s cepici, koren nosu mizi kamsi, srovnani polohy levyho a pravyho oka proti nosu je drsny, o uchu rec byla, ja bych sahla na obe. respektve ja bych nestravila nakych osum hodin, nebo kolik to muze zabrat, zbytecnym premalovavanim fotky(myslim si). realismus uz je daavno pasé (za tu praci)
Body: 1
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 21.4.2003 > LIPIKO> Věřím, že trávíš čas příjemnějším způsobem. Holt co vidím, to kreslím...
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 21.4.2003 > Cedrik> a próóóč
<reagovat 
 toono (Stálý) - 4.5.2003 > Cedrik> ..souhlasim s lipiko.. a dodavam:kdyz uz realismus tak poradne.. myslim, ze takhle ten clovek rozhodne nevypada(l)..
<reagovat 
Ladiss (Občasný) - 5.5.2003 >

Myslím si,že je to na dost dobré urovni. Můj názor je ( a neměním ho ) -  kreslit realismus je opravdu hodně obtížné,natož pak když se někdo snaží tvořit z vlastní fantazie...a načmárat skutečně věrné obrazy ..podoby.... 

Na první pohled se mi nezdálo levé oko oné osoby..stíny ?..nevím. - prostě můj 1. dojem.

Jinak samozřejmě líbí!! 


Body: 5
<reagovat 
čtenář asam - 8.5.2003 > úúúžasný! jako živý...
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 11.5.2003 > Precizní!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 18.5.2003 > nic moc
Body: 1
<reagovat 
tomash (Občasný) - 10.6.2003 > jee
Body: 5
<reagovat 
Xam (Občasný) - 10.6.2003 > JE TO FAJN, KRESLIT MUŽSKÉ TVÁŘE TI JDE LÍP NEŽ DÍVČÍ...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Vanys - 25.6.2003 > Je to moc hezké i propracování té látky a ty oči..hmm..hmmm DOBRÝ :o)
Body: 5
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 30.8.2003 > fakt SUPER
<reagovat 
Lef (Občasný) - 14.9.2003 > jo jo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Veronika - 26.1.2004 > libivy obrazek,je tam par anatomickych chybicek a pro me zbytecna detailni "prace " se sakem a kosili...
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 13.9.2004 > bomba
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 13.9.2004 > ta vrasak na nose..jako by byl spiralove deformovany...což s emi lívbí asi nejvíc...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 11.8.2005 > moc pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 18.9.2006 > málokdo umí rozmazávat a i tady by to šrafura podpořila ..čepice je už ušmudlaná ..ale kousek to je pěkný seš třída ;) ..textury super
Body: 5
<reagovat 
Dadla01 (Občasný) - 6.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter