Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Trochu jiné zprávy o COVIDU-nepřehlédněte!!!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 18.1.2021 > Přesně! tohle snad už probudí rouškaře a coviďákyy z řad obyčejných lidí.
Je potřeba tu vládu zavřít!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 18.1.2021 > https://www.facebook.com/groups/sranda.super/permalink/850219092466216/?comment_id=851098649044927
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 18.1.2021 > hele, zpovykanci, chci od vás slyšet konečně co na tomhle pořád nechápete!?? Přestaňte povykovat a chci od vás argumenty který tohle video a čísla vyvrátí, podle mě tohle pochopí i dítě předškolního věku.
NIKDO vám nebrání abyste leželi doma, nosili roušky, ale tohle je fakt o celosvětovém spiknutí, blamáž, podvod, tady budou popravy, tím jsem si jistá zas já!
Body: 5
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2021 > 1 helen> Tady skutečný Přilítlimimozemšťani.
Pro jistotu si rozklikni profil.
Landa je vynikající zpěvák a vůbec má smysl pro hudbu. Ovšem v politice je s umělcema vždycky problém. Vem si Hitlera, nebo mne. !
Hlavně - Landa chce srandovně bojovat proti Novému Světovému Řádu - NWO a to politicky nekvalitním, zato emočně předimenzovaným výkřikem do tmy nevědomosti, kde se ještě zmítá NWO smíchy, protože jsou to úchylové bez duše, kteří nemají o co přijít.

Že toho má někdo plný zuby a nebudou držet huby je absolutně nezajímá. Jsou to úchylný antiexistence.
Musej nám pomoct mimozemšťani z Galaktické federace.
Zlepšuj kontakt. To pomůže taky.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2021 > 1 helen> Jo, to by bylo skvělý, kdyby na sebe zítra vytasili v Capitolu všichni všechno. Já si od Trumpa slibovala, že by mohl vytáhnout mimozemšťany. Ale znáš to - zítra dá asi vládu Bidenovi a půjde domů. Je to USA. Šílený pubertální stát sejmutý v multidimenzionální válce.

A dokud se nehne paradigma, tak všichni budou cupitat s EU a prozatímními formálními uskupeními pěkně do pr..le. Je fajn, že to debilní očkování není povinný. Uvědomělci ať se pěkně hrnou, jestli to má skutečně ty hnusné účinky, jak se říká, můžou si za to sami. Nemají být blbí. To je mor, furt věřit, že nás vedou "lidi", co to s námi myslí dobře.



<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.1.2021 > Jenže očkování bude povinné, oni zkouší a jdou na to pomalu, ale hloupí lidé a zpovykanci ty soudné donutí, jsem si tím jist! Jediná možnost jak tomu zamezit je válka!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2021 > j.f.julian> Tak se to jeví lidem, co nemají ty dimenzinální informace. Čarodějnická válka o tento svět se děla tak, aby se bezskurpulně krvavě a nechutně vymlátilo podzemí a na povrchu NEBYLA válka. Víš co to stálo úsilí? Jenom odvrátit útok na Írán byla makačka jak sviňa.

2021 je přelomový rok. jestli přistanou alieni, nebude válka a začnou se chytat ty světověřádný svině a pak popravovat a svět bude v míru a happy.
Jestli jsem jenom pošuk, tak taky nejsem optimista.
Ale vzhledem k tomu, že to co já, nebo podobné věci, prožívalo a prožívá evidentně víc lidí, než jenom já, je taky dost dobře možný, že nejsem pošuk a válka nebude.
Ani válka, ani 5G, ani naprogramovaný lidi, ani povinné očkování. Navíc s námi to nemají jednoduchý, mnohem snazší je podrobit si Čínu, nebo Afriku, nebo jakékoliv místo, kde nemají dost kriticky vyvinutou společnost.

<reagovat 
Čtenář - 18.1.2021 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter