Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DVĚ SRDCE (Z PEKLA) NEN
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 22.1.2021 (08:32:29)
Vzkaz pro všechny covidisty z Totemu, cenzory a hejtru s koktou!




~ DVĚ SRDCE ~
(Z pekla)

„Tam uvnitř Země jiný svět…
na lidských troskách stojí.
Navenek těžko v něm uspět,
však ve mně život dvojí!“


Útočí silou drtivou,
na skonu duše má svůj díl,
v nemoci život v srdcích dvou,
též alkohol to zavinil!

Když s ránem vstávám – nevnímám,
kdo z nás dvou vstal, už nevím sám.

Pak den, co krůpěj rosy zbyl
na polštářích z pavoučích hnízd,
a noc, jak brána do pekel,
jala se temné plány příst…

~

A kolik zbývá jasných dnů,
kdo zvítězí – to dávno vím!
Požírá světlo, zřím jen tmu,
necítím slunce, jen chlad zim?!

~

V šíleném „světě“ zbloudil muž,
v zmateném muži srdcí dvou…
V tom dobrém z nich zabodnut nůž,
to nemocné – do pekla zvou!

Ten řev se nocí rozléhá,
hlasitě odečítá,
v mém srdci tíha bezbřehá,
sám Ďábel už jej vítá!


Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 22.1.2021 > Vidím Jaromíre, že nálada je stále skvělá!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 22.1.2021 > pěknej kousek!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 22.1.2021 > čtenář> už jsme zvyklí a jaromír už ani nekomentuje
<reagovat 
Čtenář - 22.1.2021 > https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volny-zive-proc-se-popral-s-poslanci-a-jaky-ceka-trest-138899#dop_ab_variant=0&dop_req_id=FMJG39C8QIg-202101221339&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 22.1.2021 > https://youtu.be/ivRKHGVydPY

já přidám názor největšího profesionála z Bezpečnostních složek.
Jak jistě víte stejný názor jsem vyjádřil již v době samé-dá se říci, v přímém přenosu!
Je tedy pravda i to, co jsem řekl o první demonstraci za SVOBODU na Staroměstském náměstí! Tam byli rovněž provokatéři z řad policie, a celá akce byla plánována dopředu ze strany vlády a Hamáčka!

Je to HNUS a pokus o diktaturu-tedy pokus... tady už je to skutečnost!!! HNUS!
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.1.2021 > j.f.julian> Ono je neskutečný, co tam sedí a "koriguje" průběh jednání v parlamentu. Tomáš Hanzel. Už na první pohled to je hnusný člověk a bůhví, jestli je to člověk. Co to je??? To ho jako někdo doopravdy volí jo? Jak může někdo dobrovolně volit něco takovýho?
Takový "lidi" nebo cotoje ovlivňují, co se kde bude psát, nebo co se smí a nesmí říkat v parlamentu?
Jak jsem viděla na veřejných diskuzích, tak ač se média snaží vyvolávat dojem, že "všichni" chceme demokracii na jejich způsob, minimálně třetina lidí s tím výstupem nesouhlasí hlavně z toho důvodu, že si někdo dovolí vypnout ten mikrofon. Myslím si, že lidi už začínají mít těchto ojebávek už opravdu plné zuby. I těch cenzorských sviní.

A i důvěra v média klesá. Že nás informují pravdivě a nezaujatě, tomu už věří skutečně málokdo. Demagogické despotické propagandistické styly, které běží ještě setrvačností starého věku, už přestávají být tak tolerovány.

Hodně lidí se žene na očkování, ač vůbec není jisté, jestli je to paradoxně neoslabí a oni pak exnou snadněji, když to chytí. Jak dlouho to má působit, to očkování? Bohužel je stále nadpolovina lidské populace naprosto zpracovaná propagandou a jsou doslova jak ovce.

Julo, já doufám, že to to nevymažou. Jednak más pod tím básničku a jednak nám ústava našeho právního státu dovoluje výměnu názorů ve svobodném duchu.
Jestli to vymažou, tak se tu v tom doopravdy už hrabe státní aparát povolný světovému řádu.

Doufejme, že ne. Esesácký, nebo jak chceš - neo-komunistický styly už by se neměly naplno prosadit, ač to tak nevypadá a vše vypadá velice temně, ten průběh.

To je jak USA. Biden je hlídaný alieny a už nic nemůže, je jen loutka. Trumpa už alieni podruhé nechtěli jako prezidenta, protože by to způsobilo hluboký rozkol populace v Americe - musel proto ustoupit, aby se tam neservali do krve. Jak mají idealisti krmený médiama tušit, co se mele? Že "konspirační teorie" jsou pravda? Nicméně, tento rok má být výživný.
Tak snad těm super nakrmeným blbečkům dojde, že jim kulka prolítla těsně vedle ksichtu.
Už žádný vyhlazovací lágry!



<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Vývoj téhle Magdy v klasického nudného chrliče fake news ohňostroje působí ještě nudněji než Juliánův přerod v primitivního fašouna.

Pro mě je ale poučné sledovat, že subjekt vůbec netuší, co vlastně v kontextu světa představuje. V tomhle případě subjekty plně důvěřují svým vlastním bludům, nevědouce, že jejich postoj (nebo spíš póza) je pouhou interpretací.


<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Právě pokud ti tahle technická parodie Juliána přišla jako diskreditační a nerealistická, dál potvrzuješ, že juldu nepoznáš. Tohle totiž psal Julián, a ne jednou. Byť techn(okrat)icky vzato nestiskl čudlík pro odeslání téhle jedné zprávy.

Já tě zrovna nikam neposílám. Julek tě poslal do hajzlu nespočetněkrát, ovšem buď jsi to nepoznala, nebo julkovým pobídkám k cestě do prdele nepřikládáš vůbec žádný význam, což chápu.

Ale máš pravdu, že nemáš žádné reakce kromě mých brilantních postřehů, které teprve zvyšují nebo spíš zajišťují vůbec nějakou "čtenost tvých příspěvků". Kdybys byla schopná sebereflexe, právě po seznání těchto faktů bys poznala, že můj přínos je neocenitelný a naliskala by sis za ty své tradičně bahnité mentální nedopečky.

Nevím o tom, že bych někdy psal, že jsem všichni. To si naopak myslíš ty, že jsem skoro všichni. A teď už proti tomu zas vehementně argumentuješ. Ale tak už jsem zvyklý, že co píšeš, nedává smysl. Nenech se rušit a dál svobodně tvoř, já se odmlčím a budu se zas tiše smát Magdě a Jůlince.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > čtenář> 

aha ... takže "technická parodie ... techn(okrat)icky vzato nestiskl čudlík pro odeslání téhle jedné zprávy"

Takže vlastní amorální vydávání se za někoho jiného a snahu mystifikovat prostředí, působení chaosu a poštvávání jednotlivých uživatelů proti sobě bagatelizuješ. Ale ono je to amorální a kriminální jednání. Lidi by si to měli uvědomit, co jsi za krysu.

Já jsem si myslela o julovi, že jsi ty a jula si myslel o mě, že jsem ty. Proto jsme se rafali a byli na sebe hnusný.

Já netvrdím, že už mě jula nikdy do prdele nepošle, vše je možné, ale je strašně moc zajímavý, že od tý doby, co jsem tenhle problém s tebou, amorálním trolem, rozčísla, se to ještě nestalo.

A co se týká tvého neuvěřitelného přínosu pro čtenost mých příspěvků. Já o to nestojím - o tvý blafy pod mými příspěvky. bavila jsem se s tebou, dokud jsem nechápala, co se to tu děje a s kým vlastně mluvím. Tys mě napadal a diskreditoval, urážel, já se bránila.
Myslím si, že už je jasno, tak už to nemám zapotřebí. Kdo si to chce přečíst, ten si to přečte, kdo ne, ten ne. K čemu je mi sledovanost, když jsou lidi jen zvědavý, jak se tam ty dva zase servali? O tohle nestojím.

Ty se snažíš neuvěřitelně trapně apelovat na ovčí davy zvyklé se vysmívat všemu mimo rámec. Ovčí davy jsou nástroje NWO. Neustále je to v podtextu všeho, co píšeš, cítit. Proto tě upozorňuju, že nejsi "všichni".


<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jen drobne upozorneni: zde nejsou zadne davy, na ktere by bylo mozne apelovat, takze byt kecy o tom, jak si mas bezet pro prasky, jsou dozajista omsle, tve kecy jsou naprosto mimo, nedomyslene, nedotazene, mimo, takze, ac nerad, odcituju toho, kym navzdory tve utkvele predstave nejsem, a "val pro prasky, Magdo."
<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jenže tebe imitovali dva různí lidi. A celkem výrazně jinak. Si jejich přezdívky musíš rozkliknout. Určitě si je rozklikni! A pokud šmahem odsoudíš všechny, no tak vidíš, proč myslím, že jsi jednoduchá a hrubozrnně smýšlející. Distributorka betonových kvádrů.

Opakujeme: já juldu nešikanuju. A s tebou nesouhlasím. Ano, je jednoduchý a čitelný, ale to neznamená, že není zlý a proti jeho názorům není nutno vehementně brojit.

Naopak. A ta tvá blahosklonnost, s kterou ho teď spíš lituješ než peskuješ, začíná hraničit s nafoukaností. To jednou jedna na jednom jednom našla jednoho (krát patnáct), který byl ještě blbější než ona a tak ho začala opečovávat, byť viděla, že je zmrd. Pro tebe je jula takové jednoduché zvířátko no.

Ovšem fakt, že ho tu slovně kdosi liská, pro mě rozhodně neospravedlňuje jeho fašo názory. Slovní liskačka Juliána totiž reálně nezpůsobuje nikomu žádnou újmu. Maimálně jemu, ale chybu bych stejně hledal u něj, pokud se nad takovou kravinu nedokáže povznést. Jestli tohle blbeček není schopný unést, pak žvásty, které tady prezentuje, vyznívají nejen nechutně, ale navíc totálně pokrytecky. Julián je pičus. Ovšem pro mě takový pičus, že bych mu rozhodně nevěnoval roky života. I tenhle odstavec je moc.

Každopádně i jeho letitý stalker je mi ve vztahu k němu sympatičtější (než ty), protože tím, že ho slovně liská, mu přiznává lidský status, který si tenhle šulínek svými názory zaslouží jen taktak. Ty ho svou opičí vstřícností ponižuješ ještě hlouběji, než dokáže on sám.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > j.f.julian> Díky. Možná máš pravdu, s tím časem určitě. Ale jestli přilítnou mimozemšťani, jakože to tak vypadá, tak toho asi litovat nebudu :-D
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 >

Imitace "PřilítliMimozemšťani" jsou dvě, to je pravda.


http://totem.cz/goa1.php?ot1=35&ot2=31295
http://www.totem.cz/goa1.php?ot1=35&ot2=31293


Podle slohu a stylu reakcí je to obojí tvoje práce. Ale můžu se samozřejmě plést a jste dva.
Ostatně, jak ti říkám, mě je to docela jedno, protože za škodnou považuju TEBE.

Despotický šikanozní tyran.

Mě julián nevadí, ať má pravicově - nacionální myšlení kam až chce. Pokud jsi levičák, děláš ostudu levici a musím se připojit k juliánovu nadávání na neo-marxisty.

Já jsem taky spíš levičák, ale nenávidím takový nelidský šikanozní krysy od NWO, jako jsi ty. Vlez si do řiti Novému Světovému Řádu, ty prodaná duše satanská.

NIKDO nemá právo NIKOHO takto diskreditovat, týrat a šikanovat. Julián ve skutečnosti žádné ZLO nedělá, i se všema těma vycepenýma ženama, co publikuje, nebo publikoval pod X identitami.

TY jsi ZLO.


<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Mě/mne/mňaou.

"Nevím, kdo jsi, ale za škodnou považuju tebe."

Pravicově-nacionální myšlení je oxymóron. K pravicově-nacionálnímu postoji nelze dojít myšlením. Na to prostě musíš být hloupá a navíc zlá.

Julián je hloupý a zlý. Ty nejsi zlá, ale hloupá jo. Proto jsi spíše levičák. A mně je celkem u prdele, co si o čem myslíš. Technická možnost si tady s čísi identitou pohrát není vůbec právní otázkou. Navíc těžko tady můžeš někoho diskreditovat, když není před kým. A to jsme zase u toho, že se nenamáháš myšlením a o to víc plkáš.

Jestli ti přijde jako týrání, že tě někdo zjevně z legrace imituje a přitom tím vůbec nezasahuje do prostoru vymezeného tvým reálným životem, ale odehrává se to čistě ve virtuálnu, do kterého jsi sama dobrovolně (a zcela anonymně) vstoupila, tak jsi prostě mimo a měla bys začít zpytováním vlastního zbytnělého vztahu ke své virtuální identitě, spíš než moralizováním ohledně počínání druhých.

<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Radši vůbec neotevírám kapitolu toho, že někoho opakovaně křivě osočuješ z toho, že dělá, co vlastně vůbec nedělá, protože to bychom tě dovedli na pokraj zděšení ohledně toho, co představuješ v kontextu světa.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > čtenář> 


Dalo by se to právně napadnout, je to trestný čin. Záměrná diskreditace, pomluva. Jenže kvůli totemu to sotva bude někdo podnikat. Já se k tomu taky nechystám, za to mi nestojíš.
I internetový prostor je lidsko-právní prostor. A diskreditovat někoho svými vlastními výplky s tím, že imituje daného poškozeného, je trestný čin. Je to kyberšikana.

To, že někoho neuznáš jako člověka, který má základní lidská práva, jako třeba mě, nebo juliána, to vypovídá hlavně o tobě, že jsi zlý. Nejsi ovšem člověk, jsi plazí bytost, nemáš lidskou duši, neprojevuješ se tak. jsi ZLO infiltrované do lidské společnosti v rámci této multidimenzionální války, která vám plazí hnusové nevyšla. Tak už jenom syčíš a snažíš se překroutit základní pravidla normálního lidského jednání. Snažíš se legitimizovat šikanu a možnost někoho právoplatně týrat.

Mě, protože mám paranormální kontakty s mimozemšťany a zkušenosti, které se ti nelíbí a protože jsem podle tvého plazího myšlení hloupá, protože jsi sám technicistní zrůda bez jakékoliv lidské empatie a juliána, protože má pravicově-nacionální postoje.

Nesouhlasím s tím, že pravicově-nacionální postoje jsou vždy výsledkem hlouposti a zlého myšlení.

Zrovna ty, který týráš a šikanuješ a chováš se jako zločinec a lžeš a překrucuješ, nemáš právo někoho označovat za zlého. Natož juliána, který se sám o sobě rozhodně nechová šikanozně a nikoho netýrá. Jen expresivně emočně reaguje na dění ve společnosti a protože evidentně není ani na duchařinky, ani na mimozemšťany, jako statisíce dalších v naší zemi se pod vlivem černého scénáře vývoje přes terorismus, uprchlickou krizi a následnou korona šikanu a upevnění totalitních metod prostě posunul k nacionálně - pravicovému myšlení. Ale rozhodně není sadistický úchylák jako ty.
Každý, kdo má základní lidskou duchovní matrici, pozná, že julian je neškodný pro lidské myšlení, ale ty zasloužíš zadupat do země. Už ti to tady taky nějaký básník sdělil. Že zasloužíš po držce. Mohl by ses divit, kolik lidí si o tobě může myslet to co já. Všichni totiž nejsou úplně vypatlaný blbci, jak si myslíš, ty plazí stvůro.


Znovu. TY jsi ZLO. Možná máš nějaké mírně nadprůměrné IQ, ale chybí ti lidská duchovní matrice.



<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Tyranie, šikana?

Nelze týrat ani šikanovat čistě virtuální anonymní identitu, která může být zrovna tak robot. Nebo cvičený šimpanz. A už vůbec ne tím, že si založíš podobný nick a imituješ nějaký "styl".

Se podívej na sebe. Odmítám akceptovat, že součást české populace je i takhle vehementně vypatlaná kráva, takže tě beru jako nějaký šprým. Beru to tak, že to je něčí vtip. Protože jestli tyhle kokotiny fakt myslíš vážně, tak jsi sama na odpis. Padni do mlýnku a nakrm trávník.

Ty tady něco meleš o totalitě? Vždyť jsi sama krajně despotická a komplet vypatlaná pitka s patentem na čtyřbitový rozum, která se furt v každém s výjimkou juliána, který tady ve skutečnosti tupě agresivně pronásledoval x lidí, snaží vyvolat výčitky svědomí konstruováním scestných obvinění, na základě nichž bys ouplně nejradši zaváděla omezující a šikanující opatření, protože to by tak hrálo, aby si někdo dělal prdel z falešných proroků a fašounských dementů.

"Každý, kdo má základní lidskou duchovní matrici, pozná, že julian je neškodný pro lidské myšlení, ale ty zasloužíš zadupat do země. Už ti to tady taky nějaký básník sdělil. Že zasloužíš po držce."

No, jenže to právě nějaký básník psal julkovi. Ale vysvětluj to tobě, že.

Ve skutečnosti každý, kdo si z tebe i jelimana julimana utahuje, prostě formou psychologické sebeobrany proti idiotům bojuje za zvýšení kolektivního IQ národa českého.

Prý:

"jako statisíce dalších v naší zemi se pod vlivem černého scénáře vývoje přes terorismus, uprchlickou krizi a následnou korona šikanu a upevnění totalitních metod prostě posunul k nacionálně - pravicovému myšlení"

To není myšlení. Myslící člověk se k ničemu takovému neposune, neb myslícímu člověku, dokonce i když je zlý, nakonec díky myšlení neomylně dojde, že postoje tohodle typu vedou k ještě horším scénářům.

Na krajně pravicové postoje musíš být nejen zlá, ale navíc blbá. I když si to sama, blbá, vůbec neuvědomuješ, omylem (správně) naznačuješ, že k přijetí takových postojů dochází pod jakýmsi vlivem (vnějších událostí) a taky díky neschopnosti ony události zpracovat. Musíš být blbá a zlá. K tomu, abys to omlouvala, už zlá být nemusíš. Stačí být blbá a nedomyslet, co jsem ti právě vysvětlil. A to jsi. Vrchovatě. Tak jsem ti to vysvětlil. Očekávám vděk :D

<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > čtenář> Dílčí nesouhlas. Ona je i zlá.:) Ta snaha furt zveličovat údajné přečiny proti dobrému mravu a prodávat to jako "šikanu" a "tyranii" a stylizovat se do role spravedlivé a vyvolávat výčitky svědomí a přát druhým to nejhorší, to je samo o sobě v podstatě psycho teror. Klasická sociopatická píča, která nemůže buzerovat vlastní děti, protože ji nikdo neoplodnil. Tak adoptovala juliána, s kterým si kápli do noty díky Trumpovi. To nevymyslíš.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > čtenář> 


Aha, takže jsem tě konečně jednou donutila se chovat jako člověk?

Tak poslouzchej ty chcípáčku, už tě mám vážně dost.
Jsi typický představitel mainstreamovýho stáda, který je běžně zvyklý TÝRAT lidi s jiným názorem. Takových vypatlaných krav, jak mě nazýváš, je v téhle republice desítky tisíc. Ženy prostě více snímají sféry a jsou evolučně více empatické a napojené na signály, které ty - technokratický cynický hovado nechápeš.

Když má někdo telepatické komunikace s mimozemšťany, a ty nechápeš, co je telepatie, NEMÁŠ PRÁVO se kvůli tomu chovat jako dobytek. Což ty děláš.

A opravdu si přeju, abych já už nemusela držet hubu a nechat se ponižovat od takových lidských NUL jako TY.

Přeju si změnu paradigma a posun k mystice a galaktickému chápání.

A tobě přeju, aby sis uvědomil, že bys měl držet hubu, nebo alespoň automaticky nenapadat a neponižovat každého, kdo svět vidí jinak, než ty.


<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > čtenář> Si nemyslím, že cokoli vědomě zveličuje. Ona těm kecům fakt věří. Což nasvědčuje, že je na "svou" virtuální identitu chorobně fixovaná, takže to fakt bere děsně úkorně. Tady už zůstali vesměs magoři. Tohle je v podstatě zasloužený juliánův trest.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > čtenář> 


Tak teďs mě rozesmál. Konečně jsem tě dostala jo? Víš ještírku, kdybys četl, co píšu, věděl bys, že táhnu z čarodějnické multidimenzionální psychické války v mimozemských a vesmírných systémech. To, že jsi idiot a nechápeš mystiku, ani mimozemšťany, neomlouvá, že se pouštíš do sexuálního obtěžování, sociální ostrakizace a všeobecného hrubého psychického násilí vůči mě. Já se pak bráním a protože táhnu z té mnohoslovné války, o které píšu, tak ti pak připadá, že jsem zlá.

Ale já nejsem zlá - to ty se chováš jako hovado. Protože nemáš lidskou duchovní matrici - tak nechápeš, že nemůžeš psychicky terorizovat koho se ti zamane.
Protože to nechápeš, zasloužíš virtuálně do držky. Ovšem z mé strany to není šikana - já se pouze bráním tvému teroru. Na pomezí trestného činu.
Upřímně vím, že jsi zaplacený trol NWO. To víš, jsem hloupá a mám ty kontakty do nebe.

Tak přestaň otravovat ještírku.
Tady s julou jsme došli zvláštního souznění, asi jsem mu s tím Trumpem zvedla náladu. To víš, levičácký cvoci s mimozemšťanama a pravičácký hospodský radikálové si můžou paradoxně i rozumět. S tím NWO fakt nepočítalo, tak se kvůli tomu přestaň ještěre vztekat.

Jula někde určitě nasává, dle všeho je den ilegální hospodské vzpoury.


<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
A hele, jak je nesvá, když někdo odtuší, že je v jádru zlá. To hnedle vyvolá palčivé nutkání po nápravě. Jen se ospravedlni. Zmrskej se jak julián, posyp si hlavu popelem, učiň pokání a nakonec ti bude odpuštěno i samotným Zeandrrichem :D


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > čtenář> 
Hm, zajímavý pojetí. Já ti už asi měsíc v kuse vykládám, že jsem o tobě přesvědčená, že jsi plazí infiltrace do lidské rasy, tím pádem tě jasně vyčleňuju z lidského kolektivního vědomí jako škodnou a krvelačně uspokojivě ti přeju úplný duchovní rozklad po smrti - že jako zanikneš ve věčnosti, nekonečnu a bytí, přičemž jsem takových příběhů bytostí, přesně takových jako ty, viděla v té mnohoslovné válce opravdu spoustu a ty si teprve teď všimneš, že jsem vlastně na TEBE ZLÁ???

Já nejsem zlá, to TY jsi ZLO.

Prodals duši, prodals. Tak se nevymlouvej a neukazuj na mě svým hnusokopýtkem.



<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Helemese, tolik pustých žvástů, aby odvedla pozornost od poslední slizoakce, kdy se jakoby mimoděk snaží lidstvu podsunout, že je zlá jen selektivně :D A že oběť hysterického ječáku si to zasloužila. Klasická metoda natáčkových saní ve vybledlém županu.

S tím nic nenaděláš, mršinko. Zlá, zlá. Zlo přející, zlo konající, zlo sklízející.

Všichni to vidíme, a Zeandrrich nejvíc. Ten na tebe významně mlčí, a nikdy jinak, navždy.

Ty jsi ta opravdu zatracená.

Navždy.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > čtenář> 

Ještěrko, tohle už nepřekroutíš. Já jen reaguju, jediný kdo na mě reaguje jsi ty a na tebe jsem skutečně selektivně zlá. Jula se snaží se chovat slušně, teď o tobě vydal další zprávu světu. Já mu neubližuju. Zeanddrich na mě nereaguje a já už na něj reagovat tím pádem taky nebudu, protože na mou zoufalou výzvu, ať se vyjádří k té multidimenzionální válce vydal díl, kde se stará o rtěnky. To jsem si vyhodnotila jako urážku a beru to tak, že taky myslí jenom na sex a víc ve svých letech není schopen, což mě na něm zklamalo. Ale aspoň mě nenapadá a agresivně mě neostrakizuje. Tak reaguje jakž takž normální člověk.
Jenže ty jsi ještěr a trol NWO. Ty máš prácičku, kterou ne a ne zdolat co?
:-D
<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jé, jula se snaží se. Jé, já jsem poslední, kdo ti zbyl, ty se cítíš ostrakizovaně a nedovedeš si to vysvětlit ničím jiným než tím, že jsem přesně o to usiloval?

A když se s tebou už taky nebudu bavit, tak konečně obviníš sebe a fakt, že jsi zlá?

Jee!


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > čtenář> 


No a jako čemu se divíš? To, co tady na mě předvádíš, to doopravdy dokáže jen trol NWO - ten jediný má k tomu důvod. I s tím pružným penisem a sexuálním obtěžováním ti to už nikdo nežere. Že jsi jako jenom sexuální obšourník.
Tvoje motivace je světová aspoň, proč se do mě tak s*reš. To je jediné vysvětlení. Jsi průhlednej. To tě štve viď?


<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> S jakým pružným penisem? Poslyš, chápu, že zas doma osamotě zapíjíš žal, ale nesnaž se stylizací do role oběti jakéhosi obtěžování převést řeč na mrdání, aby sis tam pak na můj účet zvláčňovala svou postupně rohovatějící panenskou blánu, děkuji.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > čtenář>  Myslím tím tuhle reakci:


"PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 21.1. > čtenář> Tenhle trouba, co tu otravuje jako kontralidský PřilítliMimozemšťani, je na 100% něco od Nového Světového Řádu, protože přesně tyhle hajzly s přesně takovým myšlením jsem likvidovala při čarodějnické multidimenzionální válce. A pochybuju, že takový prasárny by někdo dělal zadarmo.


Čtenář - 21.1. > PřilítliMimozemšťani> Stojatým penisem vykonávám kopulační pohyby. Šuky šuk, šuk

šuk

aa

šuk!

I když stojí, pružně se pohupuje. Šuk.

čtenář PřilítliMimozemšťani - 22.1. > čtenář> Trochu paradoxní, vzhledem k tomu, že jsi to s největší pravděpodobností ty, kdo tady běžně otravuje a spamuje s tou stupidní větou o špatnosti používání vulgarit.
Prostě jsi ZLO, které už se vymyká lidskému archetypu. Pouze se vydáváš za člověka.

"


já vim, že řekneš, žes to nebyl ty, ale kdo ti to ještě bude žrát?


<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Takže ty sníš o tom, že právě já právě takovým penisem vykonávám ty pohyby, nebo sníš jen o tom, že jsem to psal já? Nebo obojí? Abych se v tom zorientoval.

A pokud se ti to nelíbí, proč to tady tasíš jak exhib v baloňáku ztopořený úd?


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > čtenář> 


ne, chci abyses začal chovat jako člověk chlapečku. Už mě těžce sere, že nějaký hovádko jako ty si myslí, že může aurtomaticky ponižovat každou, která mluví o mimozemšťanech, nebo telepatii. Odpověděla jsem ti na ten tvůj první normální diskuzní vstup, který jsi tu za celou dobu udělal. Hledej nahoře.

Co si vy mainstreamoví chlapečci myslíte? To je NEUVĚŘITELNÝ i pro mě, já jsem pro tebe vypatlaná kráva a šok a co si myslíš, že jsi ty pro mě? Už nebudeš krytý mainstreamem, doba se ti krátí debílku.


<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jo takhleee, ty sis všimla, že jsem napsal, že jsi vypatlaná a po taaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakhle krátké době čile reaguješ.

No vidíš, jak jsi bystrá, když chceš.

Kdyby tě mezitím neuchvátila vzpomínka na pružný penis, která odvedla pozornost směr Rozkrokovice u Řiťky, kde ani sám salonní lev Julda neví, kudy kam, určitě bys byla nadávala už mnohem dřív.

Já tě už dlouho neviděl hovořit o telepatii a mimozemšťanech. Naposled jsi mluvila o pružném penisu, tak se omlouvám.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Co si dovolí lidi, zpracovaný globálně mocenským systémem. Neuvěřitelné.

Vychovaný materialistickým ateismem a totalitním systémem, stačí absence základní lidské empatie a je z toho doslova Mengele na internetu. Ač nevěřím tomu, že je to něco jiného než Trol NWO, tak tenhle samozřejmý přístup, že má někdo právo psychicky týrat a šikanovat každého s jiným názorem, než co se říkalo na nějaký přiblblý cynický škole Nového Světového Řádu, tak tohle se musí stopnout. Už je těchto samozřejmě šikanérských chlapců AŽ AŽ.


Julovi se omlouvám, že mu tu spamuju, ale já se neudržím, když mě napadá takový hovado, tak samozřejmě zpracované propagandou esesáckých iluminátských sviní.

Co je proboha těžkýho pochopit na multidimenzionalitě časoprostoru a faktu, že v galaxii už dávno existují vyspělé civilizace, které o nás tím pádem logicky vědí už statisíce let?

A když někdo tuhle logiku nedává, tak ať prostě drží hubu. To je nový věk.


<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Chápu to tak, že když jsem odmítl debatovat o pružném penisu, chrastící bláně zase přeskočilo a bude zase žvanit o placaté zemi.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > čtenář> 


Mainstreamový debílku, chlapče navyklý samozřejmě šikanovat svou omezenou ne- lidskostí pečlivě limitovanou Novým Světovým Řádem.

Tohle je boj racionality. Už tím, že je to 50/50, vyhrávám a začíná nový věk. Prosimtě už se zorientuj v těch konspiračkách a exo-politice.

"Plochá země", to je pro vás, rozmazlovaný esesácký chlapečky mainstreamem něco jako chaloupky s parohama od Zeanndricha viď?

So funny.

:-D


<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Hele nějak se ti samou horlivostí přijít s taaakhle trefným příměrem úplně rozpadl slovosled.

"rozmazlovaný esesácký chlapečky mainstreamem"...

Nebo to máš z těch archaických juldoveršů?
<reagovat 
 Čtenář - 23.1.2021 > čtenář> Nee, ona takhle blbě kafrá naprosto běžně. Za tohle nemůže ani julda, ani nwo. Ona čte prostě jenom parlamentní listy a éronet. To se někde projeví.
<reagovat 
Čtenář - 24.1.2021 > Cca 380 dní života? Jestli za cca 380 dní života skutečně umřeš, zavládne tady smutek a totem potáhneš černým suknem. Černým, to bys chtěl?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.1.2021 > ani pes neštěkne
<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2021 > j.f.julian> Ale prd, chyběl bys. To by tak hrálo, abys nám takhle klesal na mysli. Prď na Tomia a celou tu sebranku a nenech se stáhnout do zmaru.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.1.2021 > MAGOŘI, co maj ty vaše kecy společného s mojí básní??? Proč se Bohuno nepřihlásíš a ty ufoune nepíšeš tam??? Co se serete do mé stránky??? Jsem tu kvůli poezii a rozhodně vaše hejty nečtu, tak si ublafanci dejte po držce jinde!!!
<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2021 > j.f.julian> Julda s nadhledem :)


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > j.f.julian> 


Promiň, že jsem ti to tady s tím šikanozním kreténem zaspamovala. Pod svými příspěvky to taky nechci a na tvé si budu dávat pozor, aby se to nestalo už.
Šikanozní krysa otravuje non-stop. Asi si bude muset udělat vlastní ohrádku.
Já se v básních nevyznám, promiň.
Jestli umíráš, tak mě to netěší.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.1.2021 > https://youtu.be/r-kxGnnS92Q?list=RDMMJ7Y-vdnPv8Y
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 26.1.2021 > https://fb.watch/3gcVEELoVF/



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 26.1.2021 > https://fb.watch/3gdOntW2LC/
<reagovat 
anae (Občasný) - 27.1.2021 > bojim
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.1.2021 >

.. .


Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.1.2021 > Zeanddrich E.> 1? doufám že sis popletl hodnocení, jiná možnost mě nenapadá...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter