Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dissociace Final Act
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 23.4.2003 (00:14:08)


Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 23.4.2003 > krajina po bitvě?
Body: 5
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 23.4.2003 > Ginovo panorama...
Body: 5
<reagovat 
jelen (Občasný) - 23.4.2003 > No comment.
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 23.4.2003 > Proc je to tak rozmazany ( neostry ) ??? :o(
<reagovat 
kimot (Občasný) - 23.4.2003 > Mne osobne se tedy tehle styl nelibi..., musim vsak uznat, ze tohle je promakany. Nejvic se mi libi schodiste a polozboreny most vedouci ke krizi. Z toho by mohl byt klidne samostatny obraz...
<reagovat 
Nomik (Občasný) - 23.4.2003 > můžeš mi Gino prosimte vysvetlit o co tam de?? a jak to navazuje na ten Act1?
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 23.4.2003 > Na Act I to nenavazuje, navazuje to na Act V, ktery jsem nikdy nenamalovat. O co jde - neco za neco ve veku 33.
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 24.4.2003 > Vídím, že jsi tu smrt všech světových her prostě neunesl.
Ten duch už se sice v nafialovělých plámínkách rozplynul, ale vyrostl v živého, ještě čerstvě zakořeněného ve scéně se zbytky luxující flétny, zalévané pramenitou vodou. To schodiště je opravdu úžasné, pořád ale ještě zbývá překročit propast k tomu náhle těhotnému kříži. Že by se z něj zrodil nový Kristus?
Jenom ta postava můzy, vypouštějící naději v podobě příslušníka ptačí říše, mi přijde trochu moc optimistická. Leda,že by to nebyla holubice, ale dravec (čemuž tvar napovídá), pak by to bylo vpravdě věštechy pikantní.
Ale teď bez legrace. Jako téměř vždy...líbí.
Body: 5
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 24.4.2003 > Asi bych si takhle představovala něco jako Hořkost po životě..
Body: 5
<reagovat 
marely21 (Občasný) - 21.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter