Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez katarze - Draculina snad po letech promine - její foto. z kolekce něžný vrah
Autor: anae (Občasný) - publikováno 10.5.2021 (20:29:20)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 11.5.2021 > je z toho slyšet, že jde o patos bez hlubšího pochopení toho, o čem se pindá
<reagovat 
 HOLA (Občasný) - 11.5.2021 > čtenář> kde je to slyšet? Něco mi uteklo??
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > HOLA> NWOčko, vyliž jí
<reagovat 
Čtenář - 11.5.2021 > " njn, budeme totální globální civilizace, snad to bude snad lepší než to náckovství ..."

Ať si jde zkusit tu idylu na jinou planetu piča povolná nakrmená vylízaná.
Tady to odmítáme realizovat a děláme vše proto, aby se to nestalo.
GF
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.5.2021 > Tak vidím, že se tu rojí opět znalci, gratuluji!
Mně se příspěvek líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 13.5.2021 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář anae - 14.5.2021 > A co je správně? Co má jeden podporovat?
<reagovat 
čtenář blackbird - 14.5.2021 > ptáci na to serou, jsou chytrý! jen lidi sou kreténi přemnožený, jdou z extrému do extrému, už si nezasloužej žít!
<reagovat 
Čtenář - 15.5.2021 > Rozumí někdo té samozvané královně maturitního plesu?

"Žádnou vývěsku, že si vymiňujete psychcikou uživatelů tu nemáte."

Není to jula? Ty stejné zmatené blemcy.
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> a co mám teda dělat, abyste tu zakázali to html a vkládání obrázků?
Kdyby tu tahle možnost nebyla od začátku, měl bys jenom polovinu svých šikanérských možností a čistě na bázi stupidních keců bys mně neměl možnost tak otravovat.

A co mám teda udělat, abyste tu zakázali registrovanou imitaci uživatelů?

Poraď.

Když budu pravdielně rozvracet příspěvky mírozemi, tak to vám bude u prdele, protože k tomu dobrý vztah nemáte.
Vyrut mi nic neudělal, to mi přijde neetický.
Tak toníkovi?
Tak pak to zakážete konečně?

Jedinej, kdo s tím tady prakticky šikanuje, s tím vkládáním grafik, jsi totiž ty - úchyl z redakce.
Mě by to nenapadlo za boha, dokuds mě s tím nezačal prudit, tak jsem se to taky naučila a umím to.
Tak koho mám prudit, abyste to zakázali?



<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> psychickou tyranii uživatelů
píšu rychle tak mi vypadávají slova

Tak jo, třeba ti někdo konečně odpoví.
Já myslím, že bez tebe - Bohunko NWO - by tu bylo všem dobře.

Protože
TY graficky rozjebáváš příspěvky
TY imituješ uživatele a vytváříš umělé konflikty
TY šikanuješ a to, že jsi NWOčko považuješ za ctnost.
Tzn. že odmítáš etiku a píšeš kydy tohoto střihu:
...."4/5 lidsta je zemina, sloužící jako podklad pro vyklíčení nás, vzácných semen. tedy lidí zařizující společenskou progresi."....
Prostě sprostý násilný misogynní technokratický šikanérský vagabund.

Třeba ti někdo odpoví.
Maximálně se zase vyrojí banda udavačů a křesťanských fanatiků, kteří budou osočovat moji osobu, že dělám tvoje kousky, tzn. rozkládám normální prostředí na tomto serveru.


<reagovat 
Čtenář - 15.5.2021 >
Tohle se mi vyplatí - já tě to naučím a pak je tu budeš terorizovat i za mě! První věc - tvar toho html...

<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> 

<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> no vždyť jo, když se to jula naučí, tak by proti tobě měl větší páky - ty jsi "Bohuňa", mengele anonym, debílek z redakce, co je sociopat a umí html - a jestli tenhle server tvůj, tak ať sejde. Když bude jula umět obrázky, bude tu lépe a radostěji.
Ale je to beznadějný.
Ten se to asi nenaučí.

<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář>  No jo
kabala day NWO

Okultní operace.
Provokace, násilí a idiocie ze strany NWO

<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2021 > čtenář> 

15.5.2021 mělo NWO naplánovány satanistické okultní operace, proto tu NWO anonymní trol zrovna tento den tak řádil, rozvracel příspěvky giga grafikami, vytáčel a obtěžoval.

To, že to bylo zrovna tento den, není náhoda.
Graficky rozvrátil cca 5 děl.
To, že to odpovídá naplánovaným okultním operacím, o kterých se ví, není náhoda.
Cílem těchto černokněžnických zrůd je vytočit oběti, vyrvat jejich energii a deintegrovat mysl.

Týdny předtím se to nedělo, až teď.
Zrovna 15.5.2021 - další den kdy mají plány je prý 25.5. - takže možná i ten den tu bude mengele anonym NWO, černokněžník krytý redakcí dělat bordel.
Jenže 15.5.2021 se jim okultní plány nepodařilo naplnit, mají zavřený portál z negativní destruktivní paralelní reality.

Tak doufejme, že ten satanista, co plánoval to hezké sobotní odpoledne s krásnou ženou (asi v kobce, že by ji obětoval) a předtím tu zdecimoval normální chod totemu, dne 15.5.2021 - v den okultních NWO operací, brzy chcípne. Nevydařené okultní operace tak dopadají.


A ne anae - nebudu to psát jinam.
Nemám možnost, musím tě vzít jako rukojmí.
Moje díla mi mažou a kritika tý černokněžnický zrůdy od NWO, která je krytá redakcí je tu zapovězená.
Protože redakce je zločinecká.

<reagovat 
Čtenář - 15.5.2021 > Noo... já si vzpomínám, že když tu nebyla "bohuňa", celý ten měsíc jsi střídavě jebala do july, zendricha (kterého jsi nakonec vyštvala), jakéhosi imaginárního slováčka, pak Dana... Pak tondy fotoprzniče.

Magdi, všichni víme, že ty jsi hlavní zdejší hovnomet. Dokonce si tu doufáš vytrénovat dalšího rozjebávače příspěvků v podobě juliána, který se pilně činí v tréninkovém táboře na vkládání obrázků.

Vůbec se nesnaž. Skončila jsi, prokoukli jsme tě. Nwo hovádko.


<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> jula jebal do mně, zeanddrich se stáhl kvůli mě a to mi nevadí, protože je to protivnej starej pokrytec, Slováček mně udal, tak jsem do nej kopala a Dan není schopný pochopit, že imitace uživatelů tu děláš ty.
A toono je nějakej váš kamarádíček NWO.
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> takže prudit ty, který vy necháváte na pokoji dobře
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> "nemá tě rád Daneček, který poznal že jako imitáror Zenaddricha jsi rozkladač totemu"

"Dan není schopný pochopit, že imitace uživatelů tu děláš ty."

-----------------

Fakt nemocná asi no. Nic, blemcej si, já si jdu užít příjemnou sobotu s krásnou ženou.
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> v 15.15 jasně
běž se připravovat
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2021 > čtenář> .
<reagovat 
Čtenář - 13.5.2021 > Od takových ženských raděj dál
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2021 > čtenář> the witch!!!!!
že by už ten zavřený portál měl výsledky?
takový smutňoučký kňouráníčko už tu dlouho nebylo
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2021 > čtenář> .
<reagovat 
Čtenář - 12.5.2021 > " njn, budeme totální globální civilizace, snad to bude snad lepší než to náckovství ..."


... tim že sis tu poznámku vymazala, jsi NIC nevyřešila - jen ukázala svoji bezcharakternost.
Člověk, co tohle jednou jedinkrát napsal, nemá co dělat v případném budoucím osvobozeném světě.
Je to jako bys napsala v r. 1937, že ty eses chlapci od Áďi budou snad lepší, než ta nezaměstnanost.
Tyhle kydy se nezapomínají.
Je příliš napjatá doba a jde o všechno, než aby se daly odpouštět příklony ke globálním totalitám.

<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> Chytni si pipinku. Jinymi slovy drz pysk.
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2021 > čtenář> ty si chytni uvadlýho šulínka a přestaň rozkládat tenhle web - jak je někdo totalitní příklonářka, je mi jedno, jak moc je miloučká na úchyly, vadí jí náckovství, tebe boduje, radši by bestiální totalitu - ona je třeba stará rachejtle a jde jí o hovno, ale mě o celou budoucnost.
Běžte vy starý zrůdy už do pekel.
Jak to potáhnete do totality NWO, tak někdo vám tu hubu zavřít musí.

<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2021 > čtenář> navíc tyhle oddaný lidi vůči NWO žijí tezi jednoho života a nulového posmrtného života - ne opravdu si to ještě užijou, jen se v časoprostoru přesunou do jejich vlastního ráje - bestiální totality, do nějaký bezvýchodný inkarnace, lidi s vědomím tomu říkají peklo. A lidi s vědomím kvůli stupiditě bezvěrců už nejsou povinní trpět.


<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2021 > čtenář> Nad hlavou ti roztáčím ferdu jako vrtuli, ať se ti nepřehřeje ta část těla, odkud se ti hrne krev z pipky.

Naše nová globální totalita a totální globalita bez problému pojme i čtyřicetileté Magdy zpátečnického typu se srstnatým klínem.

Vítej, chlupatá sestro.
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2021 > čtenář> ne milánku - já se radši odkrágluju, než tu totalitu - vy bezvěrecký kurvy nevíte, co chcete. Přála bych vám jeden jedinej parapsychický útok těhle milánků.
Já zažila proti nim válku, takže vim o co jde.
Já jim vadím, protože vim o co jde.
Vy jim nevadíte - jste jenom slepí neškodný otroci, tak vám se to stát nemůže.
Naštěstí je to daný tak, že pochcípají otroci a i s NWO si běžte kam chcete.
Na týhle planetě končíte.
Já si zvolím raši smrt, než tu bestii, protože vim o co jde, na rozdíl od vás, slepých otroků.
Ale nebudu muset -. pochcípáte VY. Protože vám dělá problém všeobecná mystika, etika a chápání že existují mimozemšťani.
Tak už táhněte, vy naočkovaný.

<reagovat 
 čtenář anae - 13.5.2021 > čtenář> Bravo! všechno? jen nácky NICHT !
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2021 > čtenář> navést lidi přes uměle vyvolané války na blízkém východu přes islamizaci evropy do náckovství a pak je používat jako zastírací manévr pro zakrytí skutečných esesmanů co?
... no jo starej trik
<reagovat 
 čtenář anae - 14.5.2021 > čtenář> Kdo?
<reagovat 
 Čtenář - 14.5.2021 > čtenář> Nwo a nehraj blbou. Všichni ví, že jako stoupenkyně globální totalitní společnosti tyhle patologie dobře chápeš, podporuješ a možná i sama šíříš. Jsi odkopaná, Negramotná Gerda s bičíkem u pasu v ženským koncentráku. Ale váš čas se naplnil a pohltí vás prázdnota.
<reagovat 
 čtenář now - 14.5.2021 > čtenář> give a shit on it!
<reagovat 
 čtenář now - 14.5.2021 > čtenář> give a shit on it!
<reagovat 
 čtenář anae - 14.5.2021 > čtenář> A co má jeden podporovat? nwo global ne, pak teda nazis po česku? ... nebo aspon volit kanimuuru? ...
<reagovat 
 Čtenář - 14.5.2021 > čtenář> já sice pochybuju, že jsi anae, nicméně ta odpověď na chytrou otázku "Kdo?" nebyla ode mně.
Ať si každej dělá a myslí co chce, ale ať si taky každý nese následky - kdo chce globální totalitu NWO, zaslouží po držce. Odmítám aby se tu něco takovýho stalo a kdo je tomu nakloněn, nebo apaticky oddán, tam mám řešení - smrt a ať si to jde odžít na jinou planetu.
Po nebi lítají alieni z Galaktické federace, tak snad nám pomůžou - jenže to vyžaduje přestup a stabilizaci ve vyšší dimenzi. A to vyžaduje vysokofrekvenční lidi s vědomou myslí - lidi chápající základní mystiku, nebo alespoň ochotné ji přijmout a s tím související etiku.
Většina tomu nedopovídá a žene se na očkování, což je zřejmě pošle na jinou planetu.

Do této doby byl stav planety takový, že jsme byli ve stavu bytí nebytí mezi realitami a dimenzemi, hnaní jak bičem otevřeným portálem z destruktivní ničivé paralelní reality - vysokofrekvenční lidi byli biti a ničeni, nízkofrekvenční táhli rozkolísaný svět do pekel.

3D řešení už neexistuje. Řešení je zbavit se zlých tupých nízkofrekvenčních lidí a ustálit se ve vyšší dimenzi, přijmout mystiku, etiku a pomoc od mimozemšťanů GF, ti mají své nároky.

Kdo nechápe, že nácci po česku vznikli manipulacemi NWO, nátlakem na islamizaci Evropy a žere levicový hyperkorektní svinstvo, kdy by mělo být zakázáno diskutovat problémy do hloubky, protože by hrozila urážka národa či rasy, je ztracen a ať se nechá očkovat.
Protože na tomto webu se ukázalo, kam by to vedlo - stačilo cinknout o pejzy a hned vylezla ultrakrysa s trestním oznámením. Pak by tyhle slizký kurvy měly ráj na zemi.


<reagovat 
 Čtenář - 14.5.2021 > čtenář> tohle jsou prostě kruté boje - jakmile jsou lidi stupidní, proti černokněžnickému NWO nemají šanci. Jediné řešení je dimenzionální růst a vědomá společnost využívající svůj potenciál.
Koho ty zrůdy stáhnou do smrti, toho stáhnou do smrti, očkování je jejich nástroj.
Není to nějaká zlá samovůle nějakého pánbíčka, je to výsledek multidimenzionální války a řešení, jak z těch sraček ven.
Tupí idioti vysmívající se mystice prostě překážejí a jejich likvidace vlastním rozhodnutím nechat se oočkovat už je nevratná věc - pokud jsou rozhodlí, už je nic nezastaví a pokud jsou ty vakcíny zabiják, tak prostě zkapou.
Pro ty, kteří těmhle ojebávkám nějakých černokněžníků nevěří, se blýskne na lepší časy.
Jakkoliv je to kruté.

S masou prototalitních nevědomých bezvěrců se už nedá nic dělat a je naprosto nepřijatelné, aby stáhli celé lidstvo do zkázy.
Je jich boužel víc, než co si kdo kdy, kdo šel do téhle války, dokázal přiznat.



<reagovat 
 Čtenář - 14.5.2021 > čtenář> a to můžou být zástupy uražený a smutný - ale mají po smrti zaručený další spirituální vývoj. A to jako bezvěrci netuší že jim hrozila jejich smrt doopravdy tak, jak si myslí celý život jak to doopravdy je. Že by po smrti už nemohli být ani uražení ani smutní, protože by prostě přestali vědomím existovat úplně.
Což hrozilo i všem, kdo se vydali proti NWO - naše duše jsme dali všanc.
Extrémní zážitek - ne nehodlám tady ztratit duši.
Proto mi nějaká fyzická hmotná smrt zástupů bezvěrců připadá jako téměř banalita - hlavně když se kvůli nim nezřítíme, ať vypadnou.

<reagovat 
 čtenář anae - 14.5.2021 > čtenář> Ty lidi v podstatě pořád miluješ, hledáš pro aspoň tu přemýšlivou část řešení. Já bych nechala žít snad jen muzikanty, který zpívaj jak to ptactvo nebeský a nikomu tīm neubližujou.
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> Podmínkou téhle mise není milovat lidstvo, ale působit v jeho prospěch a zničit NWO vesmírný vir.
Ne, nemiluju lidstvo, ale jsem schopná čarovat v jeho prospěch podle kosmického zákona.
Kdybych se snažila ho milovat - lidstvo - tak už jsem je jako celek dávno začarovala do absolutního zániku.
Důležitý je taky si neplést lidstvo s temnou infiltrací, jako je třeba mengele anonym, který ti odpověděl na "kdo?". Jakmile si to člověk plete, začne lidstvo intenzivně nenávidět.
Mě ti, co zřejmě vymřou po vakcinaci NWO, nijak emočně neberou - ani je nenenávidím, ani nemiluju - jsou mi docela šumák.
Fakticky jsou však zátěž pro tuto planetu a společnost, protože se podobáme lodi pod hladinou, která je zatížená šutry a oni jsou ty těžký šutry - když je vyházíme, vystoupáme na hladinu - usadíme se ve vyšší dimenzi, začne nový věk a zastabilizujeme se.
Minimálně 1/3 lidstva je vlastně super a nadějná a už hodně vytrpěli a zaslouží si nový věk a ne skapat kvůli šutrům.

Vida - stačí lidstvo nemilovat a hned se zachrání celá 1/3 minimálně.
Tlačit se do lásky k lidstvu znamená rozpoutat jadernou válku.



<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> Tohle je tragikomický produkt koletivního nemyšlení neléčitelných paranoiků a hltačů dezinformačních webů, kteří trpí utkvělou představou, že "prohlédli".

Jediné štěstí je, že nemají žádnou reálnou moc. Jsou totiž komplet mimo. V dokonalém ladu s DK efektem naprosto nejsou schopni reálně posoudit svoji nekompetenci napříč obory (zdravíme stokrát usvědčenou z prstu cucající ignorantku a referentku s těžkým spasitelským, božským a buditelským komplexem), takže je nemyslitelné, aby zchytřeli. Už naplnili svůj jediný potenciál, potenciál nechytrosti, a nechytří zůstanou. Toť ostatně ona nevědomky přiznaná touha po "stabidebilizaci" lidstva.

Dialog s takovou osobou není možný. Vždy se zvrhne na nesouvislé kázání. Magda není schopná argumentovat ani argumentaci chápat. Moralizuje, soudí, odsuzuje, dští síru, káže smrt, sama sebe za tyhle středověké pičárny velebí (jelikož z jejího scestného pohledu jde o projev osvícenosti) a celkově je to ztráta času.

Dle všech objektivních měřítek je na tom lidstvo nejlépe v historii. Přibývají ovšem magoři, kteří své psychotické negativní dojmy vydávají za globálně platnou, ba dokonce jedinou myslitelnou realitu.

Jelikož díky FB a své sociální bublině nachází duševně spřízněné pomatence a při jejich idiocii jim nedochází, že v rámci celosvětové populace představují pouhý pšouk, mohou docházet k šíleným závěrům typu "je nás třetina, ty zbylé dvě prostě pochcípají a bude děsně fajn!"

Konfrontace s realitou mimo sociální bublinu takových exemplářů novodobých digitálních patologií je pro dotyčného blázna traumatizující, viz referentka Magdička, která se tu co týden sesypává, ohlašuje odchod, příchod, záchod a přeje smrt zrovna tomu, kdo s ní právě ztrácí čas.

Vůbec jí nedochází, že v rámci lidstva představuje přesně to, z čeho obviňuje každého, kdo se jí směje. Bez šance.

<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> Jasně NWOčko
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> 


Ty jseš ale otravnej červ!

Tak nejdřív k tomu facebooku - při tom ohnivém kázání, jaká jsem hloupá paranoička, ti selhává logika, protože já popisuju svůj dimenzionální příběh a z toho můžeš vyčíst, že opravdu mám všechny ty zabijácký teze o neexistenci něčeho dobrého docela u prdele a jsem skutečně těžce paranoidní.
Proto nemám facebook.
Nikdy jsem ho neměla.
Popisuju vlastní zážitky a tvoje neustálá šikana se nedá považovat za jakoukoliv spravedlnitelnou argumentaci.
Jen šikanuješ, pronásleduješ, ponižuješ.
A rozjebáváš grafiku a imituješ identity.
Jsi prostě NWOčko.

To, co se mi stalo, je reálný zážitek, jejich technologie na nebi mám vyfocené, komunikuju s nimi telepaticky.

Nikdy jsem se necpala do vědy, popisuju dimenzionální reality, které i soudobí vědci nejsou schopni chápat.
Vyjadřuju pouze touhu se spojit s mimozemšťany (jejichž realitu na bloze mám vyfocenou) a spojit to s mystickým chápáním s etikou.

Ty šikanuješ.
Rozjebáváš příspěvky.
Tyranizuješ a ponižuješ.
Jsi prostě NWOčko.


<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> Sice pochybuju, že to někdo čte, ale ten příspěvek začínající "otravným červem" jsem nepsala já.

To zase řádí mengeloidní anonym, který snad do roka a do dne chcípne při solárním záblesku.
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> Běduješ, že někdo rozjebává grafiku, ale sama už týden marně učíš julu vkládat obrázky, aby tady tvými slovy: všechny terorizoval.

Proto opakuju: jsi směšný pokrytec, Magdi. Mohla bys ale fotit reklamu pro výrobce lampionů.
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> Jé vy máte dneska kabala okultní den co?
Portál máš zavřenej, jsi vzteklej, a jediný co můžeš je rozjebávat julovi příspěvky.
A co když se to naučí?

<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2021 > čtenář> Aaa, Magdička potrefena. Vrstva za vrstvou oloupána celá ta rádoby ušlechtilá spásonosná mytologická šlupka a na povrch vystupuje pravda - šedé trolí jadérko.

Stačí už jen popíchnout a všude kolem se rozleje lepkavý sliz.

Tfuj!

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter