Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROKLÍNÁM
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 18.6.2021 (06:45:15)


~ PROKLÍNÁM ~


Tu bolest nikdo nezměří,
jsi vrahem mým, jsi saň!
Láska je jako pápěří,
co uletělo nám…

~

Láska je letmý polibek,
jen dotkne se a zmizí,
kdo nemiluje nezná vděk,
zlo milující sklízí.

Nám Láska vklouzla do dveří,
však dlouho nezůstala,
myš kocourovi nevěří,
nechci žít halabala!

~

Proklínám!
Proklínám Tebe!
Já proklínám Tvůj svět!

Tvou neústupnost proklínám,
ten bar, co nás dva sved´!


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 18.6.2021 > Tuhle herečku mám rád!
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 18.6.2021 > to sebelítostivý prase nudla je tu zas. a my jsme tu proč? takže dobře nám tak.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.6.2021 > čtenář> 

Analfagot je další identita juliána, ale to neporušuje vůbec žádné podmínky serveru.
Co porušuje podmínky serveru, je neustálé napadání autora, bez důvodu, neustálé vytáčení, ponižování, urážení ze strany nějakých malých anonymních sviní.
Podle mne je správce tohoto serveru - konkrétně ten martin povinný proti vám - malým anonymním sviním zasáhnout, dát si tu práci a ty vaše malý nenávistný štěky mazat, protože jak jsme viděli, vývoj situace je tento:

Julián publikuje, i pod svými X identitami - vy malý anonymní svině ho vytáčíte, ponižujete a urážíte. Juliána to štve a tak se roztáčí spirála jeho akcí a vašeho deptání. Výsledkem je nepoužitelný rozložený server, svět chaosu a zla. Kde se vy - malý anonymní svině, i za pomocí různých doktůrků s rádoby autoritou snažíte veškeré zlo svést na nevinné, ač jste sami jeho původcem. Zlo co chce NWO, všude a vždycky.

Vám - malým anonymním sviním je potřeba neustále šlapat na držku a vaše projevy mazat - nikoliv díla, ale vaše anonymní štěky. Martin by to měl dělat, nebo tento server zrušit. Protože to, co se tu pak děje, je za hranicí únosnosti, kterou bychom mohli jako společnost snášet.

Další varianta, co se s tím dá dělat, je zrušit možnost anonymních komentářů, možná už je načase, protože možnost anonymního vkládání komentářů je tu v posledních letech v podstatě využívána jen k nekalým účelům a jiné servery - třeba humanart, které tuto možnost nemají, se díky tomu drží v bezpečí od takové špíny, kterou tady vy - malý anonymní deprivanti - předvádíte.

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.6.2021 > PřilítliMimozemšťani> Proč myslíš že to jsem já? Mýlíš se!
<reagovat 
 Čtenář - 18.6.2021 > PřilítliMimozemšťani> moudrá slova. snad na ně martin dá a - pak zas bude dobře. piči
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.6.2021 > j.f.julian> Nevím juliáne, vždycky mi to tak připadalo, že analfagot jsi ty.
už jsem i unavená, to zkoumat, je mi to jedno.
Jenom se prosím zase nezapleť do hry toho anonymního sociopatickýho úchyla.

Znovu už sem s poselstvím nevlítnu a pokud se znovu zapleteš do hry týhle zrůdy, už ti sem žádný zázrak nepřiletí.

Martin se ukázal, že proti tomu anonymu nikdy nic neudělal a z vývoje událostí, co se tu staly, to vypadá tak, že fandí těm anonymům, protože je mezi nimi i člen redakce, všichni jsou amorální úchylové a zrůdy a ještě si do toho namotali církevní hyeny s tituly.
A jdou po nevinných.
NWOčko.

Pokud tady není zájem ze strany redakce udělat tu pořádek a tanec těchto zrůd nedovolit, pokud se do toho znovu zapleteš, nepomůžeš si.

<reagovat 
 Čtenář - 18.6.2021 > j.f.julian> správně nudlo, ufon je mýlič. naprosto bezprecedentní manipulátor a škodíč míličská. teďs ho prokouk nudlo. ale není to sedláček ale jíťa prokopová, na to nezapomínej (pojďte, budeme si zas chvilku povídat).
<reagovat 
Čtenář - 18.6.2021 > A UFON MĚL ZAS PRAVDU (potvrzení od bidena):
https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/clanek/ufo-umi-ovladat-nase-jaderne-zbrane-zazniva-od-americkych-expertu-40363604#seq_no=2&source=hp&dop_id=40363604&dop_ab_variant=0&dop_req_id=AOGQWfdibnL-202106180915&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.6.2021 > čtenář> Když plavidla neznámého původu manipulují s jaderným arsenálem, tak to asi nebude teda neznámý fyzikální, nebo meteorologický jev, jak se vykládalo celé 20.století.

V diskuzi pod tím článkem si jedna paní dovolila dát odkaz na dokument od Stevena Greera, se zlou se potázala, hned ji to smazali. A ještě ji trol NWO poslal k doktorovi, když se ptala, proč to mažou? Což je mimochodem naprosto racionální dotaz.
Odpověď zní: média jsou dodnes ovládána ilumináty, kryptožidy a podobnou verbeží přináležející vesmírnému viru.

Tady je ten odkaz:

https://www.youtube.com/watch?v=sfAi-xC4IlA


Proč je zrovna tento dokument zatěžkán cenzurou nejtěžšího kalibru?
Protože tam v první půlce vysvětlují, jak s náma Globálně - mocenský systém vymrdává a co je to za vagabundskou zločineckou verbež a v druhé půlce je jasně vysvětleno, že mimozemšťani jsou inteligentní a mírumilovní a stojí o komunikaci s námi.
Což nesedí NWO agitce o vetřelci z Hollywoodské produkce.

Toto odhalení a přiznání, že jim alieni manipulují s jaderným arsenálem, je první velký průlom a dokazuje to, že se světelným silám daří vítězit. A pravda začne vycházet na povrch.
Realitou je, že kdyby mimozemšťani nehlídali jaderný arsenál, tak ZÁJMEM NWO BYLO ROZPOUTAT JADERNOU VÁLKU a už dávno nejsme.



<reagovat 
Čtenář - 18.6.2021 > CO MÁ PROBOHA ZA SMYSL ZVEŘEJŇOVAT POŘÁD DOKOLA TY SAMÝ BLAFY?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 21.6.2021 > čtenář> anonyme, já ti to rád vysvětlím! I kdyby to byla ta samá báseň, jako že v ní jsou dle anála změny, tak to má veliký smysl! Proč? Protože lidé, kteří mají rádi poezii si ji rádi připomenou třeba stokrát, tak jako ty si pustíš píseň stokrát jednu a tu samou, tak poetové si rádi přečtou báseň! Jestli se ti nelíbí, ok, tak ji nečti, ale tyhle tvé kecy nemají smysl, jestli soudíš lidi podle svého vkusu, tak tady nemáš co dělat. Dle tvých mnohačetných urážek našich básní se ti nelíbí! Já bych spíš řekl, že je neumíš přečíst a nebo je téma na tebe moc složité, ale každopádně-PROČ tu tedy stále jsi??? Vím, že mi na to neodpovíš, avšak věř, že já si myslím své, a mám jako obvykle pravdu! Tak přidej, ať má anál nějaký počinek, nějak mu vyschla inspirace a v počtu sledování jsem ho už předehnal! Zkus zapojit Inku, Zkoušku, Slováky, ať se to trochu hýbá...
<reagovat 
 Čtenář - 18.6.2021 > čtenář> když budeš publikovat něco ty a ne jen kecat, tak to bude pestřejší, ale na to se ty demente nezmůžeš, co?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.6.2021 > čtenář> asi proto, aby idioti měli svátek!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 21.6.2021 > čtenář> tak pořád čekám na ty tvé smysluplné blafy!!! žeby jen prázdné kecy a projev závisti, zášti a vlastní neschopnosti??? VYPADÁ TO TAK!!!
<reagovat 
 Čtenář - 22.6.2021 > analfagot> CO MÁ PROBOHA ZA SMYSL ZVEŘEJŇOVAT POŘÁD DOKOLA TY SAMÝ BLAFY?
<reagovat 
 Čtenář - 22.6.2021 > čtenář> Velikonoce mě nabádají chránit moudrou přírodu
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 23.6.2021 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter