Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZTRACENÝ
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 17.9.2021 > jula, zendrich, magda a egil. aneb jedem zase jedno a to samý od začátku. kdo by nemiloval dnešní kulťúru!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.9.2021 > čtenář> pověz nám, shemale, fakt neznáš pocit trapnosti??? nic sám neumíš, nemáš na nic talent, jen kritizuješ VŠECHNY ostatní... připomněl bych slova Čapkova, ale má cenu říkat nevzdělanci a idiotovi cokoliv, když je dementní retard?? NE! hloupost pobaví!
<reagovat 
 Čtenář - 17.9.2021 > j.f.julian> Opravdovy jula anonymy necte! Takze tohle je zas analvakot
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.9.2021 > https://fb.watch/849US4oHLv/



tak co vy na to, vyplašenky?! HNUS! A takhle je to s celou tou propagandou covidu! Idioti, kteří jim na to nalítli a nechali se napíchat! Naštěstí jim to trápení skončí do 730 dní, blahopřejeme!

Pamatujte si!!! MŮŽETE SI ZA TO SAMI!
<reagovat 
Čtenář - 17.9.2021 > je něco odpornějšího než sebelitující se starci?
<reagovat 
 Čtenář - 17.9.2021 > čtenář> plazi v savčích tělech
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 17.9.2021 > Můj názor: v předposlední sloce "jsou" a v poslední "ti" nadbytečné. Jinak fajn.
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.9.2021 > František Vyrut> Díky, ale opravdu to tam není navíc. Tohle může rozsoudit jen recitace, já to tedy narecitované mám, ale ještě nepřišel čas, abych dal odkaz. V podstatě, kdyby tam ta slova nebyla, tak by to ani recitovat nešlo-jen můj názor, ahoj.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.9.2021 > Já když si pročítám "básně" na různejch webech, tak julián vyčnívá svou poetikou a kvalitou asi jako Eifelka nad Petřínskou rozhlednou. Jaromíre, ty jsi čistá duše, takže nevidíš, co my ostatní-ti lidi jsou tak zahanbení tvým uměním, že buď mlčí, nebo blekotají zfetované sr... jako místní kašpar.

Báseň je daleko kvalitnější než od Geisslerový, já si osobně myslím, že celé tvé dílo je ještě o skok dál než třeba Gellnerovo nebo Karáskovo. Půjdu ještě dál, protože znám skoro všechny tvý věci, tak můžu posuzovat a alespoň z mýho hlediska je to lepší než Seifert v rýmu, o ostatních nemluvě!
Je to velká vostuda amatérů, ale můžem se divit, když tihle "umělci" se nechaj očkovat sajrajtem, tleskají zlodějům a vrahům, když dnes odvolali Lipovskou-jedinou ženskou, která byla v ČT proti mafii.
Ještě že máme toho Volnýho, ten jim zase dal do držky fašistům!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2021 > analfagot> Volný zrušil stoleček ve sněmovně a teď všichni vědí, kdo je Lipovská.
<reagovat 
 Čtenář - 17.9.2021 > analfagot> Pokud jde o Julu, Jula je nejlepčí. Ovšem tím, že Jula je jedinečný, tak je taky jediný, kdo si myslí, že je nejlepčí. Ale v přesvědčení, že je Jula nejlepčí, je Jula objektivně nejlepčí, bo je v tomto nejen jedinečný, ale taky jediný. Nepředčí ho prostě nikdo, tečka.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.9.2021 > anonym je příklad debila, který nepochopil že ho nečtu, a že vakcína je pro jeho i naše dobro! Chcípne do dvou let a my budeme mít klid! BLAHOPŘEJEME!
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2021 > j.f.julian> já nejsem očkovaná, nevadí?
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2021 > čtenář> podívej děvenko, pokud ti básník jula, o kterém řekl, že je největší básník, sám největší básník jula, řekl, že do dvou let chcípneš, tak prostě do dvou let chcípneš. estli ne, v kultuře nemáš budoucnost.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.9.2021 > V podstatě stoleček zrušili pohuňci vrahů-covid mafie, kteří v přesile napadli poslance.
Kdo je Lipovská věděli všichni, kdo pochopil, že Česká tv je jen prodlouženou rukou mafie, že krade a lže! Kdo to nevěděl tak opět viděl že Volný napadl a zbil 5 policajtů, dál bude svými penězi podporovat vrahy a oči mu to neotevře!
Avšak-ani tento krvavý útok na našeho hrdinu Volný blok nezastaví.

Řeknu všem, co jsem viděl v "jiném" světě!
Jestliže Volnému bloku nějakým podvodem znemožní vstup do Poslanecké sněmovny, tak se jim to hodně vymstí!
Šmejdi se snaží udělat z Volného násilníka, ale pravda je přesně opačná!
Volný je ten, který prozatím uklidňuje a brzdí nasrané lidi v ČR, ON je ta klidná síla, která se nedá vyprovokovat k násilí!
Jestliže však nepůjde do PS, tak nastane těžké násilí, které jediné zvrátí a zastaví ty vrahy!
Tím jsem si jist, dokonce jsem viděl i průběh atd., ale to nehodlám zveřejňovat, protože by se to obrátilo proti slušným lidem.
Snad se dožiji i těch Lidových soudů!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2021 > j.f.julian> Jo, všechno je možné, bylo by skvělé rozbít tyto staré zločinné NWO struktury, klidně i násilím, jakkoliv. To, že by se proti nim zvedlo násilí, by byl vlastně úspěch.
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2021 > j.f.julian> Jula začal jako Babišův věrozvěst. Pak se zhlédl v Toomiovi. Nyní horuje za poslance Volného. Jestli se poslanec Volný nestane zas poslancem, Jula praští zmijovkou o zem, odflusne žvýkací tabák, vykasá si rukávy a ---


napíše další báseň o strašlivém násilí, které by nastalo, kdyby se uměl prát aspoň jako poslanec Volný, tj. skoro vůbec místo vůbec. To byste viděli, sráči!
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2021 > čtenář> Kdyby bojového Julu zakleklo pět policajtů, nebyl by z něj český Floyd. Zachoval by se jako Yulloyd. Zfialověl by výhružně, z každého prstu by se mu vysunula kompozitní důchodcovská hůlka zakončená nožem. Z titanové oceli. S vyrytým věnováním od tepláčka anála, julovi.

V tu chvíli by se z nebe ozval hysterický jekot. "On je aktivista a básník, svině šupinaté ještěří!" To by mu na pomoc přiletěla Jíťa zavěšená na hroznu héliových balónků, protože lampiony neměli. Jenže je oduševněle veleprdelatá, takže by se utrhly provázky, ona by žuchla a ---

odrazila by se od země díky své tučné veleduši a odskočila by úplně nekontrolovaně mimo scénu jak gumídek. Rozený a znovuzrozený mimoň.

Balónky by se nicméně časem snesly a obklopily bojiště fialovějícího Yulloyda. Poliši by pochopili, že pro řešení těchto situací nejsou kompetentní a Yulloydovi by zavolali vláček do blázince tažený jednorožcem. Opravdovým, od Matela, julovi.

Yulloyd by byl nadšený. Jeho milý tajtrlík anál by okolo Yulloydova dostavníku metal kotrmelce a přemety. Na hlavě by mu cinkaly rolničky a ještě by hrál na flétnu. Takže Yulloyd by už jasně věděl, že je největší básník s oddaným doprovodem a za jízdy by deklamoval verše a byla by to veliká sláva.

"Už jede!" neprovolal by vůbec nikdo mimo Yulloydovu hlavu, ale jemu to stačí a s tímto vědomím by projel branami ústavu pro choromyslné, klidný, vyrovnaný aktivista, básník a soused exposlance Volného, který by bydlel hned vedle v kleci, úplně vedle.
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2021 > čtenář> Jsem zapomněl dodat, že Yulloyd by ty pokleslé balonky praskal těmi svými titanovými noži. To je třeba si uvědomit, že by tam byl kravál jak na bojišti. Když se jula pere, praskají pouťové balónky.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.9.2021 > https://fb.watch/86TgEcZw3O/

pořád nic???
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter