Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pijavice nepijí krev očkovaných
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2021 (20:43:12)


Pijavice se odmítají přisát na očkované během léčebných procedur s pijavicemi.
Běžte si to vyzkoušet.


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2021 >


Jasný, tak se nám chystá veliké umírání, za které bude moci údajně covid, prakticky za to umírání má zodpovědnost biologická zbraň vakcína proti covidu.

Každému, komu to normálně myslí, už je to jasné.
Doktoři si o tom povídají, v televizi se ale lže.
Je to podvod, je to biologická zbraň,

Půl roku se bude hojně umírat, bude se lhát, že za to může covid.
Po půl roce a vysokých počtech zemřelých se začne opatrně naťukávat, že je to třeba podvod.

Teprve za rok se o tom začne mluvit otevřeně.
2023 už má být rok plného prozření.

Takže přežít 2022, nenechat si do sebe to svinstvo píchnout, to je celý.
Kdo kvůli tomu není ochoten opustit zaměstnání a má pocit, že musí hlavně splatit hypotéku a napíchá se tím, si zaslouží zemřít.



To jim člověk může vyprávět příběh napadení naší planety ze strany zlých mimozemšťanů a eminencí temnot, jak nám pomohla proti těm ksindlům Galaktická federace a zastal se nás Stvořitel .... může jim říkat, bacha je tady 5G, je to zbraň a je to mikrovlnný, je to škodlivý, zabije nás to.

Pak jim může říkat, ne nepíchej si tu vakcínu, mimozemšťani říkaj, že to je svinstvo, je to matrixový humus, kooperuje s 5G, je v tom kov, na hnátě drží magnet.

Ne, neuvěří, to říkají blázni.

Až pochcípají, zbytek uvěří.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2021 >

Jinak vyšel znovu statistický pořad "kdo leží na JIP" na seznam.cz, tentokrát ovšem raději bez tabulek o tom, kdo doopravdy nakonec chcípnul.
A tlakuje se vztek na tu neočkovanou pakáž.
Protože to my za to můžem, to je úplně jasný.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2021 >


Hysterická kampaň o tom, aby se naočkovalo co nejvíc lidí, šíleně graduje.
Nemá smysl pořád dokola upozorňovat na nechutnou mediální masáž, sérií lží a zatajování pravdy.
Kdo to nevidí, tak už je oočkovaný biologickou zbraní a má zkrácený život a na tomto faktu bohužel nikdo nic nezmění.
Kdo ještě není oočkovaný, ale podlehne hysterické zločinné masáži z masmédií a nebude ochotný udělat pro svou budoucnost bez matrixového zla v krvi vůbec nic,
tomu taky není pomoci.

Kdo vydrží tuto hysterickou masáž a nátlaky, ten přežije.
Vše bude gradovat určitě ještě dva měsíce do února 2022, pak se bude situace lámat.
V první polovině roku 2022 se může odehrát ledacos.

Sledovala jsem volnou diskuzi lékařů na otevřisvoumysl.cz, ta má asi 7 částí, v jedné z nich si lékařka stěžovala, že v nějakém časopisu ČLK si J.X.Doležal vzal úvodník a použil tolik používaný argument o genetickém čištění lidstva na neočkované, ve smyslu, že vymřou neočkovaní a tím se vyčistí genofond.
Mě to neuráží, já to používám opačně.
Protože je mi jasné, že lidská bytost, která se houfně postaví na odpor mystice, duchovnosti, spiritualitě, šamanismu, magii a přítomnosti podpůrčích mimozemšťanů z Galaktické federace, si nezaslouží další vývoj.
Postavili se na stranu totalitářských NWO na náš úkor a chtějí definitivně zhatit veškerý další duchovní vývoj lidstva a utopit ho v neúprosné 5G totalitě.

Bohužel lidstvo se nerozhodlo pro spiritualitu, ale pro totalitu.

Nicméně, my jsme museli projít děsivými boji proti mimozemským nepřátelským rasám, museli jsme odrazit útoky eminencí temnot, drakoniánských ras.
A chceme žít a mám absolutní právo odmítnout biologickou zbraň.

Skutečně došlo k nesmiřitelnému vyhrocení dvou skupin proti sobě.
Mystici versus totalitáři a jedna skupina zemře.
Jedna bude poražena.

Když budou poraženi mystici, vymřou ti neočkovaní a bude jich relativně málo, co do počtu zemřelých.
Navěky zůstane bezduchá primitivní totalita, navěky ve smyslu, než lidstvo úplně zanikne.

Nebo budou poraženi totalitáři a to bude obnášet obrovská morbidně obrovská čísla zemřelých, protože to budou očkované davy.
Navěky zanikne totalita a útlak ze strany eminencí temnot a nastane klidný věk, kdy se lidstvo bude spirituálně rozvíjet v galaktickém společenství.

Původní verze, v kterou jsem věřila, už skutečně není možná, došlo k naprosto děsivému odmítnutí všeho dobrého a lidstvo se ukázalo jako zoufale blbé a zlé.
To se vědělo už od začátku, že lidstvo je na tom zle, kvůli jeho duchovní úrovni
by sem nikdo nelétal, z Galaktické federace. Ovšem bohužel planeta a celá sluneční soustava byla vzatá jako rukojmí skupinou vesmírných zločinců,
kteří měli lidstvo vycvičené jako svoji superzbraň a ač se to dá velice těžko vysvětlit,
kdyby se jim podařilo uvést nás, strážce, během multidimenzionální války, do stavu duševního rozpadu a přiměli nás k sebevraždě,
došlo by k obrovskému pádu lidstva i planety a to by byl v rámci Galaxie, ale i vesmíru tak obrovský průšvih a
selhání hlavních řídících spirituálních center těchto celků, že by to vedlo k pádu celé Galaxie a následně by to ohrožovalo i náš vesmír. Podobalo by se to vybouchlé infekční folikule, nezvládnuté nemoci, která se rozlila celým organismem, kdy my bychom selhali jako bílé krvinky, zástupci imunity

Proto není nakonec divu, že si lidstvo absolutně neuvědomuje, v jaké je situaci a neuvěřitelně prohrává.
Zbudou silné kusy, genový odpad bude pryč.
Tahle rasa, to byla vždycky časovaná bomba, je čas to nechat vybuchnout a dál pracovat jen s tím, co zbude.


Tato událost je velký milník, epochální.
Brzy se dozvíme, kde je pravda, tak do roka.



<reagovat 
Čtenář - 27.11.2021 > AHOJ JÍTO. BYLA SI MI DOPORUČENA JAKO NEJLEPŠÍ TYPANKA NA BOJ S ČERNÝMI SILAMI. PROSÍM VELMI PĚKNĚ, MOHLA BY SI MĚ Z NICH VYSEKAT? DĚKUJI, TVŮJ NEČITATEL A BRZKÝ REVOLUCIONÁŘ V OBORU LITERATURY A ŠTRÚDLOVÝCH NÁKYPŮ. BOHOUŠEK DOBROSRDCATÝ
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2021 > čtenář> 

Bohoušku Dobrosrdcatý, vyčkej času jako husa klasu.
Dav začne vymírat, další pětiletka bude vyloženě umírací. Dav půjde do kol 3D vývoje.
Ty Bohoušku potom pozbudeš další kosmické povolenky k bytí na této planetě a světě ducha, protože ti, o které ses opíral, budou mrtví a ti, co zbudou, budou frekvenčně již mimo tvůj dosah a nebudeš si s nikým rozumět.
Proto i se svými dalšími druhy z tajných služeb a dalších složek NWO klesneš na duchu o dimenzi níže a ještě přitom stihnete zemřít.
Půjdete do nižší dimenze, kde budete opět zle navádět všechny, aby se zbořili, až se zboříte a budete pokračovat ve své pouti s Odpůrcem Stvořitele do úplné nicoty a zániku individuálního vědomí se svobodnou vůlí.
Chce to ještě čas, nějaký ten rok, dva tři.
Planeta dimenzionálně stoupá a naše cesty se rozchází.
Bohoušku, můžeš začít klesat na mysli, je to tvá cesta.


<reagovat 
 Čtenář - 27.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> číst se po tobě nic nedá, nešlo by to heslovitě? takže: jakou barvu lampionu si mám pořídit, abych byl vysekán? jedno slovo, hele, zkus to.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2021 > čtenář> 

Galaktická federace ví, co jsi zač, těm už do zadku nemáš šanci vlézt.
Já tě taky nemusím.
Tvůj konec vyplývá jednoznačně od konce davu.
Natvrdlý nízkofrekvenční dav a ty.
To drží pohromadě a my z GF jsme potom za debily a určeni k likvidaci, ideálně podle vašich instrukcí.
Jenže, chcípne dav a ty ztratíš jakýkoliv kosmologický nárok se tady držet, protože jsi ještě nižší, než ten nízkofrekvenční dav.
A jdeš do ještě nižší dimenze, než dav.
Je to taková obrácená matematika.
Nízkofrekvenčnější vydrží déle, než normálně nízkofrekvenční.
Je to dáno tvým koncem, který je daný výkonem tvého podivného mortálního úkolu, který sis zadal a který musíš dokončit a teprve dovedení tohoto úkolu do konce tě definitivně svrhne do nižší dimenze.
Vy ilumináti a satanisti od NWO máte tyhle duchovní postupy obráceně.
Takže nejdřív vymřou lidi, jak nechtějí GF a spiritualitu, pak vy, protože pozbudete kosmologický nárok k pobývání na této planetě a pak bude klid a nový věk.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2021 >

Včera zjistili mutaci, dneska už je v Evropě, zítra bude v Praze a chytí to denně 50 000 středoškoláků, 10 000 neočkovaných, 2000 očkovaných. Zemře denně 80 neočkovaných a 200 očkovaných, někteří při autonehodě.
Dohromady 280 obětí coronaviru.
A můžou za to neočkovaný, proto povinně nařídíme hranici pro očkování na mínus 2 roky.
Opravdu bude lepší strávit rok v rozjímání a chudobě.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Co jsem říkala, zítra - dneska - bude v Praze!

"Česko má první případ nákazy mutací omikron, čeká se na potvrzující test"
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-cesko-ma-prvni-potvrzeny-pripad-nakazy-mutaci-omikron-181957#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=qnRIfd9xttY-202111271141&dop_id=181957&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest182_boxik_sport_bez_dopo_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


Je jasný, co bude následovat. omicron bude za chvíli naprosto všude a bude nutná OKAMŽITĚ další dávka, nebo CHCÍPNETE !!!!!!!!!!

A pak chcípnete.

Vždyť jo, kdo to ještě žere, ať si jde pro certifikát.

Ať koukají zveřejňovat statistiky, kolik mrtvých s covidem bylo proti té stejné nemoci očkovaných.
Hospitalizovaný na JIP mě nezajímají.
Většina těch neočkovaných se z toho vylíže, ale poslední ještě přiznaná statistika říkala, že třetina zemřelých jsou očkovaní, což je v poměru hospitalizovaní zemřelí děsivý poměr.

Neexistují data, nevytváří se a zamlčují se.



<reagovat 
Čtenář - 27.11.2021 > tak jo. zkusim teda zelenej.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2021 >

A vyvstává další skvelá a unikátní otázka, co s transfuzemi.
Transfuze se berou i od očkovaných, tzn, kdyby se někdo neočkovaný, antivaxersky laděný, dostal k úrazu a pak do nemocnice a potřeboval by transfuzi, tak schytá matrixové svinstvo a nevyhne se tomu.
Navíc jsem slyšela, že u skupiny 0 se jim ta krev sráží na sulc hned po odběru.
Deme blinkat.

Takže jediné, co zbývá, je vydržet bez zdravotnictví, držet se hezky v klidu, nedojít k úrazu, ani žádné chronické propuknuvší nemoci.
Až bude NWO naléhat, že VŠICHNI MUSÍ MÍT TEČKU!!!! ... tak zapomenout na klacky, sekery, krátké nože, japonské mačety a středověké meče, vidličky, doma zkonstruované palcáty atd. .... a uvědoměle společensky občansky trvat na právním řešení a trvat na nutnosti, aby se odborníci, tzn. doktoři mohli naprosto nestranně a svobodně, podle svého lékařského svědomí, vyjadřovat v médiích a žádný zaplacený redaktor neměl právo na nikoho hystericky řvát.

To by pak třeba mohlo vést k situaci, že by se lidi nemuseli scházet za sychravých podzimních dní někde na Letné, aby tam nastydli a chytili bacila a bylo to jediné místo, kde můžou doktoři mluvit o biologické zbrani tak, aby je slyšelo najednou aspoň několik tisíc lidí a byla jistota, že to dořeknou, pokud je nikdo rovnou nezastřelí.

Jinak obecně víra ve zdravotnictví upadá a pokud bylo dříve pár radikálních antivaxerů, teď jich bude mnohem více, co odmítnou nechat očkovat své děti a dát si tetanovku.

Vláda jasně a evidentně jedná proti lidem a podporuje šíření toho případného viru.
Jde o vyčlenění nepohodlných antistádních jedinců ze společnosti a jejich následnou likvidaci a zavedení NWO totality.

Věřím, že se věc v příštím roce zlomí.
Jenže matrixové magnetické svinstvo v krvi už lidi tak jako tak mají, dost obludné procento.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2021 >


Celý svůj život musím poslouchat žvásty typu, že naše společnost se řídí exaktní vědou a že bez jasných důkazů, exaktně prokazatelných, se nedá mluvit o vědě.
Z toho důvodu jsou postiženy totalitou humanitní obory, z materialisticko-ateistického bezvěreckého přesvědčení se udělala pravda a veškeré mystické reality života jsou smetávány ze stolu jako "nevědecké" a slouží k vyčleńování jedince ze společnosti.

A pak musím číst vyjádření ze strany Pfizeru:

"„Přestože společnosti Pfizer a BioNTech věří, že třetí dávka vakcíny Comirnaty má potenciál zachovat nejvyšší úroveň ochrany proti všem v současnosti známým variantám, včetně varianty delta, zůstáváme ostražití a vyvíjíme aktualizovanou verzi vakcíny, která je zaměřena na celý s-protein delty,“ odpověděla Novinkám mluvčí Pfizeru."

Tak ona ta společnost VĚŘÍ, že ta její sračka, co chtějí do lidí narvat povinně, funguje a nemá vedlejší následky, které se projeví až za desetiletí?

To myslí vážně?

Já taky věřím, že příští rok přilítnou mimozemšťani na oficiální úrovni, pochcípají davy lidí na vakcínu a zbytek začne otevírat očička, že ty konspirace o NWO vůbec nebyly kosnpirace.
Věřit se může že jo.
Ale moje pravda se nedá nikomu vnutit, tak jaktože ta jejich sračkovitá vakcína má státní podporu, když to není věda?

No jo, budeme se honit jak kreténi kvůli covid vakcíně, biologické zbrani a bůhví, o co tu jde, co se děje v zákulisí. Nejsou i nějaké zprávy ze světa třeba? Třeba se pak řekne -kuš covid, už ho nepotřebujeme, serte na vakcíny, máme jiný problém.

Je to podvod, zločin.
Nic víc.



"Společnost Pfizer se také vyjádřila k často omílané lži, že je vakcína proti covidu-19 experimentální. Toto tvrzení zřejmě vzniklo z nepochopení anglického termínu „conditional marketing authorization“, čemuž se v češtině říká „podmínečné schválení”.

Jde o standardní praxi, kdy jsou během mimořádných situací vyvinuty nové farmaceutické produkty, u kterých přínosy převažují nad riziky.

Výrobce „podmínečně schválené“ látky – v tomto případě tedy vakcíny – je tak povinen pravidelně předkládat ve stanovených termínech další data, aby mu mohlo být „podmínečné schválení“ prodlouženo."""



Opět, zločin, nic víc.
Není možné schvalovat vakcínu bez desetiletého pozorování a vyhodnocení výsledků.
Vir evidentně vzniklý v laborce a podezřelá magnetická vakcína.
To dá rozum, že to je zločin, ne nějaká legislativa.
To jsou svině, jen zločinci, nic víc.


<reagovat 
Čtenář - 30.11.2021 > napiš si ještě něco ýťo
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2021 > https://www.novinky.cz/domaci/clanek/spolecna-tiskova-konference-premieru-fialy-a-babise-40379608#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_id=40379608&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Společná tisková konference premiérů Fialy a Babiše
Dnes 10:33
Jaroslav Soukup, Novinky

Předseda vlády v demisi Andrej Babiš (ANO) i designovaný premiér Petr Fiala (ODS) se poprvé setkají v nových rolích, aby podpořili iniciativu Lékaři pomáhají, která se snaží urychlit očkování proti covidu posilující dávkou. Na tu má podle současných pravidel nárok zhruba 2,4 milionu lidí.


!!!!
Cílem iniciativy je, aby se podařilo naočkovat milion lidí během jediného týdne.
!!!!

!!!!
„Pokud pomocí posilující dávky obnoví milion lidí svou imunitu, a to za jediný týden, naprosto změníme dynamiku epidemie. Posilující dávka se po více než pěti měsících od druhé dávky bude týkat téměř výlučně lidí nad 50 let,“ připomněla iniciativa s tím, že v důsledku toho by se citelně snížila i zátěž nemocnic.

„Očkování posilující dávkou ochrání před hospitalizací 3000 lidí, před vážným průběhem téměř 500, a to za jediný měsíc od zahájení akce,“ tvrdí iniciativa, za níž stojí skupina lékařů a vědců.
"

!!!!!!





No to je děs na blití.
Citelně se sníží zátěž nemocnic, protože tam přestanou otravovat ty oočkovaní tou spásnou vakcínou?
Sliby říkaly, že vakcína ochrání před nemocí z více jak 80%, že zabrání těžkému průběhu a úmrtí až z 96%.
A teď chtějí odlehčit zdravotnickému systému tím, že ty bezpečně oočkovaný napíchají ještě 3. dávkou?

Milion za týden, aby jich 3.000 neskončily v nemocnici, ale do 2 let jich přes půl milionu skončí na hřbitově.

Ve všech zemích, kde se oočkovali, měli následnou vlnu coronaviru horší, než předtím.

Začalo to Izraelem.
Jak dlouho chtějí s tímto ještě otravovat?

Do konce roku, tak to zhruba vypadá.
Proto tak tlačí, kvaltují, nutí.
Nemají čas, stoprocentně tu 3. dávku narvali hyperjedem.
Milion obětí za týden.
Naci sousedi můžou závidět.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Hlavně to vypadá, že covidfaši mánie je příprava na vládu šikmého očička z Číny.
Číňánci chtěj taky papat, masíčko, kafíčko, ne jen rejži. A tak chtějí i s tím svým hmyzáckým genem ovládat i slovanská území.
Jenže my nemáme žádný mravenčí kolektivní vědomí jako oni, tak bych řekla, že si asi nebudeme ouplně rozumět.

EU poklonkuje NWO, což je globální organizace, kterým se Čína a její vcity ku lidské svobodě enormně hodí.

A proto prý plánuje tzv. systém sociálního kreditu k r. 2024. Že by jako ty očipovaný blbečci skrze virtuální konta vykazovali svůj životní styl, potřeby a postoje a velké čínské očičko, či očičko jiného globálního úchyla určovalo, kdo má žít a kdo ne ... předpokládám že podle automatického algoritmu.

Mimozemšťani sice mají technologie, které na 100% nepadají a vydrží statisíce let. Ale Galaktická federace, ač je zdiskreditovaná od všech a všeho, včetně strašně chytrých vědem, které se nikdy nezabývaly mimozemšťany a na mimozemské multidimenzionální válce se nepodílely, chytrolíny, co furt nemůžou přijít na to, proč by se nám nějaká Galaktická federace měla věnovat ... tak GF tu je a střeží vývoj na této planetě.

Takže bezprostřední nasazení mimozemských, nebo reverzních high tech možností pro zotročení naší rasy by nemělo být až tak jednoduché.
Důležité je kolektivní rozhodnutí.
Kolektiv očkovaně rozhodl - chceme NWO, chceme totalitu, jsme jen stádo debilů, rasa neschopná obstát v Galaxii!!!
Jen střední Evropa se bouří, jinak mají všichni hranolky a avokádo a jsou uvědomělí podle mainstreamové říkanky.

Tož uvidíme, je tu krásná otázka.
Radši živí s čipem a totalitou, nebo mrtví a neočkovaná menšina s budoucností???

A ač se někde nějaký úchylové řežou o tu vládu nad světem a chrastí se zbraněmi a zase opět hrozí údajně světová válka, nevěřím tomu ... ta už je dávno a vyhrála ji Galaktická federace.

Ony se ty události z vyšších dimenzí překlopí i sem časem. Ve vyšších dimenzích to dopadlo porážkou a děsivým koncem podřadných kreatur, které chtěly zabít planetu i naši společnost.
Předpokládám, že to tak dopadne i v hmotné realitě.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.12.2021 >


Máme tu další bezvadný počin:


Dezinformace jako veřejný nepřítel. Vláda zvažuje, že je bude regulovat zákonem.

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/dezinformace-jako-verejny-nepritel-vlada-zvazuje-ze-je-bude/r~bacd51de511211ec8a900cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-4&utm_campaign=Aktualne





Výňatky z článku:
"""
Už od počátku pandemie nemoci covid-19 zase část mediálního prostoru plní dezinformace o tom, že koronavirus neexistuje, případně je produktem spiknutí elit nebo že očkování způsobuje neplodnost. "Dezinformační tlak podporuje rezignaci části společnosti na funkčnost státu v jeho současné ústavní podobě, což stát limituje ve schopnosti účinně komunikovat strategická témata," popisuje BIS hlavní riziko dezinformací v poslední výroční zprávě.
"""

"""
Provozovatelé on-line platforem mají ve Francii povinnost varovat, omezit a nakonec smazat uživatelské účty šířící nepravdivé informace. V Německu musí provozovatelé sociálních sítí reagovat na stížnost uživatele na nepravdivou informaci, do týdne ji vyřídit a o způsobu jejího zpracování informovat dotyčného a příslušnou národní autoritu. Jakým směrem se na tomto poli vydá Česko, se ukáže nejpozději příští červen.
"""

"""
Hybridním působením se rozumí využití nebojových prostředků, jako jsou skrytá propaganda, dezinformace, zpravodajské operace či ekonomický nátlak. Útočník jejich nasazením usiluje o oslabení společenského a politického uspořádání tak, aby v cílové zemi mohl uplatnit vlastní mocenské cíle. Původci takových útoků jsou zpravidla aktéři napojení na státní moc nepřátelské země.
"""






Ve své podstatě by to mělo znamenat zánik veškerých zpravodajských prostředků, novin, webových novin, zpravodajských serverů, sociálních sítí.

Protože první a největší dezinformace, kterou nám dali, byla tato:

USA a západní Evropa jsou nám přátelští a myslí to s námi dobře.

To byla velká dezinformace, rozkradli nám stát, v současnosti jsme v pozici otroků ve vlastní zemi, vládne nám opět fašistické Německo.
Naši předci musí zvracet.
USA se chovalo vyloženě zločinně a vyvolalo spoustu válek.
Jsou to zločinci a média nás dezinformačně vlastizrádcovsky táhla do prdele.


Z toho vyplývá, jaké státní útvary by měly mít možnost působit na našem území.
Ač jsem pro obezřetnost vůči všem, nejvíce bych vyházela a zakázala ideologie západní Evropy a USA a chci pryč z EU a NATO, od těch esesáckých zrůd.
Nesouhlasím s jejich dezinformační kampaní, mám radši tu ruskou.



Dále je otázkou, co tato fašistická EU bude považovat za informaci a co za dezinformaci.

Protože magnet a kovové lehké věci držící na místech vpichu po vakcíně není dezinformace, viděla jsem to na vlastní oči a těch lidí, co to viděli na vlastní oči, není až tak málo.

Přesto je to považováno za dezinformaci.
Přitom vakcína proti covidu je magnetická a je to zločin.




Pokud se těm esesákům z Německa podaří opět ovládnout Evropu, nestačíme z EU utéct.

Velice doufám v příští rok, že se stane něco, co zvrátí tento vývoj.








<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.12.2021 >



https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/sef-pfizeru-posilujici-davky-budou-kazdy-rok-40380030

Šéf Pfizeru: Posilující dávky budou každý rok
Dnes 18:11
Zdeněk Nevělík, BBC, Právo

Třetí, čtvrtá, pátá dávka proti covidu-19, a tak dále každý rok. Předpokládá to Albert Bourla, šéf americké farmaceutické společnosti Pfizer.

""""

Bedřich Zítko
Před 1 hodinou

Jste se normalne zblaznili, obelhali jste nas, ukradli jste nase nadseni pro vakcinaci, ktere tady bylo s obrovskou nadeji od jara a vy muzete jednoznacne za to, ze chut obcanu s vami spolupracovat( nechavat se ockovat, co chvili) pomalu opadava. Vy nechcete vyvinout lek, vakcinu, ktera se poda jednou a je klid, vy chcete rejzovat az do skonani sveta a verim, ze i kdyby to chtel nahodou Covid zabalit sam a zmizet, vy ho zase radeji rozsirite, to aby se trilionovy byznys tocil dal. Hanba vam, proklinavam vas a to jsem ockovany, to jsem uveril, pcheee, pry tecka, Tecka? Spis zpaTecka, nemyslite? Kdo prijme odpovednost za to, ze nam lhali? Vy proste chcete, aby vsichni byli nyni naockovani, presto aby vsichni ale dostali Covid a strasne si prejete, aby dalsi mutace vyvolala zajem( prikaz povinny) k dalsimu ockovani. Jste parchanti a vlady sveza jsou slabe a neschopne zastavit jak Covid, tak vas, parazity.

""""





Tak snad se lidi začnou probouzet po těchto vyjebávacích tlacích, kdy evidentně podvodná vakcína, o níž tzv. "dezinformace", které chce EU uzákonit jako trestné a oficiální cenzurou ničené, přinejlepším tvrdí, že jde o peníze.

Ne ne, je to genocidní projekt.

Kdo tohle spolkne s navijákem, je prostě pitomý a na následky dalších a dalších vakcín pojde.

On už teď je problém, že lidi už mají ty dvě dávky a jejich krev je tím pádem minimálně zmagnetizovaná.
Nechutný.

A tak vláda chce nařizovat povinné očkování, kde se člověk bude muset vyplatit, aby ho nechali žít, nebo prý půjde rovnou do kriminálu, asi bude oddělení pro politicko.covidové vězně, nebo rovnou ty gulagy???


No prostě je to na zvracení, kdo nevidí totalitní nátlaky a nabírání společnosti směr zkáza, není snad ani kompetentní člověk k tomu být doopravdy člověk.





<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.12.2021 >

Co vím z doslechu.

Firma, 2 neočkovaní, zbytek očkovaný.
Očkovaní 2 mi dávkami po pondělním testování v karanténě, covid pozitivní skoro všichni, čekají na PCR testy.
Neočkovaní zdraví a bez covidu.

Zdravý mladý člověk se nechal udolat touhou navštěvovat restaurace a nevypadnout z kolosu mezi blby.
po první dávce se maximálně jednou denně doplazil na záchod a druhou noc myslel, že zemře.

Doktor mu pak řekl:
"no jo, to víte, máte silnou imunitu".

???


Aha, tak prosím nechoďte už nikdo nechat si zničit imunitu.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.12.2021 >


Další veselý titulek z médií:
"Britští vědci varují: polovina lidí s rýmou má ve skutečnosti covid"

Jo, tak to bacha, rychle běžte na čtvrtou dávku, ať to nechytíte!


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter