Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Gepard už není nejrychlejší ...
Autor: Gepard_už_není_nej_ (Občasný) - publikováno 29.11.2021 (17:41:36)
Ano, je to tak. „Gepard“ už není nejrychlejší. Po dlouhých téměř více jak 17 letech se „Gepard“ opět objevil na stránkách Totemu, kam kdysi občas přispíval. Byl tehdy v plné síle nabitého čtyřicátníka. Sice s jistým zraněním, ale síla mysli i ta fyzická téměř i ony hory přenášely. Teď opět přišel sem, aby zlomený tady napsal jedny ze svých posledních řádků. Ano, dostal mezitím spoustu zásahů a občas střílel i sám proti sobě. Ano, i proti sobě. Věřil v čest a férovost „spoluhráčů“, kteří však příliš často protihráli vůči němu. Gepard se domníval, že ustát jde téměř vše, pokud máš víru a hodně sil. Zrada a podrazy jsou však v životě daleko častější než zjevení alespoň občasného charakteru. Gepard byl přesvědčený, že pomáhat je naprosto normální. Opak však byl velmi častou pravdou, mnohými kolem často vyslovovanou a Gepardem "tvrdošíjně" nikdy nevěřenou.

Věřil, že měl nebo i má ještě kamarády,
avšak lidé, kteří , když bylo nejhůř, otočili se zády.
Jen potvrzení staré pravdy … jen lepší známí a věky ověřené zrady.

Říkali o mně, že atlet, inteligentní, sečtělý, vzdělaný a všestranný s přehledem vůbec, prý i pohledný "modrooký".
Síly mi ovšem došly, snad nepřišly moc vniveč a zbylo dost k prospěchu těm mladým.
Hodně jsem ale i hazardoval. A hodně lituji těch ublížení lidem, které jsem měl tak moc rád.
Napoprvé to nevyšlo. Nabral jsem trochu síly, podruhé to už vyjít musí. Už není totiž pro mne místa...

Sbohem
„Gepard“


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2021 >

Jdeš za černou babičkou, nepřišel ti plat, nebo co je Bohuňo, už je čas? Vážně? Už před Vánocema?



<reagovat 
 Gepard_už_není_nej_ (Občasný) - 29.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> Chvíli jsem přemýšlel, kde zanechat o sobě poslední zprávu...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2021 > Gepard_už_není_nej_> 

Tohle je divný místo ... Bohuňo, pochop, že když to tady terorizuješ už X let, tak kvůli tobě nikdo brečet nebude.


<reagovat 
 Gepard_už_není_nej_ (Občasný) - 29.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> Nebyl jsem tady 17 let a zanechal jsem tady svoji zprávu. Úplně vše ...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2021 > Gepard_už_není_nej_> 

Když přistoupím na tvrzení, že s Bohuňou nemáte nic společného, tak je ten plán tu něco říct a pak se zasebevraždit hodně tragický a naivní.
Protože zrovna tohle místo je plné obsesivních úchylů od NWO a fanoušků totality, ticha, uměřenosti a korektnosti.


<reagovat 
 Čtenář - 29.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> ýťa má slabost pro čínské lampióny a nudle.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2021 > čtenář> 

Já nevím, jestli je něco takovýho vůbec reálný, že by tady někdo uveřejnil jednu básničku a po 17ti letech se tu rozhodl spáchat harakiri.
Bohuňo, ty se fakt nudíš, viď?
<reagovat 
Čtenář - 30.11.2021 > Proč by bohuna psala příspěvek, když krom nadpisů to nedělá pět let? Ale je dojemný, když si člověk zpětně připustí zmar, ve kterym tady trávil čas. Je to šance začít zítra jinak. Tak snad strejdo, přeju ti.
<reagovat 
Čtenář - 30.11.2021 > DYG STE BLBÝ VŠICHNI. JEN DALŠÍ JULOVO KŇOURÁNÍ A DOPROŠOVÁNÍ SE SOUSTRASTI.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2021 >

Mě to zapadá do skomírání NWO.
Jestli vážně existuje člověk, který jde svůj psychický skon sdělit zrovna sem, aniž by se ohlásil, kdo je a o co mu jde, tak je to tragický odraz doby.
Spíš jde ale o příkladný rozkladný proces NWO.
A Bohuňka už publikuje, už se jí něco stalo.

!!!!!!!
!!!!
"""""

O konci Totemů a
Autor: Uličník (Nový) - publikováno 17.11. (00:41:34)

O stavu současné české poezie.

Současnou naší poezii dělíme nejčastěji na mainstreamovou a nezávislou. Poezii tzv. hlavního proudu však ... .... ....

"""""
!!!!!
!!!



Tak proč by se tady Bohuňa nevyslintal i ze svého iluminátského zmaru, kdy jim to nedopadlo a padá do nižší dimenze?


<reagovat 
Čtenář - 30.11.2021 > poezii dělíme, julu žerem, ýťou svítíme na cestu a kulturou si na totemu do jednoho vytíráme prdel. .
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter