Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jfj objevitel talentů++
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 13.1.2022 (06:19:42)
jfj mně kdysi říkal, že pozná mimořádné lidi a třeba umělecký talenty během tří minut. Moc jsem mu nevěřil, ale když jsme byli v UMPRUM, tedy v místním expresu, tak slyšel poprvé asi půl písničky T. Kluse a řekl mi, že tenhle kluk (aniž by ho viděl) bude do 2 let Zlatej Slavík, že potřebuje jen smutnou písničku. Stalo se. Říkal, že ABBU znal a její potenciál poznal určitě jako první v ČSSR, ještě před Eurovisí, kdy se představila světu. Povídal mi o budoucích modelkách nebo třeba o Honzovi Dolanském, O Mirkovi Dlouhém, Vaculíkovi i Sagim, jak je vlastně "objevil", no ale proč to píšu.

Upozornil mě na tohoto kloučka a že to je obrovskej talent, kterýho čeká velká sláva. Já si toho tenkrát moc nevšímal, ale Jaromírova slova se nyní potvrzujou, takže uvidíme, jestli Bohuňa má stejnej pocit, či zda toho cápka pozuráží jak je jejím zvykem.

I mně to chvíli trvalo, ale dnes už vím, že jfj vidí nejen dál a vidí víc, ale hlavně vidí hloubš.

Zde ukázka klipu, ten onen je v něm až ten druhý zpěvák a pak ukázka ze zpěvácký soutěže, tenhle klouzek mluví španělsky i francouzsky a vypadá jak jfj zamlada-což je info zejména pro Bohuňáka!!!!!!! Víc vykřičníků?
Hele, ale fakt mě zajímá váš názor, jestli byste ho poslouchali...

https://youtu.be/dkWuczbmkIo

https://youtu.be/p5maxG8eCxk

Podezírám Jaromíra, že ho objevil na "chatě" ve Španělích...
ale to už nám poví sám, neb jsme dneska trochu řádili, tak až sundá tu černovlásku z objetí...


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 13.1.2022 > Nazdar Bohuňo, ty máminej přívažku, jo jo, je to přesně tak, ale já bych chtěl upozornit ještě na někoho jiného, koho jsem objevil.
Pamatujte si jméno Ondra Nebeský!
Není ještě slavný jen kvůli mé neschopnosti a nepraktičnosti. Mám tu i jeho fotku-pro dámy všeho věku, protože on už není chlapec, to už by vůbec Bohuňák neunesl, ale nevím jak vložit, tak prostě prd!
On mně bude recitovat básně, protože má skvělý hlas a také mu textuju nějaké písničky, nu vot, uvidíme, jinak jsem také zvědav jak na Pola Granche zareagujete.
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2022 > PRO TATO DÍLA TOTEM ŽERU:)))
<reagovat 
adtzth (Občasný) - 13.1.2022 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
aasder (Občasný) - 13.1.2022 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
aajuikll (Občasný) - 13.1.2022 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
aawerčř (Občasný) - 13.1.2022 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
aawerčř (Občasný) - 13.1.2022 >
<reagovat 
aawerčř (Občasný) - 13.1.2022 >
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2022 > že vám neni hanba, takto se vyjadřovat o autorovi, kterého doporučují ostatním místní redaktoři.
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2022 > ZLATÝ ČASY!
https://www.youtube.com/watch?v=hHeZ4J7LDPM&t=715s
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.1.2022 > No, a co říkáte na tyhle ferdy... ano, Bohuňáku, tyhle jsem objevil jen pro sebe, zase pozdě, ale to není podstatné, tohle není o mně, teda zatím... (vtip?)

https://youtu.be/JEz1qGS0T1Q

a nebo tahle buznička... famózní! Tenhle Němec-tuším, ale vyprodává haly, nicméně-já ho poznal přes tohle soukromé video...

https://youtu.be/htoTf2mptFg

Jinak, problém s Polem Granchem je podobný jako se všemi těmi rychlokvaškami z pěveckých soutěží, vrhnou se na ně dravci ze šoubyznysu a rozcupují je na kousky, což je vidět na dalších jeho klipech-resp. písních. Já tedy umím španělsky asi jako Bohuňa česky, ale vidím jasně, že mu schází kvalitní nové, nejlépe autorské písničky. Vždycky si říkám, že sice chápu, že mu chtěj vydat desku co nejdřív, a vydojit z jeho náhlé popularity maximum, a on v podstatě nemůže nic dělat, protože tihle vychcánci s ním uzavřeli smlouvu ještě než zazpíval poprvé, ale kdyby s ním tu první desku vydali již se zavedenými hity, třeba staršími, kde už by nemuseli platit autorská práva, tak efekt by byl stejný, akorát ON by zůstal "celý". To je příklad u nás Gunčíkové, Sámera, Elišky ap., jen Hrůza uměl napsat hit-Vodu živou, jinak třeba Pergnerová, či Zámečníková naprosto propadli, i když měli našlápnuto. Ale těch talentů je mraky, kteří se neuplatnili jen proto, že si sami neuměli napsat písničky, což je jen konstatování, prostě musí se to sejít... to samé je v herectví-kolik já viděl talentů... a nic!
O promarněných talentech já bych mohl vyučovat, to mi věřte!
<reagovat 
 Čtenář - 13.1.2022 > j.f.julian> mel julo, mel! :)))
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.1.2022 > Jaromíre, tohle byl od tebe dobrej nápad, bavím se skvěle! Bohuňák ani nedospal, ale chytil se, gratulace shemalemu!
Chytří umí oddělit ironii od vážně míněný myšlenky, Bohuňák je ale z pomezí Bulharsko-Rumunský vesnice, kde prcaj kozy, takže se zmůže jen na další nicky a přísnou kritiku, protože... no, protože je netalentovanej debil a závistivej přizdisráč!
Tohle je ukázka vopravdový malosti, kdy Bohuňa NIC neumí, ale soudí a soudí. Proto toho shemaleho milujeme!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.1.2022 > https://youtu.be/IiQM-RW10Eo

k tomu klučinovi z pláže - teď jsem si ho našel a on udělal přesně cos radil těm s hlasem, ale začínajícím-nahrál cd Sweet dreams - Mart Hoogkamer
se starejma dobrejma flákama, takže není k smíchu a koncertuje...
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2022 > Pan básník nám zjevil svojí představu o talentovanosti. No tě prdel, protože tohle už sranda neni.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.1.2022 > čtenář> chacha, a teď nám ji doufám sdělí pan anonym???
nebo, že by se posral do trikotu!?!?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.1.2022 > čtenář> Správně jsi Bohuňo řekla, že Julián je PAN básník a že to není sranda! Takže já doufám, že když ti připomenu jeho slova už po stý, že to třeba něco dojde...

volně... když Malý člověk něčemu nerozumí, nebo ho to přesahuje, tak se tomu vysmívá, nevěda, že je sám k smíchu! Hledej pokoru v sobě, i když nevíš jak jsi na tom pohlavně, pa!
<reagovat 
 Čtenář - 13.1.2022 > analfagot> jen dál julo, dál. O TOHLE tady jde.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.1.2022 > dobrý, taky přispěju... jedu zežranej jak carskej důstojník jednosměrkou Nerudovkou, policajt, říká čeho jsem se dopustil a já na to, holánku, chytrý hledá chybu nejdřív u sebe! A on jako co tim myslím? Já-když jsem jel na Hrad, tak bylo vše v pořádku, tak nechápu kterej blb tu značku za hodinu obrátil... pak ať si pohne, že mi otvíraj hospodu a hrozí, že by mi kuci všechno vypili... a nakonec -jestli by přede mnou nemohl jít pěšky přes Karlův most a vyčistit mi cestu, že to jako diplomat odmítám objíždět... nu, pak jsem mu dal 5000, on spokojeně zasalutoval a já to šel dopít! Pro Malé udavače-byl rok 93 a tohle je pravda do puntíku. Příště přidám jak mě přepadli policajti v Perlovce, když jsem si vybíral štětku...https://c.tenor.com/aiBQJq2zd0IAAAAM/idiot-hammer.gif

tak bloudím po netu a tohle jsem našel... jfj, samozřejmě...
<reagovat 
 Čtenář - 13.1.2022 > analfagot> my chcem radši tu jak jste s bohdalkou a peškem uvažovali o bohu:)))
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 15.1.2022 > chachachachacha, mi říká Bohuňák, kterej neví jestli má díru a kam vede?? Vidím, že tvá literární minulost je bohatá, hlavně oceňuju tvojí báseň-JSEM MAMRD na světě NETRAPMĚJŠÍ-mám rád odvážný sebekritický básně. Sice tvé rýmy jsou trapný, špatný a vypovídající o NEtalentu, ale jestli to byl záměr, tak OK! A nemaž to, dopřej i ostatním trochu tý veselice, jak by řekl OREL mezi drozdy, teda veliký jfj-nositel NOBELA!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.1.2022 > přidám ještě jinou verzi hitu...

https://youtu.be/6NdBRJrc3Jc
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2022 > Jula vidí hloubš, to určitě. Jen neví kam čumí, když nerozezná kundu od prdele.
<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2022 > čtenář> CO TO JE? Tohle ti připadá chytré, nebo snad k básni? Jak je možné, že redaktor takového idiota sprostého vůbec nechá psát takové urážky a nemaže ho?

To bude nejspíš nějaký nemocný člověk.
<reagovat 
Joneli (Občasný) - 15.1.2022 > Jestli máš soudnost, což asi ne, tak to vymaž. To je ostuda. Čím je ta ostuda kratší, tím je to lepší:)










<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2022 > Joneli> Proč by to mazal? Neuvedl jsi jediný důvod! To, že tomu nerozumíš ty, snad vypovídá o TVÉ úrovni? Mně se spíš zdá, že tě to přesahuje a tys to prostě nevydýchal...
A taky se mi zdá, že tyhle sprosťárny píše jen jeden člověk, a jak už jsme se shodli, ten je hodně nemocný.
Proč nezkusíš psychiatra? A opět apeluji na redaktora, aby lpěl na Pravidlech Totemu, takhle je k smíchu, když si nějaký slaboduchý trapák z něj jen utahuje.
<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2022 > čtenář> nudlo nudlo
<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2022 > čtenář> Copak? Ty taky nechápeš, že si tu my, redaktoři, udržujeme nudloše pro NAŠÍ zábavu?
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.1.2022 > Díky za podporu, Bohuňák je místní Honimír, my si blba nevšímáme a tak si musí tvořit nové nicky a sám si odpovídat, je to kretén! Neumí vopravdu vůbec nic, je na dávkách, protože se neuživí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2022 > ANO ANO, ČLOVĚKA NA FOTCE POZNÁVÁM - TO JE REDAKTOR VOŘÍŠEK Z PÍSMÁKU. CELEBRITA, JAKO JULA, JAKO JULA (zamlada:)))!
<reagovat 
 aďyna vořechová (Občasný) - 13.1.2022 > čtenář> toš aby to nevypadalo blbě, snížíme průměr bodů na 4,87:)))
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 13.1.2022 > aďyna vořechová> vi si z toho děláte prdel, ale on nejen že neni schopen vložit fotku na net, ne si to někde najít, ale on se nemá ani koho zeptat, smrda už uplně všem.
<reagovat 
 Čtenář - 13.1.2022 > čtenář> nudla je na totemu sedmijediný, tedy smrdíce:)))
<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2022 > čtenář> vypadá to , že tu smrdíš spíš ty. nevidím žádný tvůj příspěvek, a naopak, když někdo umí přiznat, že není dokonalý, že neumí vložit foto a druhý jen uráží, ale neumí se ani podepsat, tak mi to dává smysl. První je pokorný a je velikým skutečným básníkem, který své krásné verše rozhazuje idiotům jak kusy krvavého masa, nebo lze také říci, že hází perly sviním a ty, jsi úplně nesvéprávný ignorant a jak jsem četla, tak si to tu oprávněně myslí každý! Proč tu obtěžuješ, proč se o něco nepokusíš. Zkus třeba fotit, na to nemusíš mít žádnou fantazii ani talent. Ale ty se bojíš, že by se ti někdo jako ty, vysmál, že jsi nemehlo! Jsi jen ubohý hejtr, uplakaný ubožák, který se nevzmůže na nic, jen aby schovaný v anonymitě urážel ostatní, což je znak nevzdělanosti a neschopnosti.
A naopak! Analfagot byl největší hvězda poezie na Literu, Julián je stále zase na Libresu a dalších..., nakonec tisíce jeho čtenářů prostě a jednoduše hovoří za vše a takový počet sledujících nemá v Čechách obdoby!

TY NÁS NEBAVÍŠ! TY, primitive!
<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2022 > čtenář> kdo by neměl julu rád, jula je náš kamarád;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter