Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Holky od nás, z Jihu Moravy, kde ještě svět je jakž takž správně
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 13.2.2022 (02:31:29)

Holky od nás, z Jihu Moravy, kde ještě svět je ..jakž takž správně

((...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 13.2.2022 > Pokud někomu nestačilo dvacátý století s vyvražďováním desítek milionů lidí na základě kolektivní viny (nebo kolektivního vyvyšování) a dnes opět třeba na základě bydliště rozlišuje na špatný a dobrý, je třeba na něj minimálně upozorňovat. Projevy se trochu liší, ale mezi julou, ufonkou a timhle není v míře nenávisti žádný rozdíl.
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2022 > čtenář> Souhlasím. na fotografii jsou normální ženy své doby. Pokud se nikdo z vedení nepozastaví nad tím, že za tvorbu jsou zde vydávány fotky našich předků, tak ten totem fakt už radši zrušme.
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2022 > čtenář> Jste blbý oba. Vpravo Petula, o nic jinýho v tomhle příspěvku nejde. Zajděte si do věže, stačí jednou, aby jste pochopili, O ČEM totem a všechny amlity dneska jsou.
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2022 > čtenář> Sereš, ale asi máš pravdu. Zendrich je Petula. Ale možná bude líp. Vždyť si právě chystá strčit šídlo uchem do hlavy. Možná bude líp. Možná, ale NE TADY.
<reagovat 
Čtenář - 13.2.2022 >



Že je zendrich petule si pochopil až dnes? Troubo:))))).
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2022 > čtenář> Petula má energetický záběr z jiného ranku, než Zeanddrich, jestlis je oba někdy viděl osobně. Proč se to tu přestalo řadit do řetězců? -Je špatně vidět, kdo komu odpovídá..
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 13.2.2022 >

No rozhodně jsem neměl záměr chlubit se cizím peřím.. .

(...).

Pokud jsem někdy na ukázku uvedl dílo svého příbuzného,..., vždy jsem to ..zřetelně avizoval; -pravda, zde jsem to opomněl, omlouvám se.. ((myslím si ale, že v několika minulých letech se zde na Totemu.cz běžně publikují neautorské fotografia a obrázky,..., a zajímavé je, že těmto publikujícím se to ..nevyčítá..)) .


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.2.2022 >

zajímavé dokumenty doby :-)
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 13.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Díky, Aine

V krojích, ..po selsku, se ale u nás chodí i dnes, i když se to, samozřejmě, v ..běžném životě týká hlavně generace starší.. ( samozřejmě, do ..vinohradu či na pole se nosí oděv prostší, než třeba na Hody či ve svátek..)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 13.2.2022 > Zeanddrich E.> 

Tím jsem chtěl říci, že takový pohled se může ..u nás naskytnout i dnes,..., i když osoby v něm by byly asi ..trošku starší..



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.2.2022 > Zeanddrich E.> 

To je ojedinělé, dnes už se to nevidí, ve městech vůbec. Existují folklorní soubory, ale lidi v takovém tradičním oblečení už nechodí.


<reagovat 
anae (Občasný) - 15.2.2022 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 15.2.2022 > není na jižní Moravě pořád matriarchát?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter