Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Červánkový talíř z kolekce Mobilofky
Autor: Eaea (Občasný) - publikováno 1.4.2022 (09:37:53)
Že prý tu rádi koukáte na mraky... foceno večer s pěkným datem 22.2.2022


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 1.4.2022 > aaiiea
<reagovat 
Čtenář - 1.4.2022 > Střechu poznávám, to je ta třetí zleva od hotelu Grand ve Špindlerově Mlýně, že?
<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 1.4.2022 > čtenář> Dobrej odhad, mimo jenom o 200 kiláků 👍.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4.2022 >

Pěkný talíř - tyhle mraky ve tvaru talířů mají určitě nějaké oficiální meteorologické vysvětlení, ale moje GF mi potvrzuje, že jsou to i umělé mraky, které kryjí skutečné technologie.
Tzn. mimozemšťani tam mají obří loď a tváří se nevinně jako mráček.


<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 1.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mě to nikdo nepotvrdil, oni se se mnou nebaví😂. Ale pro začátek aspoň mrak, třeba tam bude jednou i ta loď ...ale na tu už si zajdu dom pro foťák.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.4.2022 > Eaea> 

Ono to je logické - samozřejmě že používají mraky jako clonu, když potřebují přejít do hmotnějších forem s velkými mateřskými loděmi.
Kdo by to nedělal?
Se mnou se baví, ale je to příšerná oběť, doslova oběť, nikdo tomu nevěří, člověk zažije jen šikanu a pronásledování a nakonec zjistí, že to všechno bylo zbytečný, protože lidi jsou prostě zlá chamraď bez zájmu na zlepšení společnosti.
Příšerná deziluze.

Proto doufám, že to všechno nebylo absolutně zbytečné a že se přeci jen ještě něco pozitivního uděje, i když podle stavu společnosti to tak nevypadá, to je skoro jistě marná naděje.

Ještě k těm clonám - když je na nebi mimozemská válka, překryjí to černou clonou. To jsem taky zažila, tak černé nebe jsem ještě nikdy neviděla. Nade mnou absolutně černá obloha, za tou černou clonou mimozemská válka a já v psychedelii.

Bylo daleko hůře, dnes už je vlastně dobře.
Bohužel ale lidská společnost se netváří k jakémukoliv pokroku.




<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> To proto, že lidská společnost nijak nepokrokuje😂. A to jakože beze srandy vůbec. Včera mi strejda povídá: "V únoru jsem byl nemocnej, tak jsem šel na test a covid. Mám certifikát o prodělání na 180 dní, to mi vyjde na dovolenou, tak jsem prozatím ten termín na 3. dávku zrušil." Tchýně o pár hodin před ním: "Kvůli Putinovi musíme předělat topení z plynu na elektrický." No já z nich šla včera zas do kolen😂. Večer na telegramu jsem četla, že na Srí Lance už vypínaj elektřinu denně i na 7,5 hodiny, tak jsem zvědavá, jestli to dojde i k nám. Vlastně v to doufám, lidem by prospělo pár hodin denně bez telky, třeba by pak měli čas koukat na oblohu a zvláštní mraky (a hlavně jsem zvědavá, jak bude tchýně to topení/vaření řešit potom).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2022 > Eaea> 


Během dimenzionální války jsem musela vyřešit lidstvo a nepřátele a i když jsem třeba pročítala diskuze na IDnes, hrdinně jsem to zvládla naprogramovat na likvidaci 10% infiltrace do lidské rasy.
To byl konec 2020, tehdy jsme měli zvládnutou hrubou část dimenzionální války, Reptiliáni už tehdy museli opustit planetu, vytvořil se základní prostor pro lidstvo, ať se ukáže, kde je jeho vůle.

No - z likvidace 10% infiltrace udělali lidi sami likvidaci 50% populace.
Tzn. z potenciálního programu, který byl nastaven co nejpříznivěji pro lidstvo, udělali totální spoušť.

Stačilo málo - aby o 20% populace více začalo být aktivně v odporu proti covid debilizaci, kdyby se od začátku ozvalo daleko víc lidí proti očkování, nemohli to NWO dotáhnout do tak absurdních psychedelických podob, jako je Rakousko, nebo Austrálie.
Lidi jsou děsivý přízrak, vlastně se nemůžu dočkat, až budou ti očkovanci pryč.

Neobstáli by ani jako zvíře - jsou tupí, ve volné přírodě by okamžitě zdechli, nefunguje jim intuice, instinkty a zdravý rozum.
A jako člověk jsou se svou spirituální náplní anomálie.
Jsem přesvědčená, že ta polovina lidstva, co zemře, je děsivá kosmologická anomálie.

Jinak očkovaní jsou nemocní tím covidem non-stop. Já nejsem očkovaná, konečně jsem to asi chytla, od člověka, který to má diagnostikováno jako covid a ten to chytil od očkovaného s covidem.
Chřipka - a to zdá se ještě lehčí. 2 dny horečky a trochu rýmička.
V životě jsem prošla nejméně 3x chřipkou a tohle je proti tomu čajíček.
Nejhorší chřipku, která nesla charakteristiku toho, čím strašili jako covidem, tzn. s kašlem, kdy má člověk pocit, že mu odlítnou plíce a umře a s týden trvajícími horečkami, jsem měla už 2013.
A nikdo nechtěl žádný globální očkování.
Očkování je pro dementy.

Snad začnou probíhat kolapsy těch sportovců atd. - ti jsou na očích, píše se o nich.
Buď budou třeba fotbalisti běhat po hřisšti pomaleji, nebo začnou padat jak přezrálé švestky - kdyby se to dělo, bylo by snad možné jim na podzim s povinným očkováním zavřít huby.

A tchýně se plete s elektrikou - to jí vyjde na stejno. Nedoplatí se.



<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Na konci 2020 jsem neměla tucha, co je to reptilián😂. Tou dobou jsem měla úplně jinačí starosti (druhý mimčo). Že nějaký takový potvory existujou, čtu až poslední půlrok. A to jenom díky tomu, že někdo tenkrát na telegramu Volnýho bloku sdílel něco o adrenochromu a já byla zvědavá co to je, tak jsem si o tom pustila nějaký videa. Hodně nocí jsem pak probulela, protože na net koukám nejvíc večer, až spí děcka. A když už jsem usnula, tak jsem měla jednu noční můru za druhou. Vůbec se divím, že telegram ještě funguje.
Jo covid je rýmička, za ty poslední dva roky, co se to pojmenovalo covid, jsme to měli doma už 3x. Vždycky co první začalo naší starší dceři cca dva dny po tom, co se vrátila po víkendu od babi a dědy (oba očko), taková náhoda 😂. Očkovat bych se proti tomu teda nenechala, teď už vlastně ani proti tetanu, z jakýkoli vakcinace jsem díky tomuhle blázinci vyléčená. Ale protože doktoři jsou očkovaní skoro všichni, pediatři dokonce z 95%, tak asi jednou očkovat nebude mít kdo. Ale hned tak to asi nebude, zatím čtu, že padaj ti sportovci a piloti s letadlama.
Jo a tchýně snad tu elektriku zaplatí doufám, u nás ji nechci na dýl, než na dobu nezbytně nutnou na vypití jednoho kafe.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2022 > Eaea> 


Já jsem nikdy nějaké repiliány nestudovala, o celém NWO jsem měla mlhavé ponětí, četla jsem Stevena Greera, nebo Ivo Wiesnera.
Nakonec jsem ale v zážitku, kdy jsem byla kontaktována Galaktickou federací a prožila na jejich straně válku proti NWO, načerpala zážitky a zkušenosti, které potvrzují všechny tyto teze.

Stávalo se mi, že jsem informace z vlastní zkušenosti, informace přijaté ze strany Galaktické federace, později nacházela na internetu, už o nich věděl někdo jiný.

NWO jsou primitivové, nicky a vagabundi, špína. Je to "vesmírný vir".
Vyniká tím, že ničím nevyniká, jen primitivním nátlakem a násilím, etiku to nezná.
Je to struktura Odpůrce Stvořitele.

Musela jsem být extrémně cynická, abych přežila, naštěstí jsem neslyšela reálné zvuky, jen několikrát jsem slyšela nářek mučených žen, ne dětí ... bylo to hrozné.
V podzemí bylo skutečné peklo, ale ne to mytologické.
Mimozemské a satanistické, sluhové Odpůrce Stvořitele.

Můžu chcípnout, když vidím, že se lidi dávají na stranu takových zrůd a nenávidím ty lidi.

S tou tetanovkou taky váhám. Už to nechci, žádnou injekci. parazity a nějaké nano.sračky do krve.
Beru to tak, že buď se tu do několika let, myslím tím tak maximálně ještě ten příští rok, tento zrůdný NWO režim stopne a pak se rehabilituje i zdravotnická péče od NWO, aby zase sloužila lidem a když ne, ... , tak jsem ráda, že nemám děti.
Protože když si to člověk hodí, nikomu se nemusí zpovídat.

Pořád věřím, že NWO padne - tohle nebude trvat věčně.
Spíš jde o to, přežít tento a příští rok.





<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak žádná krize netrvá věčně, ani tahle nebude. Ale že by byl konec už příští rok, to je hodně optimistický ...kór tady u nás, my nejdřív počkáme, co vymyslí ostatní státy a pak si vezmeme za vzor ty největší kretény.
Já si nic házet nehodlám ať se děje, co se děje. Za 50 let plánuju o týhle jeblý době vykládat vnoučatům. A jestli to dopadne blbě, tak jim budu povídat o tom, jak za mýho dětství ještě nebyly mobily, total control a čipy v těle.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2022 > Eaea> 

Už není čas. NWO není žádná pohádka, ani procházka růžovým sadem - očekávat v režimu NWO totall control vnoučata je sadismus a nezodpovědnost. Já v takovém systému žít nechci, ale tipuju, že neočkovaní, proruští a podobná nedostatečně otrocká verbež by byla stejně zlikvidována jako přebytečná. Ponechali by se pouze nejnutnější a nejvíc zdegenerovaní a nejhloupější otroci v počtech, které neohrožují vrchnost.
Jakmile padne NWO, totall control a kontakt s Galaktickou federací bude znemožněn na věčné časy, je konec.
Nejnutnější podmínkou našeho přežití je třeba odstranění 5G, jinak začne příroda chřadnout a časem zemře.
V NWO to nepůjde. Už teď je NWO. Proto nejde ani diskutovat o 5G, nebo to není slyšeno.
Já nechtěla děti, protože jsem věděla, že tohle přijde a během války jsem potřebovala mít volné ruce - poslední roky jsme tomu s Galaktickou federací dali všechno, pokud nezabrala tato akce, není už naděje a pak jsem připravená se zabít a jít.
Nemám zapotřebí žít peklo s divnými zrůdami.

Ale chápu, že když má někdo dvě děti, tak takto myslet nemůže.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Systém NWO ve skutečnosti ani nemůže přijít.
Astrologicky přecházíme do věku Vodnáře a to je znamení lidské rozvinutosti do plných sil a svobody.
Vylučuje se to s NWO - zrůdovládou zločinců, která potírá svobodu.

Ve skutečnosti jsou dvě možnosti - svobodný rozvoj, nebo absolutní zánik.

NWO do toho chtělo stáhnout planetu, ale ta je už osvobozená, ta nezanikne.
Ale lidstvo možná ano.
Nedivila bych se.



<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 5.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> K tomu Vodnáři bych byla skeptická, matka byla vodnář a o nějaké duchovní rozvinutosti se v jejím případě mluvit vůbec nedalo, kdyby dneska žila, fandila by NWO ze všech nejvíc. Kdo vůbec vymyslel astrologii a věštění všeho druhu? Ne ti stejní, co náboženství?
Co se dětí týče, vrátit se nedají (jsou dny kdy bych to fakt brala), člověk holt musí pracovat s tím co má. Vidím to tak, že aspoň nepodporuju cancel culture, to by se NWO líbilo, když chtějí vylidnit planetu. Stejně mám trochu podezření, jestli oni se nás jen teď se vším tím očkováním, válkama a inflací prostě nesnaží jen vystresovat, aby lidi byli psychicky na dně. Budou sebevraždy a vraždy z nenávisti a nemoci za strachu (a z vakcín) a čím víc, tím líp pro ně. Jsou jako gestapáci, co u nás v r.1945 popravovali vězně, přestože už věděli, že válka je prohraná a nic tím nezískají, ale chtěli ještě pozabíjet co nejvíc chudáků (bratra mojí prabáby takhle popravili). Takže teď jestli planeta si půjde frekvenčně nahoru, stačí lidi udržet frekvenčně dole dostatečně dlouho a mají vystaráno, ne? Vyhrát sice nemůžou, ale můžou vzít miliardy duší s sebou. Jako nevím no, ale přijde mi to tak. Takže za mě z pohledu obyčejnýho člověka, co nemá šanci moc věcí ovlivnit, vidím jako nejlepší řešení se nestresovat a doufat, že ta planeta to nebude natahovat na tisíc let.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.4.2022 > Eaea> 

NWO je nepopsatelné zlo. Je to vesmírný vir. Jejich plány jsou nejhorší zlo, které si umíme představit a aby to bylo optimální, vše to chce tak stokrát vynásobit. Během dimenzionální války jsme museli odblokovávat a čistit kultický systém planety. Byl pochroumaný, zanesený negativními instalacemi a originální zemské proudy pod tím trpěly, jejich energie byla znásilněná.

NWO mělo v plánu zalézt pod zem a na povrchu vyvolat války, spustit kultické síly tak, aby se lidi mezi sebou porvali jak koně, jak zvířata, klackama, stačí zintenzivnit tlaky do mozku pomocí 5G.
Pak, po takové příšerné řežbě by vylezli jako noví vůdci světa, když by se lidstvo navzájem vymlátilo.

Jenže já myslím, že dojde ke zvratu, co jsem zažila, tak jsme vyhráli, je nelogické, aby to dopadlo takhle zle.

Ale musí dojít k úmrtí těch, co jsou primitivní a těch je strašně moc. To ale zařídí očkování.

Uršula se prý někde prokecla, když byla na návštěvě u nás, že "no jo, vy tu máte teď tu rakovinu" - asi chyba v jejím programu - ale dá se očekávat epidemie agresivní rakoviny, srdečních selhání...

Nakonec, je to dobře. Bez tohoto udavačského odpadu bude lépe.
A až ten nebude, nebude tu mít NWO jakékoliv zastání.

A astrologie je věda založená na pohybu planet, jejich auře a jejich vlivu na zemi při různých konstelacích dalších objektů ve Sluneční soustavě. Je to věda, která má smysl, narozdíl od náboženství.

Nikde nebylo nikdy řečeno, že všichni vodnáři mají být spirituální hvězdy, je to jedno ze znamení horoskopu. A je o svobodě, ne o NWO a židovské nadvládě světu. Já na energie těch znamen věřím, i ty epochy tomu odpovídají - kupř. náboženské ryby - 2 000 let tak intenzivního náboženského teroru neměly obdoby - tak stejně tak věřím na vodnáře.



<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 5.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Uršula je tak zlá, protože má děsný jméno. Nee vážně, co povídá moc nesleduju, páč to se nedá. Ale že je víc rakovin, problémů se srdcem a VAIDS jsem četla. Kolem mě nikdo nic nehlásil a to jsou očko fakt všichni (možná proto je "nutná" ta 3. dávka)🤔. Uvidíme no.

Věk vodnáře. No astrologii rozumím jak koza petrželi. Prý potrvá dlouho, cca několik století, než ten nový věk "naběhne". Tož jestli to něco neurychlí, tak se tý změny asi nedožiju. Ale taky se nechám překvapit.

Dneska jsem na TG četla příspěvek, kterej jestli je z půlky pravda, tak by to mohlo být u nás dobrý. Je to trochu podobný tomu, co čtu tady (a fakt jsou mezi náma čarodějnice, ha!) 👇👇👇
Bohemie není žádným keltským názvem, jak nás kdysi učili, podle keltského kmene Bojové. Jde o přepis české historie.
Skutečný název BOHEMIE vystihuje národ BOHÉMOVÉ a znamená BOHEM VYVOLENÝ NÁROD. To je skutečný význam Bohemie.
Bohémové je jméno národa Slovanů, kteří ovládali, jak by jsme dneska řekli, nadpřirozené schopnosti. Tyto nadpřirozené schopnosti zůstali pohádkovým postavám v českých pohádkách. I peklo v českých pohádkách je spravedlivé, nikoliv toužící po pomstě.
Ale zpět k našemu území Bohemie. Toto území nacházejíce se v srdci Evropy má velice zvláštní vlastnosti. Má podloží se zvýšenou radioaktivitou než zbytek světa. Stačí si vzpomenout na dvoje vyhlášené lázně, které mají léčivou radioaktivní vodu a to jsou lázně Jáchymov a Teplice, tyto lázně jsou jediného druhu na celém světě. Nikde jinde podobné lázně nenajdete. Na našem území se nachází v naše. podloží spousta cenných pokladů. To že se kdysi u nás těžilo zlato, stříbro, cín, uran a grafit mnozí ví. Ale pod našimi nahami tam jsou i různé druhy polodrahokamů. Jestli jste někdo byl v hornickém muzeu v Příbrami ví o čem mluvím. Proto je o naše území tak veliký zájem. Proto sem ani nechtějí jít třeba migranti, které nám chce nacpat EU. Podloží vyzařující svojí radioaktivitu migrantům tady nedělá vůbec dobře a nastavení lidí toto pole jen násobí. Takže toto území není pro každého. Ten kdo se na území Bohemie narodí a na čas je v cizině zatouží po návratu sem, protože mu chybí ona zvýšená radioaktivita.
Praha je velice zvláštním místem, původní název je Práh. Ten kdo překročí, žije a ovládá území Prahy ovládá i uzení Bohemie. Když se podíváte na pražský znak, na pravé straně mezi prapory je prapor Židů. A o naše území mají právě židi největší zájem, aby odtud mohli ovládat zbytek světa. Určitě jste před rokem zaznamenali budování nového Jeruzaléma, ale Praze. Ten kdo ovládá území Bohemie ovládá především obchod všeho druhu. Praha je dneska největším hadím hnízdem, proto spousta lidí z Prahy doslova utekla, jak je její energie nízká a temná.
A teď něco k lidem, kteří na tomto území Bohemie dnes žijí. Mnozí lidé netuší, že my Češi jsme potomky národa Bohémů, národa, který svojí myšlenkou dokázal ovládnout mysl nepřítele tak, že si nepřítel myslel, že zbraň v jeho rukách je žhavá, nebo svého nepřítele myšlenkou mohl i zabít. A proto je tady tato doba, aby si Češi na tyto schopnosti rozpomněli, aby odložili strach a začali věřit v sebe. Protože my Češi jsme vyvoleným božím národem, nikoliv židé, jak tvrdí bible.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4.2022 > Eaea> 


To je velice zajímavé vyprávění. Kosmas prý ve své kronice nazýval praotce Čecha Bohemicusem a naše země byla nazývána Bohemií, takže na tom určitě něco bude, resp. kryje se to s jakýmisi zakázanými vzpomínkami z kolektivního vědomí, kde je povědomí o dávném mocném slovanském společenství.

Je velice pravděpodobné, že naše dějiny někdo vymazal a že se učíme totální nesmysly.
Dějiny píšou vítězové - anglosasové a západní nekromanské národy a reptiliáni a podobná negativní mimozemská verbež a otroci vesmírného viru nenáviděli Slovany a nenávidí je dodnes.
Viděla jsem, že je to proto, že Slovanská společnost byla díky svému založení vůči těmto špinavostem naprosto imunní a toto zlo se mohlo tak mocně rozlít po planetě, až když se jim podařilo slovanství zničit.
Kdy se to stalo, těžko říct, zřejmě kolem toho r. 1000 plus mínus.
To byl asi největší sešup dolů, pak ještě následovaly další menší pády, např. v 18. století, s kauzou blátivých dešťů, tzv. mood flood, blátivých povodní, tehdy muselo dojít k dalšímu velkému porobení mysli a ducha.
Mluví se i o bájné říši Tartárie, kde nejdivočejší teorie říká, že se celý tento podraz stal právě v 18. století a že byly následně zfalšovány dějiny tisíc let dozadu. Vyloučit se to nedá.

Rozhodně proti Slovanům je extrémní nenávist ze strany zlých národů a zla jako takového.
Viz. současnost a anglo-saské a židovské řádění MI-6.

Myslím, že je vysoce pravděpodobné, že Slovani byli dlouhá staletí až tisíciletí ve svých tradičních oblastech a dokázali žít v harmonickém společenství založeném více na duchovních, než materiálních hodnotách, ale byli zničeni agresivními, nenávistnými a primitivními formami života, jako křesťany, židy, germány, anglo-sasy atp.


Ti také neustále chtějí okupovat naše město a náš kultický systém.

Před týdnem či tak nějak jsem sváděla boj o Prahu na spirituálním, informačním poli.
Slovanský duch je tam usazený pevně, je podporován zemí a vyššími kosmickými silami - je tam dán z vyššího plánu a ten tam patří.
Židovské instalace jsou brány jako pavoučí negativní síť. Židi nepatří do Prahy, oni si ale myslí opak. Židi totiž už nepatří nikam, oni si ale myslí opak.

Co se týká naší vyvolenosti, na to bych byla opatrná, já bych nejradši totiž naházela všechny vyvolené národy do ohně.

Ale během dimenzionální války jsme měli významnou roli, kterou jsme zvládli - Bohemie je totiž silné programovací místo a vyžaduje to hodně silných duší a ty se u nás našly a zafungovaly, proto bylo možné vyhrát základní válku proti temným.
V současnosti ale velká část našich lidí není v souladu s kultickým podložím naší země, otáčí se proti slovanství, chovají se vlastizrádně. Je to velká bída.



<reagovat 
Eaea (Občasný) - 6.4.2022 > S tou vyvoleností Bohémů to možná přehnali, ale mě je to fuk ...já su z Moravy😀. Zkopírovala jsem co celý jak to bylo napsané.
O Tartárii jsem za poslední půlrok četla taky dost. Dějepis mě ve škole nebavil, ale v poslední době se ty dějiny začínají jevit celkem zajímavě.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2022 > Eaea> 

Kéž by konečně přistáli GF a historie by se pak začala načítat z informačního pole, ta skutečná, jak věci doopravdy byly, pak by byly dějiny zajímavé a nejen dějiny.
V tomto šedém iluminátském systému je veškeré vzdělávání otravné.

Moc se na to těším.
Jenže nejdřív musí prokazatelně zemřít davy očkovanců, aby bylo určitě jisté, že nám lhali, aby se nabořil systém.
Pak i mimozemšťani GF nebudou "taková blbost".



<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.4.2022 >

Kdo Ti řekl takovej kec, že se tu rádi díváme na mraky?:


(jinak, já su taky z Moravy -já od Břeclavi. A Ty? :) )
Doporučil 
<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 27.4.2022 > Zeanddrich E.> Nikdo, ale koukala jsem, že nějakej Zeanddrich tu má každou třetí fotku s názvem Oblaka 😉. Nic ve zlém, taky mám ráda fotky krajinek.

Já su z drsného severu - kousek od Olomouce.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter