Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kterej zkurvenej zmrd?!?
Autor: Palach (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.5.2022 > Tohle je pro Bohuňu, aby věděla, že má fakt šerednou vulvu!
https://www.stream.cz/seros-x/ma-moje-vulva-spravny-tvar-porad-na-zachodcich-od-ct-nesmi-do-televize-64345405#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sznhp.vidpbox&dop_req_id=dhMpjFaRYKz-202205281156&dop_id=64345405&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
<reagovat 
Čtenář - 28.5.2022 > https://youtu.be/UVreb13hdkA

pravda musí ven!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.5.2022 >

Bohuňa včera řádil. Graficky mi rozjebal příspěvek, pak vylezl Slováček, pak Martin vymazal vše kromě Bohuňi, zaculil se a vypadl, pak mi ještě později vymazal nějaké komenty, pak Bohuňa asi milostivě vymazal svůj teroristický útok a nakonec vylezl toono.
To jsou klasické symptomy.
Jakmile někdo přijde a uvidí čerstvé komenty od Slováčka a nové dílo toníka, tak si může být jistý, že se tu kurva něco dělo, něco zlého, symptomatického, od NWO.


<reagovat 
 Čtenář - 28.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Heleji, ýťu, jak bonzuje :D
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 28.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> už se voda vaří! a nebude to pěkné!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5.2022 > čtenář> 

Já na vás NWOčka naprášila už hodně věcí. Tak proč neuvést do kontextu váš konglomerát chazarského židovstva a církevního zla, co se projevuje už roky na tomto serveru. Kolik nevinných a krásných duší bylo tou vaší chorobnou malostí z obráceného vesmíru tady poškozeno, aniž by znali pozadí věci.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5.2022 > Palach> 

Jestli se dočkáme jakéhokoliv pozitivního zvratu proti NWO, tak chci v první řadě zrušit církev, úplně zadupat, zakázat, hůř než za komančů.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Na tomto webu se totiž struktura NWO nádherně profiluje. Chazarský židi, podpora nacistického šílenství a hlavně - toxická, přišláplá, lidství a spiritualitě nepřející církev a spousta korektních hošánků se srdcem plným nefalšovaného zla.
Asi je dobře, že totem.cz existuje - kde jinde by se veškerá tahle obludnost tak jasně vyprofilovala, kde jinde by to bylo černé na bílém?
Galaktická společenství žijí v harmonii, technokracii a církevní despocii nepěstují, jejich život je celkově barvitější, bohatší a velkorysejší.
Určitě se dočkáme pádu té zrůdnosti, co je tento systém.
Už žádné pronásledování, lynčování a zabíjení spirituálně progresivních lidí. Už žádná inkvizice.

Nejvíc mě sere, že tu zrůdnost platíme.
K čemu církev? Vždyť je to čisté koncentrované zlo, nic jiného.



<reagovat 
 Čtenář - 28.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Do bilance krásných duší v žádném případě nelze počítat julu a tebe, ať už je nebo vás poškodil kdokoli, na tom se tak shodnem, bonzáčku.
<reagovat 
 Čtenář - 28.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Podľa toho sa pozná diabolská stvora, ktorá nenávidí svätú cirkev, najužitočnejší nástroj boží na Zemi.
Hrľeš!! Hrľeš!!!!!!!! Hrľeš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 28.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Podľa toho sa pozná diabolská stvora, ktorá nenávidí svätú cirkev, najužitočnejší nástroj boží na Zemi.
Hrľeš!! Hrľeš!!!!!!!! Hrľeš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5.2022 > čtenář> 

jen si poplakej NWOčko, ach ty vaše taktiky

https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5/mediaapropaganda-3:8
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5.2022 > čtenář> 

Akorát jsem dokázala to, co by mělo být jasné všem myslícím a cítícím lidem. Že židi a církev pohromadě, to neni dobrý. Že církev je plná buzerantů, feťáků a satanistů.
No nic, i takoví mají právo se sdružovat.
Jen by mělo být na titulce tohoto webu psáno tučným písmem:
Pozor, zvýšený výskyt židů a církevních sympatizantů.
Hned by si to lidi rozmysleli.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5.2022 > čtenář> 

Chachá :-D Nejužitečnější nástroj zlých sil na zemi, chtěls napsat pervitine ne?

A neotravuj, běž vyvolávat znesvěcené špinavé síly, to vám jde nejlíp, zrůdičkám z církve.


<reagovat 
Čtenář - 28.5.2022 > to se pobavíte-pravda o UA

Opět PRAVDA, která se válečným štváčům nelíbila, ale copa to?

https://youtu.be/sY2IL-2GhQk
https://youtu.be/wrtG126LcU4
<reagovat 
Čtenář - 28.5.2022 > Je celkem profláknuté, že černoprdelatí především lijou, a v tom smyslu nemají k nikomu tak blízko jako k vybublané dvojce julasjíťas.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5.2022 > čtenář> 

A ty jseš teda toník, nebo slováček, nebo F.N.?
Je to záhada.
Ty jsi na kokainu, je to z tebe znát, blábolíš jak Zelenský.
Ale já neleju!
A alkohol je pro lidi s emocemi, to bych u černoprdelníků nehledala. Na ty jejich černý seance s vyvoláváním hnusoprdu to nestačí.


<reagovat 
Čtenář - 29.5.2022 > ýťý leje bleje a svou vožungroidní sebelítost velebí jako projev emocí. Prostě jen vožrale vyješ na měsíc, pokud zrovna nebesy nepluje lampion
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter