Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čas na akci
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 7.8.2022 (11:37:20)


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 7.8.2022 > Přátelé, Anále, kolikrát ti mám říkat, že nepřistoupím nikdy na obecná klišé, že se žije jen v pátek a v sobotu v noci!
Já žiji zejména přes týden, dříve tak od 6 ráno, dnes jsem to posunul na 8, či až na 10 hodinu ranní...

Pak se to samozřejmě může protáhnout, domů tak v 5 či v 6 ráno druhý den, když je veselo, tak za 1 až 2 dny, což jsem už vyměkl, dříve to byly pravidelně 3 dny a 3 noci, maximum bylo 5 dní a 5 nocí bez jídla, bez vody, beze spánku a BEZ MILOSTI!

Tak žije BOHÉM!

Hodně chlastu, něco děvčat, trocha srandy i smutečního přemítání o smrti, casínko nesmí chybět, to dá rozum - to k tomu patří jak BOHUŇA do blázince! Takže teď vyrazím ve středu cca na desítku na Staroměstskou, resp. ulice Valentinská, pak Národní třída, Václaváček a casíno Borneo a pak... děj se vůle boží! Takový je plán!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Běla - 7.8.2022 > Já jsem si také myslela, že jsi starší
<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 7.8.2022 > čtenář> také? jako kdo?
<reagovat 
 čtenář Běla - 7.8.2022 > Revival Anála+jfj> Ten, co tu psal něco přede mnou, ne? -Proč ho smazali? Nebo jsem si spletla příspěvek
<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 7.8.2022 > čtenář> tak to nevim, mazat mohou jen přihlášení a nic takového tu nebylo. Julián je starší, ale ten tu dnes nebyl a své fotky z ánfasu všechny vymazal, z důvodu tv vysílání, což je teda zatím jako překvapení...
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 7.8.2022 > Děkujeme, EVO! Pochopila jsi nás správně a tyhle info zatím nemáme, hned se začnu pídit. A slyšela jsi už Juliánovi básně podbarvené hudbou? Je to hodně dobrý!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.8.2022 > děti, já bych chtěl mít vaše starosti. Věřte starému sešlému muži, že Život není o jedné nedospělé Bohuně. Jak zde někdo zmínil, ona potřebuje protáhnout od nějakého nadrženého Tondy, Já už to nebudu, pro mě žena musí mít alespoň maličko inteligence. já opravdu nevlezu na všechno jako cenzor Totemu. Ono je to prosté, kdo nemá fantazii a představivost, ten je sexuálně plochý a nezajímavý, pro mě zbytečný.
<reagovat 
čtenář EVA - 7.8.2022 > já sleduju juliána léta, mám jeho CD Pohřební menu a dnes jsem zaregistrovala, že se dostal už i do Kalendária.
Gratuluju

Taky jsem zjistila, že julián už má i Pohřební menu II., tak to zatím nemám, ale obrátím se přímo na autora, jen jsem zde zmínila, jestli jsem dobře pochopila Revival, že je oslavou jeho díla a taky Anála, aby se neurazil, striptér.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 12.8.2022 > čtenář> díky, máš smysl pro sarkasmus, Vím že sis koupila mé první CD a protože jsem ho pozměnil asi 2 básněmi i písněmi, tak dohledám tvůj mail a zašlu, samo že zdarma! Pošlu i druhé CD, jestliže první bylo zcela poplatné Poslednímu rozloučení s poetou, tak to druhé je spíš pro veřejnost. Písně jsou známé, prostě je to můj výběr těch, které mám rád, to se týče i piče. Cha cha, to byl joke. to se týče i básní. Je velmi těžké vybírat z mých oblíbených, protože je stále přepisuji, tak už není asi žádná kterou bych neměl rád, jsou pro mě stále nové, tudíž chystám i CD 3, opět 25 básní a 13 písní. Dvojku pošlu zdarma, trojku už zase za 300 koníků, což je v dnešní době opět za půl darma a já si jsem jist, že po dvojce uvěříš, že julián je značka zaručené kvality. Ok, dost bolo sebechvály, včera jsem ulít 300 papouchů v casínu v Barceloně, takže jsem kandidát na tečku, nebo na koupání se žralokem, třeba z toho vyleze alespoň nějaká depre báseň... ahoj a jsem moc rád že se ti mé smutné básně líbí. jfj
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > j.f.julian> DĚKUJEME TI EVO. JSI SICE ANONYM A JULA ANONYMY NEČTE, SVÝM BYSTROVHLEDEM ALE I BEZ ČTENÍ POZNÁ, CO MU VZKAZUJEŠ A HEZKY TI ODPOVÍDÁ. ALE ZADARMO TO NEBUDE. PŘIPRAV SÍ KONÍKY, PAPOUCHY, MÍČE, CHCECHTÁKY ATD ATD. TO VÍŠ, JULU CHCE MÍT KAŽDÝ RÁD, TO NENI ZADÁČO, MUHEHE HEHEHE.
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > čtenář> Ó jak jste hloupý, když přehlížíte judlovy největší fóry. Třeba nudlián v kalendáriu. Představte si ho, blba, jak si doma pouští videokazety z roku 91, tam má se Saskii a představuje si, že to něco mezi očima by mohla bejt ta jím zatím nikdy neviděná kunda. JUla je zhmotnělej humor, to se musí nechat.
<reagovat 
 čtenář aha - 14.8.2022 > čtenář> co to jsi za blba, Kalendárium jsem viděla a julián tam byl skvělej. Už dávno tam patřil, vždyť je to světová extratřída a bez sebemenší pochyby největší básník 21 století.

<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 14.8.2022 > MY s tebou souhlasíme, mezi povolanými zní jeho druhý jméno génius!
Zítra toto téma rozvineme, jde o to, že opět zcela originálně vynalezl zcela nový styl přezentace svým geniálních básní...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter