Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nevotravuj JÍŤO
Autor: pomsta (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 10.8.2022 > to je píča, co?? nikdo to nečte, blbe!
asi jsi to měl napsat cikánsky, tý píče!

https://youtu.be/aeFSyLUmhmM
<reagovat 
 Čtenář - 10.8.2022 > čtenář> zrovna si říkám co je to za degena?!

https://youtu.be/LvC5xa7OUow
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2022 > čtenář> 

Mno, mě začalo číst víc lidí, než třeba před rokem. kvůli tématu. Jsou to většinou inteligentní lidi tíhnoucí k alternativě a vzhledem k tématu, tzn. anticovid a proruské agendě, kterou poskytuješ, ti lidi projevují i určité sympatie.
Když se k nim ale potom chováš jako totální hovado a já jsem v situaci, kdy se tě zastávám, vypadáme všichni jako absolutní idioti.

Tak jsem docela ráda, že máš svůj běžný iracionální kanální výbuch, abych se od tebe mohla jasně distancovat.

Je jen škoda, že zastáváš směr myšlení, který bez tebe vypadá lépe.


<reagovat 
Čtenář - 10.8.2022 > ta vole, prasnice netuší co si přivodí, ale mám radost, že ji j. ztresce🐷🐷😂😂už vidím ty omluvy🤕🤕kdo chce kam💣💣💣míň fetu, hovňátko a víc myslet😜ale čim, když máš místo hlavy hovno
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2022 > čtenář> 

ale jo, piš o sobě víc


<reagovat 
Čtenář - 10.8.2022 > to je psichoticka hysterka na fetu, to je nestesti, a tyhle migeanty ja platim z dani! Nemakaj, je jsou na davkach, zmrdi, proto to prase visi uz 10 let na netu a juliánovi, čůza, kdyby si aspoň umyla ten zasmrádlej cikánskej pekáč, špindíra, vono je dobře že dostane do držky, já bych jí ještě dal hrábě do kanálu, laciný šlapce🐖🐖tyhle prasata volili fialu🥒🥒
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2022 > čtenář> 

To víš že jo, to přesně jsem, to je vidět z toho slohu obou dvou.
Já sice zhulená po dimenzionální válce, kdy jsem ze sebe setřásla NWO s technologiemi v prackách a ty ožralý zmatený hovádko s nabalenou zoologickou zahradou do svého infopole.

Proto ty hlupáku zaměňuješ moji osobu, která tu začala vystupovat až na konci r. 2020 s jakousi dvojkou úchylných blbečků, z nichž jeden je, jak přiznal na kokainu, druhý na pervitinu a to si ještě do toho určitě vzhledem k celkové degenerativnosti a chorobnosti toho, co se tu dělo, střelil vždy nějaký blbeček, co šel kolem.

Ty teď tvrdíš, že veškerý ten humus mám na svědomí já.

Už mám tý tvý demence vážně dost.
No ale co, co chtít od ožraly zmítaného schopnými démony.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Kdyby toto měla být sonda do škodlivosti drog a alkoholu, tak osobnost a inteligenci nejméně poškozuje ganja vyrostlá na Slunci, poté kokain, potom pervitin a zdaleka nejškodlivější je alkohol.

Ač, je jasně znát, že pervitin a kokain trvale poškozují emoční složku člověka, narozdíl od marihuany. Poškozují ji jednoznačně více, než alkohol.



<reagovat 
Palach (Občasný) - 10.8.2022 > Bohuno, aniž bych čet tvý bláboly, tak mě upoutalo, že prej tě lidi čtou! Ty vole, přestaň s tim fetem!
Ty lezeš každýmu do účtu, a máš dojem, že tě lidi čtou. HOVNO, lidi čtou ty autory, na žádnou píču, která se snaží vnutit nejsou zvědavý. Nemáš soudnost, píčo, chce se mi z tebe zvracet, to už jsi překonala sama sebe- bohuna je pičus, ty jsi nemocná, víš to? Poradim ti, piš si pod svůj vymyšlený nick a přestaň si odpovídat a uvidíš kdo tě sleduje! Věř mi, že julián ani analfagot tam ani nezabrousí, tak se neser k nim ani ke mně!
My jako chápeme, že tu nikoho neznáš, ale nabídku na prcání už jsi dostala, ale že jsi teplá za to nikdo nemůže, zrovna probíhá teploušskej festival, taj utíkej vylízat nějakou zpařenou kundu a třeba tě přestane bavit hejtovat normální autory!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2022 > Palach> 

Tak já si většinou odpovídám, protože dále rozvíjím myšlenky. Což se tobě moc neděje.
Ty myšlenky většinou někoho zajímají, proto ta sledovanost jde tak nahoru, v rámci tisíců za několik dnů, podle živosti debaty, či podle toho, jak valím svoje poznatky a náhledy na situace.
Může to číst až několik desítek lidí, které jsem přilákala zkrátka tím tématem, dlouhodobě sdělovaným.

Jinak, vaše malé a nízké sexuální obtěžování tady ignoruju a lesba proto skutečně nejsem.
Nikdy jsem netoužila se mačkat s nějakou fyzicky měkkou osobou plnou estrogenu.

Tvoje nechutnosti tu jistě budou mrzačit tento web dále a dále a přesto už asi nemáš možnost někoho zaujmout doopravdy, aby tě četl.
To spíš ty žárlíš, že já mám čtenost. Několik desítek lidí je na tento malý web prostě nevídaná událost.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2022 >

Pod ta hovna, co zde produkuješ, ti znovu připomenu realitu:


No aspoň vím, juliáne, že nejsi ten židovský kokain od NWO, ten je chytřejší a takhle nepíše.
Když se chováš tak, jak se tu už nějaký ten týden chováš při svém každoročním záchvatu, nelze se divit šikaně tvé osoby, kterou ten anonym provozuje.
Je mi z tohoto vašeho kolotoče nízkosti, mrkosti, špíny, úpadku atd. na blití.
Myslím si, že člověk na jakkoliv únosné úrovni ducha tě pošle do hajzlu nějak jako já a že tě nebude šikanovat jako anonym od NWO.

Je to smutné divadlo, hra sociopatů a rozpadlých alkoholiků.
Je to nevkus a úpadek, kterého doufám naše společnost začne mít brzy plné zuby.
To není jenom tady na totem.cz, to je všude.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Už ty tvoje ožralý hry kanálního hovada a úchylný psychohrátky s tvoji zdevastovanou osobou ze strany kokainového žida nikoho nebaví a když vidím, že s tvojí vykotlaností není možné při sebelepší vůli nic dělat, vážně lituju, že není možné s tímto stavem vůbec nic dělat a trpí tím celý tento web.

Asi by se ti líbilo, kdyby museli všichni s jakýmkoliv přesahem duše sedět v blázinci, aby jste nebyli rušeni při vašem chrochtacím prasečím výkonu.


<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 10.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> BOHUŇO, jeblo ti? S kým si myslíš že si povídáš? Sama ze sebou? Ty patříš do blázince!
Julián je na chatě ve Španělsku a fakt si myslíš že tam nemá jinou zábavu než číst ty hoaxy a úchylárny od tebe. Přestaň bejt tak sebestředná a zpátky na zem, nebo spíš do díry!
Přestaň nám votravovat, opakuju ti to naposled, fetko!
Je neuvěřitelný, že admin tohle dovolí, asi to má jen jediný vysvětlení, že!? A neodpovídej, já na to nečekám a nestojím o to, rozumíš, co ti říkám? Jaromír říká, že jen hysterka musí mít vždy poslední slovo!

Pepo, že tě to baví... vymaž tu hajtru, kde to sme?
<reagovat 
Čtenář - 11.8.2022 > Jula se s ýťou dohaduje, kdo má na totemu větší čtenost. TY VOLE! Teď už i ufonka vidí, že to "jde nahoru", zmiňuje už tisíce, hmm. Ale já myslím, že je to nespravedlivé. Oba jsou přeci úžasní, jula, ýťa a zendrich z brna. Dobře nám tohle prostředí egil připravil, hezky se tu máme. A bude líp. Vzhůru ýťo, vzhůru julo, za vlajkou moderní poezie alá egil - VPŘED!!!
<reagovat 
Čtenář - 11.8.2022 > ČINGELOŠ BANGELOŠ ROZRAZIL, DOBRÁ PRÁCE JE NÁŠ CÍL! :)))
<reagovat 
Čtenář - 11.8.2022 > Pepo, dej julovi k nicku přídomek Redaktor, to ho tak potěší, až z toho i ýťe odpustí a budeme zase všichni šťastní. Udělej to tak Pepku, nech si poradit:))).
<reagovat 
Čtenář - 11.8.2022 > Hovado neodpovídá, ten grafoman jen rozvíjí myšlenky💀 to je kretén, co? Nedivim se že Fialu volí úchylové a devianti, tenhle zmrd píchá psy a kozy, cigoš na dávkách kterej nikdy nemakal je odpad a dezolát. Koukám, že zapomněl dělat egila, prej mimozemšťan🤪MIMO JSI, TO JO, FEŤÁKU💩💩💩💩💩💩💩💩
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8.2022 > čtenář> 

Je až s podivem, že mě dokážeš považovat za všechno to, co píšeš. Je zkrátka vidět, jak máš v kebuli vymeteno. To každý, komu se nelíbí, že se tu chováš, jak se chováš a všechny napadáš a pomlouváš a hážeš na ně špínu toho židovského NWO, je okamžitě všechno to, co píšeš, podle tebe, hm.

Víš jak, kdyby nebylo takových idiotů s vyřízeným mozkem, už se dali lidi dohromady a to NWO zničili.
Protože jestli každou lidskou skupinu v odporu oslabuje nějaký paranoidní ožralý idiot, který veškeré hnutí diskredituje a pořád všechny koupe ve sračkách a nízkých úrovních a skrze svoji hloupost nedovolí žádným dobrým snahám vykvést a prosperovat, ... tak jsme pořád tam kde jsme.

Jistě, teď budou řvát ožralecký hospodský husiti a národoborci - my jsme normální, my nechceme spiritualitu, my nechceme mimozemšťany, naopak, to tihle idioti diskreditují nás, správné ožralecké hulváty s IQ tykve!

Jediné, čím se spojujeme, že nechceme očkování.

Jinak, většina UFO chytráků teď v současnosti asi milískuje USA kvůli všem těm lžím, co produkuje NWO, skutečná GF ale stojí spíš na straně Ruska, jak to znám.

Takže možná i to Rusko by byl další společný bod.

Ale jinak, je vážně iracionální, aby hulvátský ožralové dělali odpor proti systému společně s esoteriky a mystiky.
Nefunguje to, jednoznačně ne.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8.2022 >

23 příspěvků, 129 shlédnutí!
23x4 je 92!
Toto mohlo teoreticky číst až 8 lidí!


<reagovat 
 Čtenář - 11.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ba že. Totem jede!
<reagovat 
Čtenář - 11.8.2022 > Už se peró! Kdyby se fakt porvali, kdo by vyhrál?

Já tipuju, že yula by nastoupil hodně agresivně, zkusil by ýťu kombinacemi facek donutit k ústupu, halekal by u toho jak Džán Klód FanDam. Ýťa by zprvu podlehla úleku, ale po několika fackách dodaných s pištěním dědka by pochopila, že yula je jen plesnivá hromádka suchého listí a přešla by do protiútoku.

Děd by hned po první dobře mířene uletěl jak héliový balonek. ýťa by zajásala "mimozemšťani!!", ale pak by se vzpamatovala a pokračovala by v násilí. Nakonec by yulu poskákala jak Sheeva v MK3.

V tu chvíli by yula, jak to známe ocamcaď, přešel z agresivní do prosebné a lítostivé polohy, zkusil by vydírání umíráním. Každopádně ýťa by ho po váhavém startu přesvědčivě seřezala.
<reagovat 
 Čtenář - 11.8.2022 > čtenář> Zhruba tak by to bylo. Ale nakonec by se usmířili, jsem o tom přesvědčená. Však jsou to čumáčci, sice drobánko zlí a idiotští, ale pořád lidi jako my. No ni?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8.2022 > čtenář> 

Věnuj se své transformaci na savce.

Máš celé spektrum možností, hnedle ta první je dělaná pro vás, plazoidní inflitrace do savčí lidské rasy.



Můžeš lítat i pít živým bytostem krev.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8.2022 > čtenář> 

A kdyby padlý reptilián nechtěl dělat upíra, našla jsem další skvělou verzi, co by mohl dělat, až se ztransformuje na savce.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ptako%C5%99itn%C3%AD



Ptakořitní (Monotremata) jsou jediným žijícím řádem podtřídy vejcorodých savců. Jsou známí především tím, že kladou vejce, místo aby rodili mláďata jako vačnatci nebo placentálové.





<reagovat 
 Čtenář - 11.8.2022 > čtenář> Tak, přesně tak. A bitku by soudcoval egil. V levé kladívko, v pravé oslintajdu, rozpažoval by upažoval jako toho jara, co suploval telocvik v 3.Bé a nebohý Pažout se z toho uchechtal k smrti.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Musíme se snažit, aby to plazoidi dali, tu transformaci na savce.

Wikipedie pro to dělá, co umí, píše třeba:

"Savci (Mammalia), dříve ssavci, jsou třída obratlovců, která se v současné době vyskytuje téměř po celém světě."

SSavci!

Nebo:

"Vědecké jméno ptakořitných Monotremata vychází ze slov mono = jedna, jednotlivá a trema = otvor, což znamená zvířata s jedním otvorem a odkazuje tak na skutečnost, že ptakořitní mají kloaku, do které ústí jak střeva, tak i močovody a vývody pohlavních žláz. Český název „ptakořitní“ není příliš šťastný a výstižný, protože stavba těla, a tím i řitě této skupiny savců, silně upomíná na plazy. "

Tady je potřeba taky nějaká diplomacie, žejo.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Některá zvířata, ač savci, mají zkrátka pro plazoidy uklidňující styl života.


<reagovat 
 Čtenář - 11.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Další pojítko mezi julou a ýťou. Jula se zamiloval do představy, že dívky, dámy, ženy mají řiťokundu, ať nemusí zbytečně hádat, kam to nikdy nezasunout. ýťa se zas vposledku nadchla pro ptakoříťaly.

Vaše patalogie jsou v harmonii, tak si konečně padněte kolem krku a navzájem se uškrťte.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8.2022 > čtenář> 

Tak já hledala schůdnou budoucnost pro tvou plazí transformační duši, proto ten zájem o tyto specifické savčí druhy.
Někam by ses měl už posunout. Víš, přece jenom už jste takoví archaičtí a na ústupu, tak aby ses měl kde rozvíjet.

No, s juliánem už asi pochopení nedosáhnu.
Myslela jsem si, že chápe alespoň to, že nejsem ty, žid na kokainu a že tě NWOčko nemusím.
No ale on to nechápe, jsem prý vargošský cigoš, co se živí homosexuální prostitucí, či tak nějak, tak jsem na tebe sama, jako vždy, ovšem tentokrát se nenechám oslabovat mlhavou naivní tezí, že tu někdo něco chápe.



<reagovat 
 Čtenář - 12.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ta otázka, kde že je na ženský kunda je opravdu těžká. Obávám se, že ani osobním příkladem ýťa julovi nepomůže. Blbej je hrozně, pak jak pochopit, že kunda yťa je kunda celá, že na ní jsou kunda i nehty, to už chce trochu představivosti. Ale nakonec to dají, věřím jim. Již dnes jsou do sebe zamilovaní, co se škádlívá... že?
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 12.8.2022 > jíťo, JSI HODNĚ DIVNÁ, ASI JE TVŮJ OTEC PTAKOPYSK, TY PROSTĚ POTŘEBUJEŠ VOMRDAT, NIC VÍC!
<reagovat 
Čtenář - 16.8.2022 > No a taky tády se dá poznať inteligence některých lidí z Juliánovi party, v nejpravdivějším světle
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 16.8.2022 > mně se líbí ta tvá velká prdel a masitý stehna! Problém vás tlustejch je v tom, že když rozjedeš haxny tak je máš furt u sebe!
Bohuno, ještě mi něco pověz, ty inteligentko, která neumíš česky, neumíš pravopis, neumíš nic napsat, neumíš se přihlásit-nemáš odvahu vůbec na nic, jen hejtovat a i to neumíš! Jsi na HOVNO, mrdko leklá!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter