Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recitace Čekání na smrt + Lékaři samoty
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 13.8.2022 > tak nevím, vložil jsem to sem a nikde se to neobjevilo.
Poradí někdo????
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > analfagot> Ty blbe už ani vložit odkaz? Hotovo!!!
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > čtenář> Co bych ti alkáčku neporadil: při vkládání básně musíš mumlat zaklínadlo: LITR VÍNA Z LIDLU ZA DVACET JEDNA KORUN, TO JE MOJE ŠTĚSTÍ, HA!
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > čtenář> No poradte mu děkdo, prosím! Představte si opravdu tu mít vypitózovy představy o recitaci. A hned v tom nejlepším složení, Duo jula and duchoslav. A na trubku k tomu lála pešek. HOTOVO!!!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.8.2022 > takže rada hloupých žádná! Je vidět, že jste neschopně jší než jsem já! Blbe, jakej odkaz, žádnej neexistuje, mám to v pc nahraný z diktafonu, tak žádnej odkaz není, ten by byl třeba kdybych to měl na Youtubu! Je vidět, že děláš chytrýho, chceš jen ztrapňovat a přitom jsi za idiota sám! Co jsem čekal o d člověka, kterej se dodnes neumí přihlásit a není schopen napsat báseň, natož jí přemumlat!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.8.2022 > určitě to jde přes nějakou apku, ale je to na mě složitý, myslel jsem že to jen přetáhnu a piča, takže nic, na druhou stranu se ukázalo, že jsem jednooký mezi tupými bez inteligence!/
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > analfagot> Zkus to faxem julo:))). A určitě to jde přes nějakou tlapku, to víš že jo, ale musíš vědět kterou. Jako první bych zkusil levou zadní, nácíčku:))).
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.8.2022 > bohuňu, my chápeme že jsi žádnou recitaci nikdy neslyšela a kdybys uměla číst, tak jsem napsal, že sem smí dát komentář jen ten, kdo zvládne a vloží tu vlastní!!!!
Takže??? takže všechny tvé bláboly jsou jen od idiota, který neumí vůbec nic, gratulujeme! A takhle je to s celym FB, lit. servery, se všemu "odbornými" radami a komentáři, o recitaci ani nemluvě, to by mohl být úplně nový styl ztrapnění a humoru, to by byla jistě přehlídka trapnosti!

OK, odborníci a hejtři, uděláme to jinak! Je vidět že jste všichni velicí básníci i recitátoři, velicí ajťáci a šikovní lidé, takže:...

1-narecitujte tyto 2 básně po svém a pak vám ukážu, jak si to s juliánem představujeme my!
Uvidíme, kolik odvahy budete mít teď, nebo jestli budete vypadat jak zbyteční hejtři a neumětelové!!!
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > analfagot> ano ano, hned běžím narecitovat tvoje bláboly julo, dobře si to vymyslel a realitu očekáváš. A pak si běž stoupnout k schránce na dopisy, blbe, pošlu ti to tam potrubní poštou:))). A nebo ýťa ti to pošle na balonku? Bože bože bože, co tenhle idiot ještě předvede.
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > čtenář> yŸULU MÁ KAŽDÝ RÁD, PO NIČEM NIKDO VÍC NETOUŽÍ NEŽ SE ZAOBÍRAT JEHO SEBELÍSTOSTIVEJMA BLÁBOLAMA. JÓ ÝŤA, TO JE JINÁ. SICE DĚLÁ FÓRY, ALE TA JEJ MYLUJE. ALE JINÍ? TAK MOŽNÁ TREFANEC, MOŽNÁ KUBA Z JELENÍ HORY. nEBO SNAD HAJNÝ ROBÁTKO? PÉĎA EGIL? UPLNĚ TO VIDIM - SOUTĚŽ V RECITACI NUDLOVY BÁSNĚ JAK JSEM TO STRKAL ČUMUKOVI DO PRDELE.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.8.2022 > klidně mi dokazujte svou neschopnost impotenta, bohuno, jen kecy a hovno umíš HAJTRO, jen se tu zesměšňuješ, přitom tvá recitace by byla jistě největším přínosem Totemu od jeho založení. Ale i tyhle hejty ukazují, že máš v hlavě jen mrdník, gratulujeme!
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > analfagot> MY CHCEM REKCITACI OD DUCHOSLAVA. KULISY SUCHÁNEK, HUDEBNÍ DOPROVOD ŽILKOVÁ SE SOUKUPEM, JO! MY CHCEME JULU NARECITÁTOVANÝHO V MAJONÉZE!:))) A LÁLU PEŠKA JAKO ZÁKUSEK, HEHEHÉ a MUHEHÉ!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.8.2022 > takže, zatím co se buhuna egil parazit neuvěřitelně zdražila, mně se to povedlo! Kdo jste byl pozván na stránky jfj, máte to tam, jen vás žádám abyste ani omylem neprozradili stránky jfj, protože jak je uvedeno v Pravidlech museli bychom vyhodit i doporučovatele, ahoj, a.
<reagovat 
čtenář eva - 13.8.2022 > krásně sis toho zdejšího hlupáka povodil, neuvěřitelně se sám ztrapnil. O tom, že ty básničky jsou skvělé jsem neměla épochyby, ale tvůj výraz a ten song to umění ještě umocnili, julián je prostě génius nejen jako básník. Ta závist to jen potvrzuje👍👍👍
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.8.2022 > ale ty si vlastně ajťák, kterej umímí prolomit jakékoliv heslo, umí se přihlásit, umí vložit narecitovanou báseň, že, mrdko impotentní?!!!
<reagovat 
Čtenář - 13.8.2022 > Jula má stránky, který jsou tajný?!? Vskutku, uznávaný to Básník, přímo na svém místě! A internet vzor 1953. No já se poseru, co tenhle ještě plácne... Ale jen tak dál. Proto máme totem rádi, pro tyhle humory zendricha, ufonky a osmijendinného july ze strakonic. A žádné éépochyby o tom!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.8.2022 > čtenář> naopak, je na nich už 3000 lidí, tajný jsou jenom pro zmrdy jako jsi ty a TY se tam nikdy nedostaneš, protože nikdo nebude riskovat, že ho kvůli tvému přivedení vyhodíme!
Chápu, že si vzteky narveš vázu do prdele, ale patří ti to, buzno neschopná!
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > analfagot> Přesně táák julo, tři tisíce tajných ctiltelů, z kterejch sem nepřijde ani jeden:))). A teď tu o tvý starý, víle Amálce, co má pochvu schovanou u jezevce v kutlochu. Bože bože ty si blbej. Zvlášt tvý neuvěřitelný schopnosti sám sebe udat jsou něco!
<reagovat 
 Čtenář - 13.8.2022 > čtenář> Závidíte julovi. Jeden z tří tisíc ctitelů je totiž sám bohuslav duchoslav. A druhým Eva z tandemu Eva a Vašek, to čumíte, co? Slávny jula, hehe hehe muhehe:))))!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter